Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 28. dec, 2014 20:33

Emmy skrev:Det gode angrebsspil fra Hazard overskygger klart det dårlige forsvarsspil du kunne se. Amatøragtigt? Niks
Jeg mener godt, at målet kunne være undgået. Et er, at én forsvarsspiller hopper på "finten", men at den næste også gør, det er altså tæt på amatøragtigt i min verden (Amatør betyder jo, at man ikke er professionel - Ergo noget, vi bør forvente på serie-niveau, ikke i verdens bedste liga).

Men en sådan diskussion, er vist irrelevant nu, hvor kampen for længst er forbi og det ikke fik en større betydning for resultatet.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 28. dec, 2014 22:05

Jeg vil ellers mene at målet var altafgørende for 1-1 resultatet
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 01. jan, 2015 19:16

Gid vi dog havde købt Eriksen, da vi var interesseret i ham og fandt ham for let. ..
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Indlæg af Skøtt » torsdag, 01. jan, 2015 19:42

Det er virkelig en underholdende kamp!
Tottenham spiller rigtig godt!
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 01. jan, 2015 20:21

Skøtt skrev:Det er virkelig en underholdende kamp!
Mange profiler! Fed kamp. Hazard er så latterlig god!

Brugeravatar
Skøtt

Indlæg af Skøtt » torsdag, 01. jan, 2015 20:26

Jesper skrev:
Den balance han viser lige inden han nærmest serverer et mål på et sølvfad til Salah er vanvittigt! At Salah så brænder er en anden sag.
Chadli spillede også en fantastisk kamp!
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 01. jan, 2015 20:32

Skøtt skrev:
Jesper skrev:
Den balance han viser lige inden han nærmest serverer et mål på et sølvfad til Salah er vanvittigt! At Salah så brænder er en anden sag.
I øvrigt helt, helt vanvittigt at Cahill ikke fik rødt kort! Hvad sker der!?

andeth

Indlæg af andeth » torsdag, 01. jan, 2015 20:41

Jesper skrev:
Skøtt skrev:
Jesper skrev:
I øvrigt helt, helt vanvittigt at Cahill ikke fik rødt kort! Hvad sker der!?
Når Shelvey fik 4 dages karantæne for albuen mod Can, bør Cahill da få det samme. Virkelig svinsk.

Brugeravatar
Skøtt

Indlæg af Skøtt » torsdag, 01. jan, 2015 21:31

Man kunne argumentere for 2 røde kort!
Den han laver på Rose, efter Rose har scoret, er også til et mørkegult i mine øjne!

Men ja, hvordan han ikke får rødt i situationen, hvor han prøver at sparke gennem Kane's ryg og derefter træder ham over benet er mig en gåde! Linjevogteren står endda næsten lige ved siden af!?

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » torsdag, 01. jan, 2015 21:55

Det er godt nok noget rigtigt lort at Tottenham nu også er kommet pointmæssigt i gang.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 01. jan, 2015 22:36

Skøtt skrev:Men ja, hvordan han ikke får rødt i situationen, hvor han prøver at sparke gennem Kane's ryg og derefter træder ham over benet er mig en gåde!
Arten Chelsea porcus-porcus er vant til at slippe uden påtale:
Vi SMADRER det PIShold !

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 02. jan, 2015 10:41

Hazard har i de sidste to kampe (hvori Chelsea kun har fået ét point...) leveret på et helt vildt niveau. Verdens bedste dribler!

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » fredag, 02. jan, 2015 12:45

Jeg morede mig egentlig lidt over Harry Kane i sidste sæson (eller var det i starten af denne?)....men hold da op, hvor han ligner den fulde pakke pt - med målinstinkt, arbejdsindsats og fysik samt en slet ikke ueffen teknik og spilforståelse!
På papiret synes jeg virkelig ikke, at dette spurs-hold er imponerende, men i øjeblikket klikker de da godt nok - og med masser af spillere fra egen ungdomsafdeling (tror jeg da nok ;) ): Mason, Kane, Rose, Bentaleb, Townsend, Walker(?)

Ryger vi endnu længere fra CL-pladserne, er det lige før, at jeg kunne leve med en satsning på egen ungdom i resten af sæsonen....ikke at forstå, at de skal udgøre rygraden af holdet, men de skal afprøves og testes i rimelig grad!
Enten ungdoms-sporet eller også skal der indføres virkelige klassespillere på et par positioner....gider ikke den halvlunkne middelvej med indkøb af spillere, der alligevel ikke gør den store forskel, men som blokerer for udviklingen af vores egne talenter!
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » lørdag, 03. jan, 2015 13:44

Larry Dillman skrev:Jeg morede mig egentlig lidt over Harry Kane i sidste sæson (eller var det i starten af denne?)....men hold da op, hvor han ligner den fulde pakke pt - med målinstinkt, arbejdsindsats og fysik samt en slet ikke ueffen teknik og spilforståelse!
På papiret synes jeg virkelig ikke, at dette spurs-hold er imponerende, men i øjeblikket klikker de da godt nok - og med masser af spillere fra egen ungdomsafdeling (tror jeg da nok ;) ): Mason, Kane, Rose, Bentaleb, Townsend, Walker(?)

Ryger vi endnu længere fra CL-pladserne, er det lige før, at jeg kunne leve med en satsning på egen ungdom i resten af sæsonen....ikke at forstå, at de skal udgøre rygraden af holdet, men de skal afprøves og testes i rimelig grad!
Enten ungdoms-sporet eller også skal der indføres virkelige klassespillere på et par positioner....gider ikke den halvlunkne middelvej med indkøb af spillere, der alligevel ikke gør den store forskel, men som blokerer for udviklingen af vores egne talenter!
I det perspektiv kunne ideen om at hente Ibe tilbage til at erstatte Balotelli og/eller Borini være meget interessant: http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... on-8367197
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 03. jan, 2015 22:43

AJ skrev:Hazard har i de sidste to kampe (hvori Chelsea kun har fået ét point...) leveret på et helt vildt niveau. Verdens bedste dribler!
Ahhh, det er vist liiiige at strække den. Jeg synes jeg har set vildere driblinger af både Neymar og Ronaldo.

Besvar