Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 03. dec, 2014 22:48

Det er ved at være lige rigeligt irriterende med de sidste øjebliks 1-0 sejre til Arse.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5556
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 04. dec, 2014 09:13

Emmy skrev:Det er ved at være lige rigeligt irriterende med de sidste øjebliks 1-0 sejre til Arse.
Vi kan da glæde os over at Soton er ved at tabe fart. Vi skulle nødigt ligge bag dem ret længe endnu.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » torsdag, 04. dec, 2014 17:07

Hr. Drejer skrev:Aspas har lavet hattrick på blot fire minutter :shock:
Aspas andet mål er fortrinligt afsluttet.
We need a new Fowler...

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 04. dec, 2014 17:37

ScouserTommy skrev:
Emmy skrev:Det er ved at være lige rigeligt irriterende med de sidste øjebliks 1-0 sejre til Arse.
Vi kan da glæde os over at Soton er ved at tabe fart. Vi skulle nødigt ligge bag dem ret længe endnu.

Jeg ved ikke om de har tabt pusten. Lige nu møder de bare alle de stærkeste hold i PL, det skal give nederlag. Frygter lidt de kommer stærkt tilbage, efter julen.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » torsdag, 04. dec, 2014 23:07

Oomph242 skrev:
ScouserTommy skrev:
Emmy skrev:Det er ved at være lige rigeligt irriterende med de sidste øjebliks 1-0 sejre til Arse.
Vi kan da glæde os over at Soton er ved at tabe fart. Vi skulle nødigt ligge bag dem ret længe endnu.

Jeg ved ikke om de har tabt pusten. Lige nu møder de bare alle de stærkeste hold i PL, det skal give nederlag. Frygter lidt de kommer stærkt tilbage, efter julen.
West Ham, Soton og Swansea ender der hvor de hører til. I midten. Jeg tror ikke et sekund på at de hold kan blande sig i top 6 når det kommer til stykket. Set over en hel sæson er deres trupper bare ikke stærke nok.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 04. dec, 2014 23:18

thefugle skrev:
Oomph242 skrev:
ScouserTommy skrev:
Emmy skrev:Det er ved at være lige rigeligt irriterende med de sidste øjebliks 1-0 sejre til Arse.
Vi kan da glæde os over at Soton er ved at tabe fart. Vi skulle nødigt ligge bag dem ret længe endnu.

Jeg ved ikke om de har tabt pusten. Lige nu møder de bare alle de stærkeste hold i PL, det skal give nederlag. Frygter lidt de kommer stærkt tilbage, efter julen.
West Ham, Soton og Swansea ender der hvor de hører til. I midten. Jeg tror ikke et sekund på at de hold kan blande sig i top 6 når det kommer til stykket. Set over en hel sæson er deres trupper bare ikke stærke nok.
Soton tror jeg ender på en 6-7-8 plads. Men det tror jeg er langt højere end de regnede med inden sæson start. Har stadig min tvivl om vi ender højere end dem, hvis der ikke købes ordentligt ind i januar vinduet.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » torsdag, 04. dec, 2014 23:22

Oomph242 skrev:
thefugle skrev:
Oomph242 skrev:
ScouserTommy skrev:
Emmy skrev:Det er ved at være lige rigeligt irriterende med de sidste øjebliks 1-0 sejre til Arse.
Vi kan da glæde os over at Soton er ved at tabe fart. Vi skulle nødigt ligge bag dem ret længe endnu.

Jeg ved ikke om de har tabt pusten. Lige nu møder de bare alle de stærkeste hold i PL, det skal give nederlag. Frygter lidt de kommer stærkt tilbage, efter julen.
West Ham, Soton og Swansea ender der hvor de hører til. I midten. Jeg tror ikke et sekund på at de hold kan blande sig i top 6 når det kommer til stykket. Set over en hel sæson er deres trupper bare ikke stærke nok.
Soton tror jeg ender på en 6-7-8 plads. Men det tror jeg er langt højere end de regnede med inden sæson start. Har stadig min tvivl om vi ender højere end dem, hvis der ikke købes ordentligt ind i januar vinduet.
Der bliver ikke købt i Januar. Hvis, og det er et STORT hvis, så måske 1 spiller..
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » torsdag, 04. dec, 2014 23:31

ScouserTommy skrev:
Emmy skrev:Det er ved at være lige rigeligt irriterende med de sidste øjebliks 1-0 sejre til Arse.
Vi kan da glæde os over at Soton er ved at tabe fart. Vi skulle nødigt ligge bag dem ret længe endnu.
Det ville glæde mig betydeligt mere med pointtab til Arse. Set over en hel sæson er de større konkurrenter end Southampton.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 04. dec, 2014 23:33

thefugle skrev:
Der bliver ikke købt i Januar. Hvis, og det er et STORT hvis, så måske 1 spiller..
Fint du kan skrive noget som værende facts, og så tilføje en lille krølle med vi måske henter en, snak lige om noget nær helgardering.
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » fredag, 05. dec, 2014 21:01

Ligger og ser Fiorentina-Juventus. Vil lægge mærke til Neto, som vi diskuterede herinde den anden dag, nu hvor han er oppe mod ligaens bedste hold.

Bortset fra det, så stiller Juve med 3 i midterforsvaret. Højrebenede Bonucci i midten, og så de venstrebenede Ogbonna og Chiellini i højre hhv venstre side. Vi har nogle gange diskuteret brugen af venstrebenede spillere i højre side af midterforsvaret.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » fredag, 05. dec, 2014 22:12

Thommo skrev:
thefugle skrev:
Der bliver ikke købt i Januar. Hvis, og det er et STORT hvis, så måske 1 spiller..
Fint du kan skrive noget som værende facts, og så tilføje en lille krølle med vi måske henter en, snak lige om noget nær helgardering.
Jeg stiller det op som noget nær facts ja, da jeg stoler meget på de journalister der er helt inde omkring klubben, for jeg oplever de har ret 95% af tiden.

Jeg helgardere ingenting. Hvis jeg skulle gøre det ville jeg skrive "Hvis der bliver hentet nogen bliver det mellem 1 og 50 spillere", det er vidst det man betegner som en helgardering.

Det er os vigtigt at få folks forventninger herinde ned. Hvis man tror vi henter 2-3 stjerner til Januar for at redde sæsonen, bliver man slemt skuffet.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » lørdag, 06. dec, 2014 22:10

Vil vi nogensinde se en spiller som Ronaldo igen? Kan godt være han er tidligere scum, men det her er en fucking vanvittig åndsvag statistik:

Kampe: 178

Mål: 200(!) :shock:

Og har netop her til aften scoret sit 23. hattrick for Real Madrid, og slået Real-legenderne Alfredo di Stefano og Telmo Zarra, der står noteret for 22.

Hatten af herfra! :clap:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarhus » søndag, 07. dec, 2014 00:12

Man kan kun have den største respekt for hans fodboldevner og hans evne til hele tiden at motivere sig selv og sætte sig nye mål.

Madsen
Indlæg: 31
Tilmeldt: torsdag, 08. maj, 2014 14:56
Geografisk sted: Bornholm
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Madsen » mandag, 08. dec, 2014 20:49

Kom så Southampton. :director:
Passion.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » mandag, 08. dec, 2014 21:14

Madsen skrev:Kom så Southampton. :director:

1-0 V. Persie :army6: .. Sikke en fejl/gave fra Soton
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar