Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Det bliver ved! Og det er i virkeligheden vel et klart gult til Costa?
Hold fest en kamp!!
Hold fest en kamp!!
Liverpool Football Klopp
Diego Costa er min nye favoritspiller i Premier League, når Liverpool ikke tages med. Elsker det.
man må give chelsea at de er effektive. stik mod spil og chancer formår de alligevel at score 4 mål
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
sæsonens kamp indtil videre kæft det er fedt at se så meget fight og at everton bare nægter at stille træskoene 

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Nå... Men okay. Med det forsvar, så kan man ikke andet end at lukke 5 mål ind.
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Christ, hvor jeg slet slet ikke har nogen som helst sympati for Cheslea.
Jeg ville godt nok lyve, hvis jeg sagde, at jeg havde ondt af Ramires. Han er en mester i den slags tacklinger.
Liverpool Football Klopp
super kamp! kæft hvor det er fedt
- JudgeArdaStudge
Alonso skrev:Diego Costa er min nye favoritspiller i Premier League, når Liverpool ikke tages med. Elsker det.

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Hvor er det i øvrigt plat og useriøst, at folk efter sølle tre kampe, kalder Costa og Fabregas for årets indkøb. Guys, I må stramme jer lidt an.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Det nye tv3 studie, er også hamrende elendigt og usammenhængende at høre på. Sikke en samling inkompetente mænd, de har samlet i dagens panel. Hver gang, der lige er 5 minutters pause på kanal 6 slår man over for at se om tv3-studiet kan følge med - Det kan de ikke. De har ingen perspektiv, men lever kun på tankeløse vurderinger og konstateringer baseret på en kamp af gangen, frem for at arbejde med tingene som en helhed. Det er tåkrummende. Det næste bliver vel, at de siger, at Swansea vinder Premier League, hvis svanerne vinder deres næste opgør. Jeg får myrekryb.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Hey - Hey ........ Hvor kom den aldersfascisme lige fra?JudgeStudge skrev:Alonso skrev:Diego Costa er min nye favoritspiller i Premier League, når Liverpool ikke tages med. Elsker det.Eneste forklaring på det, som jeg accepterer, er hvis du selv ser røvgammel ud i forhold til, hvad det påstås du rigtig er. Hold fast, hvor er han gammel, grim og decideret ulækker.
Vi SMADRER det PIShold !
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
100% enig med JudgeStudge! Costa er klam i blå trøje.
Godt jeg ikke hoppede på den vognHarvey skrev:Så er det nu at der skal spilles på United-sejr på lørdag mod Burnley, hvor der forhåbentlig er gode odds på en sejr til dem