Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Daniel Amartey imponerer mig mere og mere for hver gang jeg ser ham. Çalhanoğlu, som hvis jeg husker rigtigt vi også var interesseret i, virker også til at være en god spiller, meget direkte i sit spil.

"YNWA"
Jes Dorph ryster det ene ringe spørgsmål ud af ærmet, efter det andet. 

- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Kæmpe mulighed for at Schmeichel og Co. kommer foran, og for søren nogen gode redninger Schmeichel kommer med! Godt for det danske landshold!
Justice for the 96! <3
- Sivi
Nå, endnu et heldigt Costa mål... Det var ellers sjovt så længe det varede
Justice for the 96! <3
- JudgeArdaStudge
Ufortjent føring til Chelsea. De virker bestemt til at være til at tale med. De virker ikke frygtindgydende på hjemmebane mod Leicester - Langt fra.
Kommentatoren (Ikke Graulund) er i øvrigt forfærdelig dum at høre på:
"Leicester må føle sig som at være med i Jurassic Park" Hvad pokker betyder det, din evnebrik?
Han er virkelig elendig og hans overflod af superlativer, er belastende som intet andet. Typisk sensationsjournalistik fra en, der lyder som om, han først lige er udklækket fra journalistuddannelsen. Træls...Træls at høre på.
"Sublimt, enormt, mesterligt, eminent, kolosalt"...Så klap dog kaje din KOLOSALE åndsamøbe.
"Leicester må føle sig som at være med i Jurassic Park" Hvad pokker betyder det, din evnebrik?
Han er virkelig elendig og hans overflod af superlativer, er belastende som intet andet. Typisk sensationsjournalistik fra en, der lyder som om, han først lige er udklækket fra journalistuddannelsen. Træls...Træls at høre på.
"Sublimt, enormt, mesterligt, eminent, kolosalt"...Så klap dog kaje din KOLOSALE åndsamøbe.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 23. aug, 2014 17:29, rettet i alt 2 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Sivi
Han råber godt nok også meget, når der er ved at ske noget.. Specielt da Leicester brændte den kæmpe chance..JudgeStudge skrev:Ufortjent føring til Chelsea. De virker bestemt til at være til at tale med. De virker ikke frygtindgydende på hjemmebane mod Leicester - Langt fra.
Justice for the 96! <3
- JudgeArdaStudge
Ja, også det. Han er en af de værste kommentatorer, jeg kan mindes nogensinde at have lagt øre til. I guder, hvor er han irriterende. 6'eren er at foretrække i dag!
Lidt mere held til Chelsea. Synd for Leicester. De har gjort en god figur.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
6'eren er at foretrække hver gang· Også selvom Faxe ikke har styr på noget som helst. Chambers midtbane spiller. HahaJudgeStudge skrev:Ja, også det. Han er en af de værste kommentatorer, jeg kan mindes nogensinde at have lagt øre til. I guder, hvor er han irriterende. 6'eren er at foretrække i dag!
- JudgeArdaStudge
Så kender vi Debuchy igen - Sparker ud efter sin modstander. Elendigt indkøb.
Alexis revet ud i pausen, virkelige ringe start i arsenal han har fået.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Altid rart at høre. Og for en gangs skyld holder vi vel med Everton..?Wormie skrev:Alexis revet ud i pausen, virkelige ringe start i arsenal han har fået.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Som jeg også skrev i sidste weekend; Jeg er overhovedet ikke nervøse for Arsenal. Synes ikke de på nogen måde er gode. I min optik ikke en konkurrent til top3
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Arsenal skal passe på med de svinske tacklinger, det kan godt koste dem i sidste ende hvis de fortsætter med det. Men pt. kan man da være glad for 2-0 føringen, dog et par dommerfejl men dømt er dømt 

You'r Never Walk Alone. ///
Ja jeg er sku på Arsenals side idag. Everton vil jeg mene er en af dem, vi skal kæmpe med 4 pladsen om.