BullshitAJ skrev:Bruun er en af landets bedste eksperter, og er gennemsyret sympatisk.Skovdal skrev:Hvordan kan denne mand få lov til at være såkaldt "ekspert" på den kanal? Han er da så gennemsyret usympatisk og vammel at det halve ku' være nok.
Han kan slet ikke skjule hans tilhørsforhold, og dette er bare generelt, han er fandme værre end Schmeichel.
Han kan sagtens skjule sit tilhørsforhold, og en sammenligning med Schmeichel gør sig på alle måder dårligt.
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
LorteargumentEmmy skrev:BullshitAJ skrev:Bruun er en af landets bedste eksperter, og er gennemsyret sympatisk.Skovdal skrev:Hvordan kan denne mand få lov til at være såkaldt "ekspert" på den kanal? Han er da så gennemsyret usympatisk og vammel at det halve ku' være nok.
Han kan slet ikke skjule hans tilhørsforhold, og dette er bare generelt, han er fandme værre end Schmeichel.
Han kan sagtens skjule sit tilhørsforhold, og en sammenligning med Schmeichel gør sig på alle måder dårligt.
Nu er det jo ikke alle meninger i livet man behøver skrive 10 siders argumenter for!
Re: Sv: Smånyheder fra fodboldens verden
Morten Bruun er en knalddygtig kommentator, den generelle standard i landet taget i betragtning. Jeg vil godt lægge hovedet på blokken og vove den påstand, at endog meget få herinde ville have noget imod ham, hvis ikke de vidste, at han er ManU tilhænger. Han holder generelt et flot og sagligt niveau som kommentator.
Han er dygtig, men hverken specielt sympatisk og da slet ikke i stand til at skjule sit tilhørsforhold
Jeg har aldrig oplevet Bruun være respektløs eller partisk når han kommenterer. Tværtimod er han en af de få danske kommentatorer som faktisk har en stor almen fodboldviden og taktisk forståelse. Det er en fryd at se en kamp som Columbia mod Grækenland, når det er med en kommentator der rent faktisk kan lære én noget om holdene, spillerne, systemerne og kan analysere over kampens forløb, og ikke bare læse navne op og fortælle en ting som enhver fodboldfan ved.thefugle skrev:AJ, jeg håber dælme det er sarkasme det der.AJ skrev:Bruun er en af landets bedste eksperter, og er gennemsyret sympatisk.Skovdal skrev:Hvordan kan denne mand få lov til at være såkaldt "ekspert" på den kanal? Han er da så gennemsyret usympatisk og vammel at det halve ku' være nok.
Hvis man ser Morten Bruun som farvet, så er det fordi man gerne vil se det.
- TomViolence
- Alder: 36
Re: Sv: Smånyheder fra fodboldens verden
Jeg er helt enig ... Undrer mig virkelig over, hvordan man kan have det anderledes.Aarde skrev:Morten Bruun er en knalddygtig kommentator, den generelle standard i landet taget i betragtning. Jeg vil godt lægge hovedet på blokken og vove den påstand, at endog meget få herinde ville have noget imod ham, hvis ikke de vidste, at han er ManU tilhænger. Han holder generelt et flot og sagligt niveau som kommentator.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
Hvordan er Morten Bruun farvet? Er det fordi han holder med United? For det er muligvis manden, der er mest kritisk over for dem af alle kommentatorer.
Fan af Manchester United
Fair nok, hvis man ikke finder Bruun sympatisk. Jeg kender ham ikke personligt - udover en enkelt mail-korrespondance - men jeg synes, at han virker sympatisk.
Men jeg står af, når folk kalder ham farvet eller inkompetent. Han er ofte virkelig selvironisk angående Man Utd, og som andre skriver, så er han virkelig inde i tingene omkring international fodbold.
Men jeg står af, når folk kalder ham farvet eller inkompetent. Han er ofte virkelig selvironisk angående Man Utd, og som andre skriver, så er han virkelig inde i tingene omkring international fodbold.
Jeg har ingen som helst problemer med at anerkende hans faglige dygtighed men jeg kan ikke lide ham. Og jeg synes ikke han er dygtig til at skjule sit tilhørsforhold. Der kommer masser af konstante stikpiller.
Tror det der irriterer folk at han så ofte nævner United. Ligesom Kjær nævner os.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Efter han fandt ud af, at hans karriere efter den aktive, ikke var som træner eller på anden facon ansat af en klub, så har han været mere dedikeret til ekspert rollen hvad enten det er i studiet eller er som medkommentator. I starten af hans ekspert karriere, var han forfærdelig og havde ikke sat sig ind i forholdene, og vidste ganske enkelt for lidt om spillet taktisk, men også om hvem der kunne hvad af spillere og managere.AJ skrev:
Bruun er en af landets bedste eksperter, og er gennemsyret sympatisk.
Men det må man sige han er kommet efter, og er nu en af Danmarks absolut bedste og sætter faktisk nye standarder.
Men gennemsyret sympatisk, kan man ikke definere ham som. Samt han bestemt har problemer med sine tilhørsforhold. Han er ikke rar at hører på når snakken enten komme på Silkeborg, hvilket ikke sker så ofte, eller på man utd. Men han er blevet langt mere saglig når snakken falder på Liverpool, trods han ikke helt har anerkendt Martin Skrtels super sæson som en af Premier Leagues bedste midterforsvarer.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Tror nu mere, det er at Morten Bruun kritiserer Liverpool. (selvom han ofte har ret i hans anskuelser heraf, hvilket forstærker irritationen da vi brændende ønsker os det anderledes)Jesper skrev:Tror det der irriterer folk at han så ofte nævner United. Ligesom Kjær nævner os.
Morten Bruun er både dygtig og sympatisk.
End of discussion.
End of discussion.
Ingen anfægter han ikke er dygtig.phl skrev:Morten Bruun er både dygtig og sympatisk.
End of discussion.