Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Er det bare mig eller blev der lige sunget "Steeeven Gerrard Gerrad...."?? ;-o
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Det gør det endnu mere bittert hvis City vinder ligaen, når de ikke engang kan få udsolgt til så vigtig en kamp som i dag 

- Bellamy_fever
Det gjorde der, jeg var også helt rundforvirret i sidste City kamp hvor de sang den.Skøtt skrev:Er det bare mig eller blev der lige sunget "Steeeven Gerrard Gerrad...."?? ;-o
- kan ikke høre det 100% men kommentatoren fortalte i den kamp at det var en håne sang om vires kaptajn og hans 'slip' i Chelsea kampen..:
Siger vel noget om Citys fans... Synger om VORES kaptajn, fra en kamp der intet havde med dem og gøre - i en kamp der intet har med os at gøre... Allan shore er vist ikke den eneste der hsr taget skridtet til den anden side - for det plejer da at være Scums der levere sådanne pragt præstationer fra fansene (som åbenbart ikke lige gad være der til kampstart ... Plastik klub)
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
I see... det var da lavt!Bellamy_fever skrev:Det gjorde der, jeg var også helt rundforvirret i sidste City kamp hvor de sang den.Skøtt skrev:Er det bare mig eller blev der lige sunget "Steeeven Gerrard Gerrad...."?? ;-o
- kan ikke høre det 100% men kommentatoren fortalte i den kamp at det var en håne sang om vires kaptajn og hans 'slip' i Chelsea kampen..:
Siger vel noget om Citys fans... Synger om VORES kaptajn, fra en kamp der intet havde med dem og gøre - i en kamp der intet har med os at gøre... Allan shore er vist ikke den eneste der hsr taget skridtet til den anden side - for det plejer da at være Scums der levere sådanne pragt præstationer fra fansene (som åbenbart ikke lige gad være der til kampstart ... Plastik klub)
Jeg troede først det var en slags hyldest fra Aston Villa's fans fordi sangen ikke var så høj, men at det er City's fans, der synger og lydniveauet er så lavt siger vel kun noget om City's trofaste (

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Villa får ikke scoret idag. Det tror jeg desværre ikke. Guzan er stærkt spillende indtil videre. ØV hvis den ender uafgjort.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- Bellamy_fever
Altså bare imponerende at Dzeko allerede kan FIGHTE sig til at spille fodbold efter den VOLDSOMME skade han var ude for mod Everton. DET er virkelig imponerende - sikke en spiller.
Forstået godt Citys fans pifter - sådan noget tidsudtræknings FUSK !
Ironi KAN have forekommet !
Forstået godt Citys fans pifter - sådan noget tidsudtræknings FUSK !
Ironi KAN have forekommet !
"Often in error, never en doubt!"
Det er sgu da pisse godt hvis den ender uafgjort. Så skal City vinde den sidste kamp, hvilket lægger et større pres på dem.LFC-Aaby skrev:Villa får ikke scoret idag. Det tror jeg desværre ikke. Guzan er stærkt spillende indtil videre. ØV hvis den ender uafgjort.
Hvorfor vælger man at skyde derfra og ikke tage udfordringen?! 1 mod 1...
Jeg tænker nu mere hvor bittert det ville være efter resultatet mod CP. Så hellere at City får fuldt udbytte.Mads T. skrev:Det er sgu da pisse godt hvis den ender uafgjort. Så skal City vinde den sidste kamp, hvilket lægger et større pres på dem.LFC-Aaby skrev:Villa får ikke scoret idag. Det tror jeg desværre ikke. Guzan er stærkt spillende indtil videre. ØV hvis den ender uafgjort.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Bortset fra at så bliver 3-3 mod CP ENDNU mere tragisk end det var i forvejen...Mads T. skrev:Det er sgu da pisse godt hvis den ender uafgjort. Så skal City vinde den sidste kamp, hvilket lægger et større pres på dem.LFC-Aaby skrev:Villa får ikke scoret idag. Det tror jeg desværre ikke. Guzan er stærkt spillende indtil videre. ØV hvis den ender uafgjort.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Man kan i hvert fald ikke klandre Villa for ikke at gøre deres bedste for at få et resultat. Det ofrer sig virkelig for at undgå, at et langt bedre Man City hold scorer. Kan dog ikke se dem holde hele kampen.
Kloppite
Re: Sv: Dagens Kampe
Ja, de løber unægteligt mange meter. Men det er ikke let at spille overfor en murtexy skrev:Man kan i hvert fald ikke klandre Villa for ikke at gøre deres bedste for at få et resultat. Det ofrer sig virkelig for at undgå, at et langt bedre Man City hold scorer. Kan dog ikke se dem holde hele kampen.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Lige så godt som AV står defensivt, lige så dårlige er de på bolden. Hold da op de smider mange bolde væk. Nu skal de bare fortsætte stilen defensivt og så score et "kussemål" til sidst!
Har ikke andet end respekt for den slutspurt Sunderland har formået at præstere.