Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skøtt » onsdag, 07. maj, 2014 20:54

Er det bare mig eller blev der lige sunget "Steeeven Gerrard Gerrad...."?? ;-o
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Mavericks

Indlæg af Mavericks » onsdag, 07. maj, 2014 20:57

Det gør det endnu mere bittert hvis City vinder ligaen, når de ikke engang kan få udsolgt til så vigtig en kamp som i dag :violin:

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 07. maj, 2014 20:58

Skøtt skrev:Er det bare mig eller blev der lige sunget "Steeeven Gerrard Gerrad...."?? ;-o
Det gjorde der, jeg var også helt rundforvirret i sidste City kamp hvor de sang den.
- kan ikke høre det 100% men kommentatoren fortalte i den kamp at det var en håne sang om vires kaptajn og hans 'slip' i Chelsea kampen..:

Siger vel noget om Citys fans... Synger om VORES kaptajn, fra en kamp der intet havde med dem og gøre - i en kamp der intet har med os at gøre... Allan shore er vist ikke den eneste der hsr taget skridtet til den anden side - for det plejer da at være Scums der levere sådanne pragt præstationer fra fansene (som åbenbart ikke lige gad være der til kampstart ... Plastik klub)
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Skøtt

Indlæg af Skøtt » onsdag, 07. maj, 2014 21:03

Bellamy_fever skrev:
Skøtt skrev:Er det bare mig eller blev der lige sunget "Steeeven Gerrard Gerrad...."?? ;-o
Det gjorde der, jeg var også helt rundforvirret i sidste City kamp hvor de sang den.
- kan ikke høre det 100% men kommentatoren fortalte i den kamp at det var en håne sang om vires kaptajn og hans 'slip' i Chelsea kampen..:

Siger vel noget om Citys fans... Synger om VORES kaptajn, fra en kamp der intet havde med dem og gøre - i en kamp der intet har med os at gøre... Allan shore er vist ikke den eneste der hsr taget skridtet til den anden side - for det plejer da at være Scums der levere sådanne pragt præstationer fra fansene (som åbenbart ikke lige gad være der til kampstart ... Plastik klub)
I see... det var da lavt!
Jeg troede først det var en slags hyldest fra Aston Villa's fans fordi sangen ikke var så høj, men at det er City's fans, der synger og lydniveauet er så lavt siger vel kun noget om City's trofaste ( :aliboronz2: ) fans...
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 07. maj, 2014 21:06

Villa får ikke scoret idag. Det tror jeg desværre ikke. Guzan er stærkt spillende indtil videre. ØV hvis den ender uafgjort.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 07. maj, 2014 21:11

Altså bare imponerende at Dzeko allerede kan FIGHTE sig til at spille fodbold efter den VOLDSOMME skade han var ude for mod Everton. DET er virkelig imponerende - sikke en spiller.
Forstået godt Citys fans pifter - sådan noget tidsudtræknings FUSK !

Ironi KAN have forekommet !
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » onsdag, 07. maj, 2014 21:17

LFC-Aaby skrev:Villa får ikke scoret idag. Det tror jeg desværre ikke. Guzan er stærkt spillende indtil videre. ØV hvis den ender uafgjort.
Det er sgu da pisse godt hvis den ender uafgjort. Så skal City vinde den sidste kamp, hvilket lægger et større pres på dem.

Brugeravatar
Skøtt

Indlæg af Skøtt » onsdag, 07. maj, 2014 21:19

Hvorfor vælger man at skyde derfra og ikke tage udfordringen?! 1 mod 1...

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 07. maj, 2014 21:21

Mads T. skrev:
LFC-Aaby skrev:Villa får ikke scoret idag. Det tror jeg desværre ikke. Guzan er stærkt spillende indtil videre. ØV hvis den ender uafgjort.
Det er sgu da pisse godt hvis den ender uafgjort. Så skal City vinde den sidste kamp, hvilket lægger et større pres på dem.
Jeg tænker nu mere hvor bittert det ville være efter resultatet mod CP. Så hellere at City får fuldt udbytte.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 07. maj, 2014 21:22

Mads T. skrev:
Bortset fra at så bliver 3-3 mod CP ENDNU mere tragisk end det var i forvejen... :cry:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 07. maj, 2014 21:26

Man kan i hvert fald ikke klandre Villa for ikke at gøre deres bedste for at få et resultat. Det ofrer sig virkelig for at undgå, at et langt bedre Man City hold scorer. Kan dog ikke se dem holde hele kampen.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 07. maj, 2014 21:32

texy skrev:Man kan i hvert fald ikke klandre Villa for ikke at gøre deres bedste for at få et resultat. Det ofrer sig virkelig for at undgå, at et langt bedre Man City hold scorer. Kan dog ikke se dem holde hele kampen.
Ja, de løber unægteligt mange meter. Men det er ikke let at spille overfor en mur
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » onsdag, 07. maj, 2014 21:37

Lige så godt som AV står defensivt, lige så dårlige er de på bolden. Hold da op de smider mange bolde væk. Nu skal de bare fortsætte stilen defensivt og så score et "kussemål" til sidst!

Brugeravatar
Skøtt

Indlæg af Skøtt » onsdag, 07. maj, 2014 21:42

Har ikke andet end respekt for den slutspurt Sunderland har formået at præstere. :clap:

shv12

Indlæg af shv12 » onsdag, 07. maj, 2014 21:44

Lækker kasse af borini!!
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC

Besvar