Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Nogen der ved hvor Aguero er? Skadet igen eller hvordan?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Kan være de sparer ham til de sværere kampe. Cardiff etc.Surf skrev:Nogen der ved hvor Aguero er? Skadet igen eller hvordan?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Agüero er skadet.Surf skrev:Nogen der ved hvor Aguero er? Skadet igen eller hvordan?
Arsenal bagud!

@Pakken
Tak!
@ScouserTommy
Det var nok også en mulighed
Hold kæft det er underligt at skulle sidde og holde med manure. Kan slet ikke forholde mig til det. Men de er godt nok et frustrerende hold at holde mig i aften, de er jo kæmpe dårlige
Tak!
@ScouserTommy

Hold kæft det er underligt at skulle sidde og holde med manure. Kan slet ikke forholde mig til det. Men de er godt nok et frustrerende hold at holde mig i aften, de er jo kæmpe dårlige

"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg har det også svært. på den ene side må de gerne tage points fra City, på den anden side er det ALTID fedt at se dem blive rykket rundt i manegen. Føler mig lidt som Jack Nicholson i Gøgereden.Surf skrev:@Pakken
Tak!
@ScouserTommy
Tak til de Gea...
edit: Hvad lavede mikrofonhåret lige der?

Senest rettet af Sledgehammer tirsdag, 25. mar, 2014 21:16, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Fellaini er og bliver bare et stort svin. Håber Zabaleta brækker benet på ham i aften. Og ja det mener jeg.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Utroligt at Fellaini stadigvæk er på banen. Han kandiderer til at være den mest usympatiske spiller i ligaen. Men det er der jo intet nyt i.
Fellaini kan få Pepe til at ligne svigermors drøm
-
Også elendigt dommerarbejde af Oliver. Han må jo se hændelsen, siden han tildeler Fellaini et gult kort.
Jeg kan huske de første 20 gange han har lavet den der.
Den er stadig til rødt. men han bliver stortset aldrig straffet.
Den er stadig til rødt. men han bliver stortset aldrig straffet.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
I så fald ville jeg overveje at gå til lægen. Så vidt jeg ved er den type totale mangel på empati et forholdsvist alvorligt tegn på seriøse psykiske problemer. Iøvrigt forstår jeg ikke man kan hidse sig op over så ualmindelig ligegyldig en spiller som Fellaini.thefugle skrev:Fellaini er og bliver bare et stort svin. Håber Zabaleta brækker benet på ham i aften. Og ja det mener jeg.
Imod moderne fodbold.
Everton foran. Snupper de 4 pladsen?
Jeg er selvdiagnosticeret sociopat.sjampen skrev:I så fald ville jeg overveje at gå til lægen. Så vidt jeg ved er den type totale mangel på empati et forholdsvist alvorligt tegn på seriøse psykiske problemer. Iøvrigt forstår jeg ikke man kan hidse sig op over så ualmindelig ligegyldig en spiller som Fellaini.thefugle skrev:Fellaini er og bliver bare et stort svin. Håber Zabaleta brækker benet på ham i aften. Og ja det mener jeg.
Men tak for bekræftelsen.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Er jeg den eneste der syntes at kommentatorerne lyder til at holde mega meget med Manure?
Nej…Bojangles skrev:Er jeg den eneste der syntes at kommentatorerne lyder til at holde mega meget med Manure?