Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
steffanp
Indlæg: 127
Tilmeldt: tirsdag, 20. aug, 2013 12:34
Geografisk sted: Frederikshavn
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af steffanp » onsdag, 12. feb, 2014 23:15

Nogle der ved hvornår man presser Everton og City's kampe ind i deres program. For mig er det positivt så de får et mere kompakt program + CL for City

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ElTorro » onsdag, 12. feb, 2014 23:35

steffanp skrev:Nogle der ved hvornår man presser Everton og City's kampe ind i deres program. For mig er det positivt så de får et mere kompakt program + CL for City
Enig, men vi kan jo starte med selv at knække dem hjemme :)

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » onsdag, 12. feb, 2014 23:51

bblauritzen skrev:
Emmy skrev:Spurs foran. Hvor er det dog irriterende at de fyrede AVB. Adebayor har skovlet mål ind lige siden.
De er desværre ved at få rigtig tur i den. De bitre ser ud til at have mistet pusten men Spurs ånder os godt og grundigt i nakken. Deres resterende kampprogram ser heller ikke skræmmende ud. Det bliver et tæt opløb om 4. pladsen.
Spurs resterende kampe er ren barnemad for dem(overdrivelse fremmer forståelsen). De er klar til at udnytte enhver af vores fejl. Når jeg har kigget på de forskellige topholds slutprogram, så ser Spurs klart bedst ud, så der skal virkelig være fuld fokus og ikke smides dumme point. Og så må vi håbe at de gør det snart, så vi kan få lidt ro på. Og så lige tage den 3.plads. Så vi eliminerer risikoen for den ultimative hån. At vi bliver nummer 4 og ManU vinder CL

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » torsdag, 13. feb, 2014 00:09

de skal have 4 point mere ind os så hvis vi nakker dem hjemme skal de have 7 mere i de sidste 12 kampe.

7 point er rigtig meget at hente i toppen på 12 kampe.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » torsdag, 13. feb, 2014 00:12

Newcastle 0-1 Arsenal
Newcastle 0-2 Man City
Newcastle 0-3 Sunderland
Newcastle 0-4 Tottenham


:D
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

steffanp
Indlæg: 127
Tilmeldt: tirsdag, 20. aug, 2013 12:34
Geografisk sted: Frederikshavn
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af steffanp » torsdag, 13. feb, 2014 00:12

Bojangles skrev:
bblauritzen skrev:
Emmy skrev:Spurs foran. Hvor er det dog irriterende at de fyrede AVB. Adebayor har skovlet mål ind lige siden.
De er desværre ved at få rigtig tur i den. De bitre ser ud til at have mistet pusten men Spurs ånder os godt og grundigt i nakken. Deres resterende kampprogram ser heller ikke skræmmende ud. Det bliver et tæt opløb om 4. pladsen.
Spurs resterende kampe er ren barnemad for dem(overdrivelse fremmer forståelsen). De er klar til at udnytte enhver af vores fejl. Når jeg har kigget på de forskellige topholds slutprogram, så ser Spurs klart bedst ud, så der skal virkelig være fuld fokus og ikke smides dumme point. Og så må vi håbe at de gør det snart, så vi kan få lidt ro på. Og så lige tage den 3.plads. Så vi eliminerer risikoen for den ultimative hån. At vi bliver nummer 4 og ManU vinder CL
Giver is til alle dem som er medlem herinde, hvis Man U vinder champions league! <-----

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » torsdag, 13. feb, 2014 00:15

Jeg skal kraft hel*ede ikke have nogen is........
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af asger90 » torsdag, 13. feb, 2014 01:05

@AllanShore

Mine betragtninger kommer ud fra det syn at jeg forestiller mig at scum skal kunne være mesterskabskandidater både på den korte bane og den lange bane. Jeg siger intet sted at De Gea og Rafael ikke skal starte nu (for det skal de da scum ikke har bedre), men jeg stiller spørgsmålstegn ved om de virkelig er/bliver gode nok til de mesterskabsambitioner som jeg går ud fra at scum har nu og i fremtiden.

Det er lidt det samme med Evans. Ja han er da en udemærket spiller, men er han verdensklasse? Kan han styre scums forsvar de næste 10 år som dirigenten af forsvaret? Jeg tror det ikke. Smalling er vi bare uenige om så. Jeg synes han er en skandale.

mortenbak
Indlæg: 3118
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » torsdag, 13. feb, 2014 01:23

I løbet af aftenens kampe blev jeg mest irriteret over at Spurs tilsyneladende kunne gæste Newcastle og gøre arbejdet, simple and clear, mens vi absolut skulle teste os selv og vores fans til det yderste.

Bevares 3 point er 3 point og vores 3 point i aften føltes (for mig) bedre end vores udradering af Ars forleden... ikke under kampen, men bagefter - eller i slutningen... det er jo helt vildt at vinde på straffe i overtiden, fremfor at have vundet efter 20 minutter i første halvleg.

Men jeg havde set frem til en stille og rolig sejr på måske 2-0 uden de helt store udsving mod bundholdet og jeg synes ikke det er urimeligt at tænke sådan, hvis vi ser os selv som et konkurrencedygtigt top 4 hold.

Er megaglad for sejren og pointene og egentlig også for oplevelsen (fordi det endte godt) - men jeg helst at disse intense dramaer hører topopgørerne til....

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » torsdag, 13. feb, 2014 08:27

Cynwal skrev:Det er helt forkert at sidde og holde (lidt) med Manchester United.
Ja, det er helt forkert. Havde oddset uafgjort, så jeg holdte ikke med nogen :)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » torsdag, 13. feb, 2014 08:29

Wormie skrev:Newcastle 0-1 Arsenal
Newcastle 0-2 Man City
Newcastle 0-3 Sunderland
Newcastle 0-4 Tottenham


:D
Cabaye effekt
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » torsdag, 13. feb, 2014 09:13

Reelt set er der nu kun to hold, der kan true en 4. plads, og da jeg ikke er synderligt imponeret af det nye spurs hold, tror jeg de er sat af inden vores tur til Old Trafford. Everton tror jeg overhovedet ikke på.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » torsdag, 13. feb, 2014 09:24

Jesper skrev:Reelt set er der nu kun to hold, der kan true en 4. plads, og da jeg ikke er synderligt imponeret af det nye spurs hold, tror jeg de er sat af inden vores tur til Old Trafford. Everton tror jeg overhovedet ikke på.
Så reelt set, ud fra hvad du skriver her, er der ingen der kan true 4. pladsen :) eller er det Newcastle og man utd du mener er reelle kandidater?

Du er ikke imponeret af Tottenham = tror ikke på de kan true 4. pladsen
Everton tror du overhovedet ikke på = tror ikke på de kan true 4. pladsen

Eller hvordan skal det forstås?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » torsdag, 13. feb, 2014 09:34

Ja, præcis. Jeg frygter ikke for vores 4. plads overhovedet. Den skal dog sikres først - det så vi igår. Så kan vi kigge op bagefter
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » torsdag, 13. feb, 2014 09:53

Jesper skrev:Ja, præcis. Jeg frygter ikke for vores 4. plads overhovedet. Den skal dog sikres først - det så vi igår. Så kan vi kigge op bagefter
Du formulere dig lidt sjovt :headbang:
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Besvar