Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Damn hvor er City et fuldstændigt klassehold !!!
Jeg håber de kører Tottenham fuldstændig over og smadrer deres selvtillid fuldstændig til de næste mange kampe !!
Og føj hvor jeg synes tootenham spiller svinsk lige pludselig... ikke særlig sympatisk.
Forestil jer at de finder på det samme mod os, med vores glas spillere... så har vi ikke nogen tilbage til resten af sæsonen..
jeg håber på 7-1 til city !!!
Jeg håber de kører Tottenham fuldstændig over og smadrer deres selvtillid fuldstændig til de næste mange kampe !!
Og føj hvor jeg synes tootenham spiller svinsk lige pludselig... ikke særlig sympatisk.
Forestil jer at de finder på det samme mod os, med vores glas spillere... så har vi ikke nogen tilbage til resten af sæsonen..
jeg håber på 7-1 til city !!!
Hvad har Adebayor gang i, og hvorfor fik han ikke et gult kort?
Stadig 0-0 mellem Chel$ki og Hammers, men mon ikke de blå laver en enkel og vidner 1-0 i klassisk Mourinho stil.
Re: Sv: Dagens Kampe
Jeg kan godt forstå hvad du mener, men som det er nu, så er der ikke nogen der bevidst vil begå straffe for at undgå et mål. Hvis det kun giver gult, så er der mange der vil tage chancen og æde et gult og fjerne en 100% chance i feltet, og give et straffe i stedet. Og det gider jeg simpelthen ikke se på.Jesper skrev:Syntes det var et tyndt straffe. Men to ting er problematiske: dommeren ser situationen udmærket, men linjevogteren dømmer straffet. Det burde ikke være muligt. Og så det røde kort, som er fair nok jf fodboldloven. Her synes jeg så loven skal laves om. Det er dobbeltstraf og gult kort burde være nok.
At jeg så mener at så tyndt et straffe som de fik her, er pisse ærgerligt at han skulle ud på, er noget helt andet. Jeg ved dog ikke helt hvad der skal til for at sikre sig der? Ikke uden at ændre reglerne og give folk en tur i boksen i et antal minutter... men det syntes jeg også er en mærkelig glidebane ifht professionel fodbold - fair nok at der er 10 min for et gult kort på de lave serieniveauer (vist kun i jylland?)
-
Kom nu Hammers hold ud fem minutter mere - please.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Re: Sv: Dagens Kampe
Kan godt være at man fjerner én 100% chance, men et straffespark må vel også kaldes en 100% chance, så på den led opnår man jo ikke rigtig noget?Bojangles skrev:Jeg kan godt forstå hvad du mener, men som det er nu, så er der ikke nogen der bevidst vil begå straffe for at undgå et mål. Hvis det kun giver gult, så er der mange der vil tage chancen og æde et gult og fjerne en 100% chance i feltet, og give et straffe i stedet. Og det gider jeg simpelthen ikke se på.Jesper skrev:Syntes det var et tyndt straffe. Men to ting er problematiske: dommeren ser situationen udmærket, men linjevogteren dømmer straffet. Det burde ikke være muligt. Og så det røde kort, som er fair nok jf fodboldloven. Her synes jeg så loven skal laves om. Det er dobbeltstraf og gult kort burde være nok.
At jeg så mener at så tyndt et straffe som de fik her, er pisse ærgerligt at han skulle ud på, er noget helt andet. Jeg ved dog ikke helt hvad der skal til for at sikre sig der? Ikke uden at ændre reglerne og give folk en tur i boksen i et antal minutter... men det syntes jeg også er en mærkelig glidebane ifht professionel fodbold - fair nok at der er 10 min for et gult kort på de lave serieniveauer (vist kun i jylland?)
Tidsbegrænsede udvisninger bruges også på Fyn.
Og så blev det 5-1

Senest rettet af Sledgehammer onsdag, 29. jan, 2014 22:35, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Ringsted
- Alder: 45
Man ryger også ud i 10 min på Sjælland. Det har jeg trods alt prøvet et par gange.Bojangles skrev:Jeg kan godt forstå hvad du mener, men som det er nu, så er der ikke nogen der bevidst vil begå straffe for at undgå et mål. Hvis det kun giver gult, så er der mange der vil tage chancen og æde et gult og fjerne en 100% chance i feltet, og give et straffe i stedet. Og det gider jeg simpelthen ikke se på.Jesper skrev:Syntes det var et tyndt straffe. Men to ting er problematiske: dommeren ser situationen udmærket, men linjevogteren dømmer straffet. Det burde ikke være muligt. Og så det røde kort, som er fair nok jf fodboldloven. Her synes jeg så loven skal laves om. Det er dobbeltstraf og gult kort burde være nok.

Tottenham er mildest talt til grin. Hvis vi ender under dem i år så kan vi lige så godt lukke klubben. Hold op hvor jeg synes Tottenham er elendige. 5-0 mod os. 5-1 og 6-0 mod City. Gider ikke engang tjekke deres andre resultater mod tophold
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- Sledgehammer
Pas nu påLFC-Aaby skrev:Tottenham er mildest talt til grin. Hvis vi ender under dem i år så kan vi lige så godt lukke klubben. Hold op hvor jeg synes Tottenham er elendige. 5-0 mod os. 5-1 og 6-0 mod City. Gider ikke engang tjekke deres andre resultater mod tophold

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Westham fik 0-0 på broen. Tak for den 

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
-
- Alder: 37
Det har jo været en praktisk talt perfekt runde for os. På nær Spurs-City kampens betydning: Jeg tror, City tager titlen fra spids nu. Vi må gøre vores for at komme så tæt på som muligt.
-
- Geografisk sted: Ringsted
- Alder: 45
Var der frispark til keeperen, eller har Eto'o en sag?
- CVLiverpool
- Geografisk sted: Aarhus
Sådan Hammers!
Hvorfor fik de 2-3 min. ekstra tillægstid?
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover
- Sledgehammer
Mourinho er den nye FergieCVLiverpool skrev:Sådan Hammers!

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Jeg ved det godtScouserTommy skrev:Pas nu påLFC-Aaby skrev:Tottenham er mildest talt til grin. Hvis vi ender under dem i år så kan vi lige så godt lukke klubben. Hold op hvor jeg synes Tottenham er elendige. 5-0 mod os. 5-1 og 6-0 mod City. Gider ikke engang tjekke deres andre resultater mod topholdVi er kun 3 points - og ca 30 mål
- bedre end dem

Hellere en god trekant end en ond cirkel