Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11359
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 06. nov, 2013 10:57

AllanShore skrev:Skal han efter hver situation med film gå ud og fordømme det? Så får I da også travlt omkring Anfield.
Nu skal du for det første stikke fingeren i jorden, som Hekkem også er inde på, men også feje for egen dør. Det har gennem lang tid været kutyme, at Double Standards har været i højsædet på Teatret. Altså at man føler sig så hævet over mængden, at man rask væk kritiserer til højre og venstre mht til hvad andre klubber og deres spillere foretager sig, men er "blinde for at se splinten i eget øje". Moyes var i Everton tiden også ude med riven efter Suarez, hvilket denne tacklede på fornem vis, med fejringen af scoringen mod Everton.

Set i lyset af de normale dobbeltmoralske udtalelser fra ledelsen på teatret, var det derfor forfriskende, at Moyes startede ud med offentligt at gå i rette med Diver number One omkring hans optræden på banen. Nu lader det imidlertid til, at alt er tilbage ved det gamle (Den Gamle?) og at Moyes er blevet skolet i de gældende dobbeltmoralske holdninger på teatret.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 06. nov, 2013 11:18

AllanShore skrev:Skal han efter hver situation med film gå ud og fordømme det? Så får I da også travlt omkring Anfield.
Kravl tilbage i dit hul
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » onsdag, 06. nov, 2013 11:22

AllanShore skrev:Skal han efter hver situation med film gå ud og fordømme det? Så får I da også travlt omkring Anfield.
Hvis han kommenterer med bare halvt den samme ildhu som dig AS, bør det da ikke være noget problem. Et kvarter skulle der gå før en (indrømmet) relativt usaglig stikpille om Manchester Uniteds manager på et dansk Liverpool-forum blev appelleret. Jeg havde nok regnet ud, at du ville komme og føle dig forulempet og krænket, men det gik alligevel hurtigere, end jeg ville have sat penge på, hvis der var åbent for spil. Mit held, der ikke var det!

(Han behøver for min skyld ikke fordømme det, men man har måske ikke dommerkvartetten meget at skulle høre, når man får foræret sådan en chance.)
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » onsdag, 06. nov, 2013 12:33

@ Cynwal

Jeg gentager mig selv, men du svarer jo slet ikke på spørgsmålet. Skal Moyes ud og kritisere sine spillere hver gang hans spillere filmer?

Desuden er det noget vrøvl med at vi skal feje for egen dør. Young har i rigtig lang tid været fordømt af Unitedfans overalt for hans hang til at dive. Og at han så i samme ombæring er en lettere ubrugelig spiller gør egentlig bare, at han ikke er særlig vellidt.
Fan af Manchester United

Engelsk af placering
Indlæg: 104
Tilmeldt: torsdag, 26. jul, 2007 23:21
Geografisk sted: Oftest nord for Alperne
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Engelsk af placering » onsdag, 06. nov, 2013 16:11

AllanShore skrev: Jeg gentager mig selv, men du svarer jo slet ikke på spørgsmålet. Skal Moyes ud og kritisere sine spillere hver gang hans spillere filmer?

Desuden er det noget vrøvl med at vi skal feje for egen dør. Young har i rigtig lang tid været fordømt af Unitedfans overalt for hans hang til at dive. Og at han så i samme ombæring er en lettere ubrugelig spiller gør egentlig bare, at han ikke er særlig vellidt.
Selvfølgelig skal han gå ud og kritisere det når han bliver spurgt direkte eller sige, at han ikke har set situationen. Film i modstanderens straffesparksfelt burde give straffespark til modstanderen.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 06. nov, 2013 22:13

Seriøst, hvordan fanden i helvede kan Arsenal blive ved???? Undskyld mit sprog, men jeg fatter det simpelthen ikke. Deres hold er overhovedet ikke så godt igen. Özil og Carzola er klassespillere - no doubt. Men Szczezny, mertesacher, arteta, gibbs, rosicky & giroud(middelmådig PrL angriber sidste sæson) er IMO overhovedet ikke top PL og ChL klasse.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » onsdag, 06. nov, 2013 22:16

Det tog godt nok ikke mange øjeblikke for en super CL-aften at blive røvsyg. Først et et rigtigt pismål i Dortmund på hvad der vel var Arsenals første chance i hele kampen, og sekunder efter udligning i Napoli. Not cool.

@Aaby
Jeg synes godt nok du undervurderer Arteta. Fabelagtig spiller.

EDIT: Sådan! Get in Napoli! Så mangler vi bare en udligning i Tyskland.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 06. nov, 2013 22:25

AllanShore skrev:@ Cynwal

Jeg gentager mig selv, men du svarer jo slet ikke på spørgsmålet. Skal Moyes ud og kritisere sine spillere hver gang hans spillere filmer?
Det ville i al fald være forfriskende efter Fergies "MINE ENGLÆNDERE FILMER AAAAAAAALDRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG FAT DET NU! OG HELLER IKKE NANI SELV OM ALLE ANDRE SYDEUROPÆERE FILMER SOM DE SVIN DE ER, SÅ ER NANI SPECIEL OG FILMER AAAAAAAAAAALDRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG" kommentarer.

Lidt selvindsigt og ærlighed ville være spændende nye vinde fra den egn.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » torsdag, 07. nov, 2013 03:53

ThunderZtorm skrev:
AllanShore skrev:@ Cynwal

Jeg gentager mig selv, men du svarer jo slet ikke på spørgsmålet. Skal Moyes ud og kritisere sine spillere hver gang hans spillere filmer?
Det ville i al fald være forfriskende efter Fergies "MINE ENGLÆNDERE FILMER AAAAAAAALDRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG FAT DET NU! OG HELLER IKKE NANI SELV OM ALLE ANDRE SYDEUROPÆERE FILMER SOM DE SVIN DE ER, SÅ ER NANI SPECIEL OG FILMER AAAAAAAAAAALDRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG" kommentarer.

Lidt selvindsigt og ærlighed ville være spændende nye vinde fra den egn.
Se der er et indlæg man kan bruge til noget.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11359
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » torsdag, 07. nov, 2013 07:17

@ AS
Du har ret! Du gentager dig selv.
Men nu har jeg så åbenbart kikset det indlæg, hvor du er udnævnt til ordstyrer her på forum.
Jeg kommer med en kommentar på dit indlæg. Det er muligt, du stiller et spørgsmål, det er jeg sådan set ligeglad med, for det jeg kommenterer på, er ånden og intentionerne bag dit indlæg.

I det hele taget har din stil her på forum udviklet sig. I starten var det hovedsageligt rimelig velformulerede indlæg, som kunne give et interessant indblik i tankerne hos en modstander-fan. Overtid har det så udviklet sig til hovedsageligt at være oneliners samt hvad jeg betragter som pubertære forsøg på stikpiller, eller at finde et sted at stikke kniven ind på modstanderen, og så dreje den rundt.

Den oprindelige AllanShore kunne jeg snildt kapere her på et LFC-forum.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » torsdag, 07. nov, 2013 08:12

Moyes skal ud og kritiserer det HVER gang pga. den fortid han har med at fortælle alle andre de filmer og hans hold er rent. Specielt før Everton vs Liverpool, hvor stortset alle evertons spillere begyndte at smide sig til højre og venstre.

hans problem er at han er så "moralsk" omkring dette spørgsmål så han skal feje foran hans egen dør før han kan lukke noget ud om modstanderen. og det har været et kæmpe problem for ham ind til nu fordi alle spillere også hans smider sig.

Så ja hvis Moyes skal opretholde sit "No diving image" så han nød til at nakke hans egnespillere hvergang de gør det.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » torsdag, 07. nov, 2013 08:41

At bruge tid på "møjes", er lige så uinteressant, som at gøre rent. Forskellen er bare, at rengøring trods alt er nyttigt.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » torsdag, 07. nov, 2013 14:10

http://www.thefa.com/england/News/2013/ ... mbley.aspx

Stærk trup.

Hvis Towsend og Lallana forsætter deres udvikling, så er holdet komplet. Verdensklasse keeper, i Forster, glimrende forsvar som ikke lukker mange mål ind. Wilshere-Gerrard-Lampard-Carrick er alle klasse midtbanespillere, og Rooney-Sturridge angrebsduo finder du ikke meget bedre i Europa.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Arturo Bandini » torsdag, 07. nov, 2013 19:32

Føj for en grim tackling Mikkel Beckmann lige fik fyret af der!
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Arturo Bandini » torsdag, 07. nov, 2013 20:51

EfB videre i Europa!
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Besvar