Han er blevet afløst af een, som smager bedreJesper skrev:Hvad er der egentlig blevet af den spanske højreback fra Chelsea med det pænt lange navn jeg ikke kan stave til?
Dagens Kampe
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Dagens Kampe
Vi SMADRER det PIShold !
Azpilicueta er på bænken i dag.Jesper skrev:Hvad er der egentlig blevet af den spanske højreback fra Chelsea med det pænt lange navn jeg ikke kan stave til?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Sorry, havde jeg ikke setSurf skrev:Azpilicueta er på bænken i dag.Jesper skrev:Hvad er der egentlig blevet af den spanske højreback fra Chelsea med det pænt lange navn jeg ikke kan stave til?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Haha. Ingen grund til at undskylde da.Jesper skrev:Sorry, havde jeg ikke setSurf skrev:Azpilicueta er på bænken i dag.Jesper skrev:Hvad er der egentlig blevet af den spanske højreback fra Chelsea med det pænt lange navn jeg ikke kan stave til?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Jesse Pinkman
Det er noget af et signal at sende fra Mourinho. Ingen angriber på banen fra dem, "Som du kan se Rooney ville dit navn være her hvor den tomme plads er på holdopstillingen".
Det er ren spekulation, men både Torres, Mata, og Ba virker ikke som Mourinhos typer. Gad vide om de ikke søges solgt. Siger ikke vi skal købe dem, siger bare at karrusellen formentlig går igang.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Kampen har brug for et mål.
Mourinho forsøger desværre med hans defensive taktik igen igen. Ligesom mod LFC i gamle dage og Barca.
Mourinho forsøger desværre med hans defensive taktik igen igen. Ligesom mod LFC i gamle dage og Barca.
Hent Shelvey tilbage!
GULT KORT FOR DET?!
Man U dommer som sædvanlig. Valencias var værre.
Man U dommer som sædvanlig. Valencias var værre.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Det fandme komisk. Valencia slipper med en henstilling, hvor han sagtens kunne ha fået rødt og Chelsea spilleren for gult for almindelig frispark hvor han i øvrigt får smasket en albue i hovedet.
Damm en udugelig dommer..
Så er sæsonen i gang
Damm en udugelig dommer..
Så er sæsonen i gang
Mangler kampen ikke lidt intensitet? De ser ret tilfredse ud med at trille den lidt frem tilbage
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
helt enig jeg synes godt nok det er en småkedelig kamp men måske de brugte første halvleg til at se hinanden an og så går det løs i anden man kan da håbe.. det mest dramatiske har været valencia episoden kontra chelseas gule kort
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Anfield Talk @Anfield_Talk 13m
So far...The Special One Vs The Chosen One = The Sleepy One!!!
Hear hear!!
So far...The Special One Vs The Chosen One = The Sleepy One!!!
Hear hear!!
- Jesse Pinkman
Krummer tæer hver gang Mølby udtaler Rooney.

Rjyyjneey
Lige så meget straffe som der var til Townsend i går...