Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Det er så vildt det med PSG. Det med 81-19 i boldbesiddelse er rigtig meget, ligesom tallene mht. hovedstødsduellerne - som Rasmus påpeger - er det, men jeg synes nu det vildeste er, at PSG scorer på et 1 skud ud af 37, mens Ajaccio scorer på 1 ud af 1.
- TomViolence
- Alder: 36
Hold da op, hvor har Newcastle en dårlig bænk! Det er jo slet, slet ikke PL-niveau, der sidder derude. Det kan altså blive grumt for dem, hvis de bliver uheldige med skader.
Senest rettet af AJ mandag, 19. aug, 2013 21:12, rettet i alt 1 gang.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Og deres start-11´er er heller ikke noget at prale af. Havde det ikke været for Tim Krul havde de været nede 0-3 nu. Efter 6½ minut...AJ skrev:Hold da op, hvor har Newcastle en dårlig bænk! Det er jo slet, slet ikke PL-niveau, der sidder derude. Det kan altså blive grumt for dem, hvis de bliver heldige med skader.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Nej, men de har trods alt gode navne i start 11'eren. Vel i top 10 i ligaen på papiret. At Man Citys så er i top 3, ja, det kan man da godt se 

- Jesse Pinkman
Og city's offensiv er i hopla. Det kan ende galt for Nouveau Château.AJ skrev:Nej, men de har trods alt gode navne i start 11'eren. Vel i top 10 i ligaen på papiret. At Man Citys så er i top 3, ja, det kan man da godt se
Men det kan ende rigtig galt for Newcastle i denne sæson, hvis de mister Cabaye, og deres forsvar sejler sådan..AJ skrev:Nej, men de har trods alt gode navne i start 11'eren. Vel i top 10 i ligaen på papiret. At Man Citys så er i top 3, ja, det kan man da godt se
YNWA
Der er flere hold, der spiller med to angribere, men det er efterhånden sjældent man ser et hold, hvor de to angribere spiller ved siden af hinanden som et makkerpar. Og det synes jeg er fedt. City virker allerede nu mere som et hold end sidste sæson.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ben Arfa er nok også stadig på mange andres huskeseddel. Måske også BR´s?SimonA skrev:Men det kan ende rigtig galt for Newcastle i denne sæson, hvis de mister Cabaye, og deres forsvar sejler sådan..AJ skrev:Nej, men de har trods alt gode navne i start 11'eren. Vel i top 10 i ligaen på papiret. At Man Citys så er i top 3, ja, det kan man da godt se
Godt nok vil de få nogle penge i kassen, hvis de to ryger, men spm er hvad de kan nå at gøre med dem så kort tid inden vinduet lukker.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
De køber vel en 5-6 nye franskmændScouserTommy skrev:Ben Arfa er nok også stadig på mange andres huskeseddel. Måske også BR´s?SimonA skrev:Men det kan ende rigtig galt for Newcastle i denne sæson, hvis de mister Cabaye, og deres forsvar sejler sådan..AJ skrev:Nej, men de har trods alt gode navne i start 11'eren. Vel i top 10 i ligaen på papiret. At Man Citys så er i top 3, ja, det kan man da godt se
Godt nok vil de få nogle penge i kassen, hvis de to ryger, men spm er hvad de kan nå at gøre med dem så kort tid inden vinduet lukker.

YNWA
Jeg kan på en måde godt lide Newcastle. Engelsk traditionshold med et fremragende stadion. Men deres ledelse er uduelig og jeg frygter for deres skæbne i år. Stammen af franskmænd vil næppe æde sig selv på samme måde som en lokal arbejderdreng. Og nu gik jeg min ynglingshade-bruger, aquilani4's, ærinde. .. 

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
newcastle rykker ud af premier league.
de var ringe hele preseason. nu får de 2-3 rødekort idag of taber nok 0 -5 eller mere
de var ringe hele preseason. nu får de 2-3 rødekort idag of taber nok 0 -5 eller mere
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”