Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Aquilani4

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » søndag, 18. aug, 2013 16:38

Hvor er jeg træt af Camilla Martin. "Sørlhøst Park"

Hader kvindelige studieværter.

6'eren har virkelig dygtige værter.
Hent Shelvey tilbage!

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 18. aug, 2013 16:45

Nu har alle i løbet af sommeren gjort Chelsea til favoritter sammen med City til at vinder mesterskabet, men hvori ligger det så fantastiske ved det hold de har? I dagens startopstilling er den eneste verdensklassespiller iflg. mig kun Hazard, mens resten af spillerne er gode og solide, men ikke nogle, der skriger stjernekvalitet. Er det virkelig ene og alene pga. Mourinho, at folk tror, at de vil vinde? Man skal også lige huske på, at han i sin tid blev fyret.
Fan af Manchester United

AndersF
Geografisk sted: Århus
Alder: 31

Indlæg af AndersF » søndag, 18. aug, 2013 16:50

AllanShore skrev:Nu har alle i løbet af sommeren gjort Chelsea til favoritter sammen med City til at vinder mesterskabet, men hvori ligger det så fantastiske ved det hold de har? I dagens startopstilling er den eneste verdensklassespiller iflg. mig kun Hazard, mens resten af spillerne er gode og solide, men ikke nogle, der skriger stjernekvalitet. Er det virkelig ene og alene pga. Mourinho, at folk tror, at de vil vinde? Man skal også lige huske på, at han i sin tid blev fyret.
At påstå at det kun er Hazard der er verdensklasse er noget af en underdrivelse IMO. Vil mene at Cech er blandt de allerbedste målmænd i verden, mens David Luiz også viser nogle fremragende kvaliteter i midterforsvaret, og når du nævner Hazard så skal du som minimum også have Mata med, som jeg egentlig synes er en bedre spiller en Hazard (Det kan der selvfølgelig være delte meninger om) Mens Torres, Ramires og Oscar på dagen også stråler og viser sig som nogle absolut topklasse spillere :)

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 18. aug, 2013 16:54

Nu er Mata ikke med i dagens opstilling. Cech kan jeg godt gå med til er blandt de bedste i verden, men at påstå, at Luiz, som forsvarsspiller verdensklasse, er godt nok at skyde langt over. Han laver jo fejl i hver kamp.
Fan af Manchester United

AndersF
Geografisk sted: Århus
Alder: 31

Indlæg af AndersF » søndag, 18. aug, 2013 16:55

AllanShore skrev:Nu er Mata ikke med i dagens opstilling. Cech kan jeg godt gå med til er blandt de bedste i verden, men at påstå, at Luiz, som forsvarsspiller verdensklasse, er godt nok at skyde langt over. Han laver jo fejl i hver kamp.
Det er også lidt på spidsen at jeg skrev forsvarsspiller for kan personlig bedst lide ham som defensiv midt, hvor det ikke bliver straffet lige så groft hver gang at lave fejl. For jeg synes han besidder nogle fremragende kvaliteter i sin spillestil og hans spark der også kan straffe modstanderen hvis de ikke er vågne :)

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » søndag, 18. aug, 2013 17:06

Aquilani4 skrev:Hvor er jeg træt af Camilla Martin. "Sørlhøst Park"

Fra Retningslinjene:
Det er ikke tilladt at skrive indlæg der indeholder skældsord, vulgære, bagtalende, hadefulde, nedsættende eller truende
ord og vendinger.
Du er sikker på du ikke også vil have en bemærkning om sorte og homoseksuelle hæftet på dit forvejen tilsølede brugernavn? Hvad har en persons køn dog med evnen til at være studievært at gøre? Du kan argumenterer for at Camilla Martin, en af de bedste danske badmintonspillere nogen sinde, ikke er din favoritvært, men gør det da ordenligt. Iøvrigt kan du undersøge straffelovens paragraf 266 B, for der er tydeligvis noget du har misforstået omkring din lovsikrede ytringsfrihed.
Senest rettet af sjampen søndag, 18. aug, 2013 17:11, rettet i alt 1 gang.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » søndag, 18. aug, 2013 17:08

Walters, Benteké & Lampard penalty miss.

Soldado & Benteké scoring på straffe.

Rimelig skidt statistik fra denne runde, men det viser også hvor meget bedre keeperne er blevet i denne disciplin.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 18. aug, 2013 17:10

AllanShore skrev:Nu har alle i løbet af sommeren gjort Chelsea til favoritter sammen med City til at vinder mesterskabet, men hvori ligger det så fantastiske ved det hold de har? I dagens startopstilling er den eneste verdensklassespiller iflg. mig kun Hazard, mens resten af spillerne er gode og solide, men ikke nogle, der skriger stjernekvalitet. Er det virkelig ene og alene pga. Mourinho, at folk tror, at de vil vinde? Man skal også lige huske på, at han i sin tid blev fyret.
Jeg tror, at Chelsea ender som nummer tre eller måske endda fire. Manchester United og Manchester City er i mine øjne større kandidater.

Men det er et godt hold, som Chelsea kan liste. Endvidere har de en stor bredde i offensiven med tilgangen af Lukaku, Schürlle og De Bryune. Disse spillere samt Oscar, Mata og Hazard er stadigvæk spillere, som kan udvikle sig til at nå et endnu højere niveau, da de alle er under 25.

Men manageren har jo enorm betydning for holdet. Manchester United har jo også vundet mesterskabet i 2011 med et hold, som havde meget få verdensklassespillere (hvis man skal klassificere spillerne ud fra dine høje krav). Manageren har således meget at skulle have sagt.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » søndag, 18. aug, 2013 17:13

Hull's forsvar sejler fuldstændigt. De holder ikke en linje & de har store huller imellem hinanden.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 18. aug, 2013 17:14

AllanShore skrev:Nu er Mata ikke med i dagens opstilling. Cech kan jeg godt gå med til er blandt de bedste i verden, men at påstå, at Luiz, som forsvarsspiller verdensklasse, er godt nok at skyde langt over. Han laver jo fejl i hver kamp.
Jeg er ikke enig med dig omkring David Luiz. Det er som om han ikke kan slippe af med det dårlige ry, han fik opbygget i starten af sin tid hos Chelsea, selvom fejlene siden da er blevet langt færre, hans indgreb mere overbevisende og sikre, og hans spil med bolden i fødderne uovertruffent godt for en centerback. Under Benítez var han langt størstedelen af tiden helt eminent, hvilket Barcelonas stærke interesse og Chelseas ligeså stærke modvilje overfor et salg da også bevidner. Jeg synes med andre ord langt fra, at det er at "skyde langt over", når det antydes, at Luiz nærmer sig eliten blandt midterforsvarere.

Hvad angår resten af holdet:

Cech, Ramires og Hazard er alle tre verdensklassespillere i min bog. Mata er det også, når han er 100% klar igen.

Derudover er Ashley Cole og Branislav Ivanovic(eller Azpili-whats-his-name) et rigtigt godt makkerpar at have på backerne taget i betragtning, hvor relativt lidt kvalitet, verden har at byde på til de to positioner.

Lampard er Lampard og bidrager sin fremskredne alder til trods stadig med et højt og stabilt niveau, der næppe bliver lavere nu han er blevet genforenet med Mourinho. Det samme kan siges om John Terry og til dels Essien (hvis han kan holde sig skadesfri).

Oscar er stadig lidt et spørgsmålstegn, men potentialet er unægteligt - en katergori, både De Bruyne og Schürrle også hører ind under. Van Ginkel ved jeg ikke helt, hvad jeg skal mene om endnu.

Lukaku var uhyggeligt god for West Bromwich i sidste sæson, og kunne meget vel blive endnu mere giftig i et Mourinho'sk system og med spillere som Hazard og Mata til at fodre ham.

Resten af holdet er fyldt med solide, rutinerede kræfter, der i min bog gør deres trup meget komplet, måske med bredden som deres eneste lille problem, selvom det ser klart bedre ud end sidste sæson. Den store stjernesigning til angrebet, som mange har snakket om henover sommeren, er jeg egentlig ikke sikker på, at de behøver. Mourinho kunne meget vel gå hen og lave en uhyggelig Drogba-klon ud af Lukaku.

Synes du, alvorligt talt, at ManU eksempelvis har en stærkere trup end Chelsea?
Senest rettet af Aarde søndag, 18. aug, 2013 17:15, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » søndag, 18. aug, 2013 17:15

Lad os nu se næste mandag.

Det er dumt at diskutere inden næste mandag, hvor man kan få et fingerpeg.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
JanRude
Geografisk sted: Odense C
Alder: 53

Indlæg af JanRude » søndag, 18. aug, 2013 17:21

sjampen skrev:
Aquilani4 skrev:Hvor er jeg træt af Camilla Martin. "Sørlhøst Park"

Fra Retningslinjene:
Det er ikke tilladt at skrive indlæg der indeholder skældsord, vulgære, bagtalende, hadefulde, nedsættende eller truende
ord og vendinger.
Du er sikker på du ikke også vil have en bemærkning om sorte og homoseksuelle hæftet på dit forvejen tilsølede brugernavn? Hvad har en persons køn dog med evnen til at være studievært at gøre? Du kan argumenterer for at Camilla Martin, en af de bedste danske badmintonspillere nogen sinde, ikke er din favoritvært, men gør det da ordenligt. Iøvrigt kan du undersøge straffelovens paragraf 266 B, for der er tydeligvis noget du har misforstået omkring din lovsikrede ytringsfrihed.
Du altforbarmende...
“Some people never go crazy, What truly horrible lives they must live”
- Charles Bukowski

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » søndag, 18. aug, 2013 17:26

Synes du virkelig at Camilla Martin er dygtig?
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 18. aug, 2013 17:38

Aquilani4 skrev:Synes du virkelig at Camilla Martin er dygtig?
Nej men hun er pænere at se på end Carsten Werge og Peter Palshøj. Tilsammen :P
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » søndag, 18. aug, 2013 17:42

Aquilani4 skrev:Synes du virkelig at Camilla Martin er dygtig?
Nu er jeg ikke sikker på om du snakker til mig, men nej jeg synes umiddelbart ikke hun er hverken uudholdelig dårlig eller noget at råbe hurra for. Hun er helt sikkert intelligent og generelt veltalende, hun har erfaring fra sportsverdenen, men jeg synes det skinner lidt igennem at hun så vidt jeg ved ikke er journalistisk uddannet. Hun har selvfølgelig fået træning, men jeg synes der er stor forskel på hendes tilgang til f.eks. interviews ift. f.eks. en Jens Jørgen Brinch.

Nu virker så til at Viasat er et svært sted at være vært, for positionen er i hvert fald et problem gennemgående. Enhver der tidligere har set NFL har med garanti brokket sig over Jens Arnborg. Det kunne tyde på at det ikke er det nemmeste sted at være vært.
Samtidig synes jeg hun er en smule malplaceret på fodboldscenen, hvor jeg synes det er lidt tydeligt at selvom hun måske godt kan lide sporten, IKKE er grænsende fanatiker af sporten, som de fleste fans vel efterhånden er. Det er så også en genere fejl fra Viasat, bedst eksempliseret ved at man under ishockey A-VM ikke bruger Jimmy Bøjgaard som netop er kommet til organisationen og som har kommenteret både dansk og international hockey med eksperten Olaf Eller, men istedet sender fodbold Werge og Mr. News som henholdsvis kommentator og vært. Så kan Jimmy så istedet lave oddset segmentet på 2 minutter og stå og være til grin.

Det ændrer dog ikke på at jeg finder det decideret frastødende at du, nu igen er det lige før man fristes til at sige, argumenterer på et latterligt lavt niveau og denne gang baserer din holdning på at Camilla Martin er kvinde, eller når frem til konklusionen at Camilla Martin er en dårlig studievært fordi hun er kvinde.
Imod moderne fodbold.

Besvar