United er håblöst dårlige på tros af at de stiller med det stärkeste hold de har.. De hänger med hoved og kan slet ikke finde hinanden!
Håber de tager det med sig til resten af säsonen!

Starting XI: De Gea; Fabio, Ferdinand, Smalling, Buttner; Valencia, Anderson, Cleverley, Januzaj; Kagawa, Henriquez.LFC-Aaby skrev:United bagud 2-0 mod Sevilla i sidste testkamp. Er der mulighed for en total off sæson hos dem. Evt muligheder for at de slet ikke kommer i top 4. Jeg ville fryde mig.
Luis Saha har desværre valgt at pensionere sig i går. Ellers en fantastisk spiller når han holdt sig skadesfri.StevenCarragher skrev:Starting XI: De Gea; Fabio, Ferdinand, Smalling, Buttner; Valencia, Anderson, Cleverley, Januzaj; Kagawa, Henriquez.LFC-Aaby skrev:United bagud 2-0 mod Sevilla i sidste testkamp. Er der mulighed for en total off sæson hos dem. Evt muligheder for at de slet ikke kommer i top 4. Jeg ville fryde mig.
Det er en testimonial. Luis Zaha er bl.a. på bænken. De sparer alt hvad de kan til på søndag.
Ja. Det er nok derfor han er på bænken vil jeg tro. Underligt at ligge sådan en kamp 2 dage før det gælder, men det er vel også afspejlet i deres holdopstilling.AllanShore skrev:Luis Saha har desværre valgt at pensionere sig i går. Ellers en fantastisk spiller når han holdt sig skadesfri.StevenCarragher skrev:Starting XI: De Gea; Fabio, Ferdinand, Smalling, Buttner; Valencia, Anderson, Cleverley, Januzaj; Kagawa, Henriquez.LFC-Aaby skrev:United bagud 2-0 mod Sevilla i sidste testkamp. Er der mulighed for en total off sæson hos dem. Evt muligheder for at de slet ikke kommer i top 4. Jeg ville fryde mig.
Det er en testimonial. Luis Zaha er bl.a. på bænken. De sparer alt hvad de kan til på søndag.
Okay det er ikke en optimal start11. Det ændrer alligevel ikke på at de har skuffet gevaldigt i testkampene hidtil.StevenCarragher skrev:Starting XI: De Gea; Fabio, Ferdinand, Smalling, Buttner; Valencia, Anderson, Cleverley, Januzaj; Kagawa, Henriquez.LFC-Aaby skrev:United bagud 2-0 mod Sevilla i sidste testkamp. Er der mulighed for en total off sæson hos dem. Evt muligheder for at de slet ikke kommer i top 4. Jeg ville fryde mig.
Nu ved jeg ikke om vi taler fuldstændigt forbi hinanden, men det er altså Wilfried Zaha, der er på bænken.StevenCarragher skrev:Ja. Det er nok derfor han er på bænken vil jeg tro. Underligt at ligge sådan en kamp 2 dage før det gælder, men det er vel også afspejlet i deres holdopstilling.AllanShore skrev:Luis Saha har desværre valgt at pensionere sig i går. Ellers en fantastisk spiller når han holdt sig skadesfri.StevenCarragher skrev:Starting XI: De Gea; Fabio, Ferdinand, Smalling, Buttner; Valencia, Anderson, Cleverley, Januzaj; Kagawa, Henriquez.LFC-Aaby skrev:United bagud 2-0 mod Sevilla i sidste testkamp. Er der mulighed for en total off sæson hos dem. Evt muligheder for at de slet ikke kommer i top 4. Jeg ville fryde mig.
Der kan man bare se. Jeg læste på et united forum, at Luis Zaha fik en rolle at spille i dagens testimonial, fordi han havde stoppet karrieren. Jeg undrede mig også over det, men tænkte det kunne da godt passe.AllanShore skrev:Nu ved jeg ikke om vi taler fuldstændigt forbi hinanden, men det er altså Wilfried Zaha, der er på bænken.StevenCarragher skrev:Ja. Det er nok derfor han er på bænken vil jeg tro. Underligt at ligge sådan en kamp 2 dage før det gælder, men det er vel også afspejlet i deres holdopstilling.AllanShore skrev:Luis Saha har desværre valgt at pensionere sig i går. Ellers en fantastisk spiller når han holdt sig skadesfri.StevenCarragher skrev:Starting XI: De Gea; Fabio, Ferdinand, Smalling, Buttner; Valencia, Anderson, Cleverley, Januzaj; Kagawa, Henriquez.LFC-Aaby skrev:United bagud 2-0 mod Sevilla i sidste testkamp. Er der mulighed for en total off sæson hos dem. Evt muligheder for at de slet ikke kommer i top 4. Jeg ville fryde mig.
Sterling er på samme niveau som Zaha, da han var 18 år.Aquilani4 skrev:Wilfried Zaha bliver desværre en sindssyg god spiller for dem.