Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
El Jefecito

Re: Dagens Kampe

Indlæg af El Jefecito » torsdag, 04. okt, 2007 20:54

Og der gjorde AAB det saa. Fantastisk af dem. Stor sensation maa man sige.
Nu skal OB bare lige score i den forlaengede spilletid og FCK skal tage sig sammen i parken.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » torsdag, 04. okt, 2007 21:06

Stort tillykke til AAB.
Sygt hvis der kommer tre danske hold med i gruppespillet!

Meget ufortjent FCK er bagud ved halvleg må man sige. Lens har haft en chance, og den har de scoret på.
Er sgu stadig rystet når jeg tænker på den Hjalte Bo skyder over :o

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » torsdag, 04. okt, 2007 21:36

Belloni skrev:Stort tillykke til AAB.
Sygt hvis der kommer tre danske hold med i gruppespillet!

Meget ufortjent FCK er bagud ved halvleg må man sige. Lens har haft en chance, og den har de scoret på.
Er sgu stadig rystet når jeg tænker på den Hjalte Bo skyder over :o
Kan kun sige tillykke til Aab. OB kan forhåbentlig for dansk fodbold gøre det samme og vinde deres kamp hvilket er meget spændende. FC Midtjylland desværre som forventet ikke skabe sensationen. Som Brøndby fan kan jeg altså ikke lade være med at fryde mig hvis FCK ryger. Dybest set er jeg ligeglad med alt dansk fodbold som ikke vedrører Brøndby. Jeg ved godt at jeg nok vil få på puklen for denne kommentar men jeg ønsker virkelig FCK alt ondt ligesom jeg og i andre også gør med Scum.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

YNWA

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA » torsdag, 04. okt, 2007 21:39

Everton og Blackburn er bagud med 1-0. Everton ude mod mægtige Metalist mens Blackburn er overmatchet af traditionsklubben Larisa til trods for hjemmebanefordel.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » torsdag, 04. okt, 2007 21:45

Styf skrev:
Belloni skrev:Stort tillykke til AAB.
Sygt hvis der kommer tre danske hold med i gruppespillet!

Meget ufortjent FCK er bagud ved halvleg må man sige. Lens har haft en chance, og den har de scoret på.
Er sgu stadig rystet når jeg tænker på den Hjalte Bo skyder over :o
Kan kun sige tillykke til Aab. OB kan forhåbentlig for dansk fodbold gøre det samme og vinde deres kamp hvilket er meget spændende. FC Midtjylland desværre som forventet ikke skabe sensationen. Som Brøndby fan kan jeg altså ikke lade være med at fryde mig hvis FCK ryger. Dybest set er jeg ligeglad med alt dansk fodbold som ikke vedrører Brøndby. Jeg ved godt at jeg nok vil få på puklen for denne kommentar men jeg ønsker virkelig FCK alt ondt ligesom jeg og i andre også gør med Scum.
Det er også fair nok. Men for os "neutrale" seere, ville det ihvertfald være godt med 3 hold ;)

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » torsdag, 04. okt, 2007 21:47

YNWA skrev:Everton og Blackburn er bagud med 1-0. Everton ude mod mægtige Metalist mens Blackburn er overmatchet af traditionsklubben Larisa til trods for hjemmebanefordel.
Det er virkeligt ringe af Everton og Blackburn men Everton viste jo allerede vejen på hjemmebane ved at brænde to straffespark og spille uafgjort imod ni mand. Ajax er også i overraskende store problemer på hjemmebane imod Dinamo Zagreb. De har virkelig ikke haft succes i Europa i de seneste to sæsoner. De er ikke kommet med i Champions League og deres præstationer i Uefa Cuppen har bestemt heller ikke været imponerende.

OB røg desværre for dansk fodbold ud på straffespark så noget kunne tyde på at Aab bliver de eneste som skal forsvare de danske farver videre ude i Europa. FC Midtjylland skuffede på hjemmebane og ødelagde dermed deres chance for at komme videre hvorimod OB bare var oppe imod et ret godt hold. Aab kom via et flot resultat i Italien videre men den største skuffelse for dansk fodbold ville da godt nok være hvis FCK floppede og ikke kom videre. De bør have et meget bedre hold end Lens og resultatet fra den første kamp burde altså også være nok til at komme videre. Nu har de lige udlignet men lad os nu se hvordan det går. Deres spil er langt fra imponerende men lige nu må da altså have de bedste kort på hånden til at vinde kampen.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » torsdag, 04. okt, 2007 21:48

Så fik de sgu prikket bolden ind over stregen.
Som det ser ud nu, kan de godt score en kasse mere

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Janse » torsdag, 04. okt, 2007 22:46

Styf skrev:Som Brøndby fan kan jeg altså ikke lade være med at fryde mig hvis FCK ryger. Dybest set er jeg ligeglad med alt dansk fodbold som ikke vedrører Brøndby. Jeg ved godt at jeg nok vil få på puklen for denne kommentar men jeg ønsker virkelig FCK alt ondt ligesom jeg og i andre også gør med Scum.
Sådan en nærrig kommentar fra en Brøndby supporter, gør det nemmere at grine af jeres situation og glæde sig på FCK's vegne... Tak for det!
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
Jonas
Indlæg: 1092
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 01:07
Geografisk sted: Horsens
Alder: 40
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jonas » torsdag, 04. okt, 2007 23:13

Janse skrev:
Styf skrev:Som Brøndby fan kan jeg altså ikke lade være med at fryde mig hvis FCK ryger. Dybest set er jeg ligeglad med alt dansk fodbold som ikke vedrører Brøndby. Jeg ved godt at jeg nok vil få på puklen for denne kommentar men jeg ønsker virkelig FCK alt ondt ligesom jeg og i andre også gør med Scum.
Sådan en nærrig kommentar fra en Brøndby supporter, gør det nemmere at grine af jeres situation og glæde sig på FCK's vegne... Tak for det!
Utroligt så smålig man kan blive, trods mine store foragt for din klub har jeg altid ønsket den positivt når i spiller i europa
In Rafa i Trust

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » torsdag, 04. okt, 2007 23:18

Janse skrev:
Styf skrev:Som Brøndby fan kan jeg altså ikke lade være med at fryde mig hvis FCK ryger. Dybest set er jeg ligeglad med alt dansk fodbold som ikke vedrører Brøndby. Jeg ved godt at jeg nok vil få på puklen for denne kommentar men jeg ønsker virkelig FCK alt ondt ligesom jeg og i andre også gør med Scum.
Sådan en nærrig kommentar fra en Brøndby supporter, gør det nemmere at grine af jeres situation og glæde sig på FCK's vegne... Tak for det!
Selvom min sympati i dansk fodbold er hos FCK (uden i nærheden at være fan) har jeg fuld forståelse for Styf´s holdning. Jeg har aldrig helt forstået holdningen af at en BIF fans, skulle holde med FCK fordi det det er godt for dansk fodbold. Det ville vel oså være helt utænkeligt at vi skulle holde med MU, fordi det er godt for engelsk fodbold.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Janse » torsdag, 04. okt, 2007 23:58

LFC Søren skrev:
Janse skrev:
Styf skrev:Som Brøndby fan kan jeg altså ikke lade være med at fryde mig hvis FCK ryger. Dybest set er jeg ligeglad med alt dansk fodbold som ikke vedrører Brøndby. Jeg ved godt at jeg nok vil få på puklen for denne kommentar men jeg ønsker virkelig FCK alt ondt ligesom jeg og i andre også gør med Scum.
Sådan en nærrig kommentar fra en Brøndby supporter, gør det nemmere at grine af jeres situation og glæde sig på FCK's vegne... Tak for det!
Selvom min sympati i dansk fodbold er hos FCK (uden i nærheden at være fan) har jeg fuld forståelse for Styf´s holdning. Jeg har aldrig helt forstået holdningen af at en BIF fans, skulle holde med FCK fordi det det er godt for dansk fodbold. Det ville vel oså være helt utænkeligt at vi skulle holde med MU, fordi det er godt for engelsk fodbold.
Jeg er hverken det ene eller det andet, men så alligevel mindst Biffer.
Jeg mener at sammenligningen mellem fck vs. bif og lfc vs. scum er svær at drage, da der er det lille men, at jeg intet behov har for at se det gå godt for en anden engelsk klub end lfc, da de point, præstige og eventuelle gode hold som de kan få til landet er ligegyldigt for mig i uk, men ikke er det i dk. Jeg synes også at det var latterligt, at Giggs sagde at det gjorde ondt på ham at se Liverpool vinde i Istabul. Jeg har stor forståelse for at holde med et hold, men hadet til en rivaliserende klub mener jeg ikke bør være større end glæden over egen succes. Som en skrev herinde for et stykke tid siden, så kan det til tider virke som om at det er vigtigere, at hade Scum end at holde med LFC. En pointe jeg er enig i, men ikke har megen respekt for! Brøndby bliver da ikke bedre af at det går dårligt for FCK, ej hellere dårligere af at det går FCK godt?

En anden pointe kan være at jeg som københavner faktisk har mulighed for at komme i Parken og se dem spille mod spændende hold på pløjemarken, den glæde har Styf qua sit hjemsted i Jylland ikke så nemt og derfor er det naturligvis lidt nemmere, at frydes hvis FCK ryger ud...

Styf må da selv om hans holdning til FCK, men at han vil fryde sig over FCK's dårligdom, mener jeg faktisk gør det nemmere at smile af Brøndbys ditto - særligt når man er så selvhøjtidelig en fan som Styf er!
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

The Real Kramer

Re: Dagens Kampe

Indlæg af The Real Kramer » fredag, 05. okt, 2007 00:04

Ælig talt:

Jeg kan rent faktisk godt forstå Styfferen. Jeg har aldrig ønsket noget godt for Arsenal i Europæisk fodbold, på trods af at det måske kunne gavne Spurs. Sidste år var Englands landekoefficient alligevel ikke god nok til at THFC kunne blive seedet af den, selom Arsenal nåede CHL finalen året før. Så jeg kunne ikke finde på at håbe på rival-succes på dette tidspunkt i turneringen....på samme måde som FCK i aften.

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » fredag, 05. okt, 2007 16:16

LFC Søren skrev:
Janse skrev:
Styf skrev:Som Brøndby fan kan jeg altså ikke lade være med at fryde mig hvis FCK ryger. Dybest set er jeg ligeglad med alt dansk fodbold som ikke vedrører Brøndby. Jeg ved godt at jeg nok vil få på puklen for denne kommentar men jeg ønsker virkelig FCK alt ondt ligesom jeg og i andre også gør med Scum.
Sådan en nærrig kommentar fra en Brøndby supporter, gør det nemmere at grine af jeres situation og glæde sig på FCK's vegne... Tak for det!
Selvom min sympati i dansk fodbold er hos FCK (uden i nærheden at være fan) har jeg fuld forståelse for Styf´s holdning. Jeg har aldrig helt forstået holdningen af at en BIF fans, skulle holde med FCK fordi det det er godt for dansk fodbold. Det ville vel oså være helt utænkeligt at vi skulle holde med MU, fordi det er godt for engelsk fodbold.
Jeg må tilslutte mig. Er der da f.eks. nogen, der er naive nok til at tro at de jublede i Manchester i maj 2005, fordi "det var godt for engelsk fodbold"...? Nej da, og i Italien jublede Inters fans sammen med os - hvorfor mon. Omvendt kan jeg dog ikke lade være med at glæde mig sammen med Janse. Som jeg har sagt utallige gange før: Brøndby kan sammenlignes med Real Madrid, Bayern München og Manchester united i arrogance og hovmod over for konkurrenterne - derfor er det vidunderligt at se dem i frit fald og jeg er absolut ikke enig med andre i, at dansk fodbold behøver Brøndby i toppen og i europa. Er det måske ikke netop bevist at andre kan gøre det lige så godt? Endda mit danske favorithold. Og jeg synes da overhovedet ikke, at "det er godt for dansk fodbold når det går Brøndby godt".

Muligvis kan man unde hold som f.eks. West Ham eller St. Pauli (når de en sjælden gang deltager) at opnå resultater i europa, men der er altid visse hold man ikke kan fordrage og hvor rivaliseringen naturligt overskygger for en ret beset ligegyldig mulighed for at få x antal flere hold med næste sæson. Styf har ikke noget til overs for FCK, hvorfor skulle han så ikke ønske dem ud af Europa-cup'en? Da en vinterdag på Antarktis stadig er betydeligt varmere end mine følelser for Brøndby, så er det da naturligt at jeg konsekvent holder med modstanderen når de spiller i europa - undtagelsen fra dén regel var dog dengang PIF spillede i CL mod både Scum og FC Hollywood.... Dengang sad jeg og håbede på uafgjort!

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Janse » lørdag, 06. okt, 2007 11:54

jens fup skrev:
LFC Søren skrev:
Janse skrev:
Styf skrev:Som Brøndby fan kan jeg altså ikke lade være med at fryde mig hvis FCK ryger. Dybest set er jeg ligeglad med alt dansk fodbold som ikke vedrører Brøndby. Jeg ved godt at jeg nok vil få på puklen for denne kommentar men jeg ønsker virkelig FCK alt ondt ligesom jeg og i andre også gør med Scum.
Sådan en nærrig kommentar fra en Brøndby supporter, gør det nemmere at grine af jeres situation og glæde sig på FCK's vegne... Tak for det!
Selvom min sympati i dansk fodbold er hos FCK (uden i nærheden at være fan) har jeg fuld forståelse for Styf´s holdning. Jeg har aldrig helt forstået holdningen af at en BIF fans, skulle holde med FCK fordi det det er godt for dansk fodbold. Det ville vel oså være helt utænkeligt at vi skulle holde med MU, fordi det er godt for engelsk fodbold.
Jeg må tilslutte mig. Er der da f.eks. nogen, der er naive nok til at tro at de jublede i Manchester i maj 2005, fordi "det var godt for engelsk fodbold"...? Nej da, og i Italien jublede Inters fans sammen med os - hvorfor mon.
Jeg indrømmer at jeg er naiv i min forestilling omkring dansk fodbold, måske har jeg bare svært ved at forstå at man kan holde så meget med et dansk hold.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Jezzman

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jezzman » lørdag, 06. okt, 2007 11:58

Janse skrev:
jens fup skrev:
LFC Søren skrev:
Janse skrev:
Styf skrev:Som Brøndby fan kan jeg altså ikke lade være med at fryde mig hvis FCK ryger. Dybest set er jeg ligeglad med alt dansk fodbold som ikke vedrører Brøndby. Jeg ved godt at jeg nok vil få på puklen for denne kommentar men jeg ønsker virkelig FCK alt ondt ligesom jeg og i andre også gør med Scum.
Sådan en nærrig kommentar fra en Brøndby supporter, gør det nemmere at grine af jeres situation og glæde sig på FCK's vegne... Tak for det!
Selvom min sympati i dansk fodbold er hos FCK (uden i nærheden at være fan) har jeg fuld forståelse for Styf´s holdning. Jeg har aldrig helt forstået holdningen af at en BIF fans, skulle holde med FCK fordi det det er godt for dansk fodbold. Det ville vel oså være helt utænkeligt at vi skulle holde med MU, fordi det er godt for engelsk fodbold.
Jeg må tilslutte mig. Er der da f.eks. nogen, der er naive nok til at tro at de jublede i Manchester i maj 2005, fordi "det var godt for engelsk fodbold"...? Nej da, og i Italien jublede Inters fans sammen med os - hvorfor mon.
Jeg indrømmer at jeg er naiv i min forestilling omkring dansk fodbold, måske har jeg bare svært ved at forstå at man kan holde så meget med et dansk hold.
Du er ikke alene Janse :)
Jeg har de sidste to år, øget min interesse for dansk bold, men der er godtnok lang vej op til andres niveau og jeg når det nok aldrig, men har stadig respekt for dem der yder 100% for et dansk hold...

Besvar