Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
De skal bruge fire point for at tangere deres pointhøst fra sidste sæson, så der har de ikke rykket sig voldsomt. Deres trofæ fik de på en "billig" baggrund, fordi de mødte Bradford, men det er selvfølgelig ikke deres skyld. Jeg synes personligt, at de har en stærkere trup i år end sidste år uden at præstere meget bedre. Deres trofæ får jo selvfølgelig det hele til at se meget pænere ud, men ellers synes jeg ikke, at Laudrup har rykket dem betydeligt.
Med dette resultat skal de selvfølgelig kun bruge et enkelt - det ændrer dog ikke på min pointe.
Med dette resultat skal de selvfølgelig kun bruge et enkelt - det ændrer dog ikke på min pointe.
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
AV av av Wigan. Hvis I bliver ved med at gøre det SÅ let for modstanderne, så klarer I den ikke denne gang...
Ang. Swansea, Andreas, så skal du vel tage med, at når de endnu ikke har overgået deres pointhøst fra sidste år, så er det primært fordi de har haft et stort formdyk efter pokalsejren, og efter at de sikrede eksistensen. I størstedelen af sæsonen har de ligget bedre pointmæssigt end de gjorde sidste år, og du skal også stadig huske, at mange nye hold scorer LANGT færre points i 2. sæson end i 1.
Og om de fik pokalen billigt ved jeg nu ikke rigtigt. Når de fik en let modstander i finalen var det jo fordi de havde mødt - og slået - de stærke hold, LFC og Chelsea fx, tidligere.
Ang. Swansea, Andreas, så skal du vel tage med, at når de endnu ikke har overgået deres pointhøst fra sidste år, så er det primært fordi de har haft et stort formdyk efter pokalsejren, og efter at de sikrede eksistensen. I størstedelen af sæsonen har de ligget bedre pointmæssigt end de gjorde sidste år, og du skal også stadig huske, at mange nye hold scorer LANGT færre points i 2. sæson end i 1.
Og om de fik pokalen billigt ved jeg nu ikke rigtigt. Når de fik en let modstander i finalen var det jo fordi de havde mødt - og slået - de stærke hold, LFC og Chelsea fx, tidligere.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
WOW DUDE.Aquilani4 skrev:Hvorfor vil du have Aston Villa ned?? Er du helt væk?
Du ved godt at det er en af de største klubber i England? Største klub i landets næststørste by.
Kun United, Liverpool, Arsenal og Everton har vundet flere mesterskaber. Og de har vundet Europa Cuppen, kun United, LFC, Chelsea og Forest har præsteret det fra England.
Du har ikke forstand på engelsk fodbold hvis du gerne vil have mægtige Villa ned. Ved godt at du kun er 16 år, men vis noget respekt for engelsk fodboldhistorie.
Jeg hader ikke Aston Villa, jeg bryder mig bare ikke om dem. Jeg har masser af respekt for engelsk fodbold og dets historie. Jeg ved ikke, hvor meget forstand jeg har på engelsk fodbold - men jeg ved da noget. Fyr løs min ven.
Tænk at jeg kan få et rap over nallerne for at sige min mening omkring nedrykningspladserne. Jeg bliver faktisk lidt irriteret over det indlæg, fordi du er totalt uvidende omkring mit forhold til Villa og min viden om engelsk fodbold. Fucking nar.
Sig mig makker, hvorfor kan 16 årige ikke vide mere om fodbold end dig min fine lille bitte ven, synes faktisk det virker som om du har en dårlig sag, Vest virker som om han kan snakke sin sag, i modsætning til........digAquilani4 skrev: Ved godt at du kun er 16 år, men vis noget respekt for engelsk fodboldhistorie.
Fodbold er følelser, hvis Vest føler Villa skal ned skal de ned, sådan er det for fa´en.
P.S skriv dog jeg ikke har en bønne forstand på bold, jeg ønsker Newcastle ned! Altid noget du er troll, tror jeg ihvertfald.
Senest rettet af Thommo onsdag, 08. maj, 2013 00:22, rettet i alt 1 gang.
Verden er smask fuld af hyklere....
Og hele vejen til finalen mødte de jo også kun hold ala Bradford. Godt nok er Liga pokalen i min verden en af de mest ligegyldige pokaler der findes, men vi skal heller ikke undervurdere vejen dertil så meget.AndreasN skrev:De skal bruge fire point for at tangere deres pointhøst fra sidste sæson, så der har de ikke rykket sig voldsomt. Deres trofæ fik de på en "billig" baggrund, fordi de mødte Bradford, men det er selvfølgelig ikke deres skyld. Jeg synes personligt, at de har en stærkere trup i år end sidste år uden at præstere meget bedre. Deres trofæ får jo selvfølgelig det hele til at se meget pænere ud, men ellers synes jeg ikke, at Laudrup har rykket dem betydeligt.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Øv, der fik Wigan godt nok ødelagt spændingen. De skal nærmest vinde på Emirates nu for at have en chance, og selv det kan være for lidt, hvis de andre bundhold også får point.
Men det er fortjent, hvis de rykker ned. Både generelt, og set på kampen i går mod et hold, der ellers var uden sejre i syv kampe.
Men det er fortjent, hvis de rykker ned. Både generelt, og set på kampen i går mod et hold, der ellers var uden sejre i syv kampe.
Don't feed the TrollAndreasN skrev:Hvem snakker du til, Karl-Smart?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Er jeg den eneste der så et lille spjæt fra dommeren da, Adebayor scorer til 1-1? Fantastisk, haha
http://www.101greatgoals.com/gvideos/gi ... v-chelsea/
EDIT: Her kan det også ses --> http://onside.dk/premier-league/se-adebayors-pragtmaal
http://www.101greatgoals.com/gvideos/gi ... v-chelsea/
EDIT: Her kan det også ses --> http://onside.dk/premier-league/se-adebayors-pragtmaal
Senest rettet af zerlang7 onsdag, 08. maj, 2013 22:13, rettet i alt 1 gang.
Jeg synes Rafa har gjort et udmærket arbejde i Chelsea. De er i en EL finale, og står lige nu med en sejr over Spurs til at sikre sig CL næste år.
Spændende hvor han ender til sommer.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Det var sgu alligevel ret træls at Spurs udligner! Specielt for min odds!!
Håber godt nok heller ikke at Spurs får sneget sig op på en af CL pladserne. Det selskab skal de helst ikke ind i igen.
Håber godt nok heller ikke at Spurs får sneget sig op på en af CL pladserne. Det selskab skal de helst ikke ind i igen.
Ja enig, gider heller ikke se Spurs i CL. Er træt af dem. Men fordelen er jo, at Chelsea så ikke med sikkerhed er i CL, hvorfor de måske stadig har noget at spille for når de møder Everton i sidste runde.
Også mitBelloni skrev: Specielt for min odds!!
Verden er smask fuld af hyklere....
- JudgeArdaStudge
Thanks a lot jinxy.Surf skrev:Jeg synes Rafa har gjort et udmærket arbejde i Chelsea. De er i en EL finale, og står lige nu med en sejr over Spurs til at sikre sig CL næste år.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
ScumSurf skrev:Jeg synes Rafa har gjort et udmærket arbejde i Chelsea. De er i en EL finale, og står lige nu med en sejr over Spurs til at sikre sig CL næste år.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Ikke den værste jinx, idet det måske kan give Chelsea mere at spille for når de møder Everton.Arda skrev:Thanks a lot jinxy.Surf skrev:Jeg synes Rafa har gjort et udmærket arbejde i Chelsea. De er i en EL finale, og står lige nu med en sejr over Spurs til at sikre sig CL næste år.