Jeg tror personligt, at det er urealistisk. Også selvom Dortmund er CL-semifinalist, og der bliver en ledig plads efter Götze. I forbindelse med Isco, tror jeg, vi snakker de rigtig store penge. Man City skulle vist have set ham an mod netop Dortmund, og de kunne også godt bruge sådan en spiller.YNWA! skrev:Sad og snakkede med en Dortmund fan her i dag, vi kom til at snakke om Isco til Dortmund? Er det en mulighed, eller er helt urealistisk?
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Aarde skrev:
Der findes kun en Ronaldo. Og det er ham der!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
http://www.bold.dk/nyt/Bale-goer-rent-b ... rL-kaaring
Bale årets unge spiler, jamen der er 1½ måned til han bliver 24 år og nærmer sig sin bedste fodbold alder? FFS, hvad er grænsen mon i disse kåringer? Årets unge spiller, forbinder jeg med årets talent, dvs, under 21 år, ved sæsonens slutning. Men nu gælder det også 24 årige som han jo er når sæsonen slutter, som prisen vel tæller fra.....Opgiver...... fa ER en joke.....større end jeg troede muligt.
Hvis bold. har et altså ret , håber de har taget fejl, og det er en joke, og det siger plask.
Bale årets unge spiler, jamen der er 1½ måned til han bliver 24 år og nærmer sig sin bedste fodbold alder? FFS, hvad er grænsen mon i disse kåringer? Årets unge spiller, forbinder jeg med årets talent, dvs, under 21 år, ved sæsonens slutning. Men nu gælder det også 24 årige som han jo er når sæsonen slutter, som prisen vel tæller fra.....Opgiver...... fa ER en joke.....større end jeg troede muligt.
Hvis bold. har et altså ret , håber de har taget fejl, og det er en joke, og det siger plask.
Verden er smask fuld af hyklere....
- Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
Så vidt jeg ved er det PFA, altså England og Wales' spillerforening, der har kåret Bale som årets til årets unge spiller spiller. Desuden er awards, efter min mening, ikke et punkt som gælder hvis man skal måle korruption, i forhold til dommerpræstationer og givne karantæner er sådanne kåringer fuldstændigt ligegyldige i det store billede.
Jeg giver dig dog ret i at en spiller på 24 muligvis er et år eller to for gammel til at modtage prisen, men hvis de ikke har skrevet noget vedr. alder i bekendtgørelsen om prisen, så er der vist ikke så meget at komme efter.
Jeg giver dig dog ret i at en spiller på 24 muligvis er et år eller to for gammel til at modtage prisen, men hvis de ikke har skrevet noget vedr. alder i bekendtgørelsen om prisen, så er der vist ikke så meget at komme efter.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
Efter en 4-2 sejr over Valencia i går, har Sociedad, på 4. pladsen, 5 point ned til netop Valencia på 5. pladsen i La Liga. Der er spillet 33 runder, men siden 10. runde har Sociedad kun tabt 1 gang: på Bernabeu i 18. runde (med 3-4). De har en lille håndfuld udlændinge, men ellers kun upåagtede baskere i truppen. De har tidligere haft succes med en fransk træner, da de i 2003 blev 2'er med Raynald Denoueix, og nu er træneren også fransk, nemlig den ligeledes upåagtede Phillipe Montanier. Imponerende.
http://www.bold.dk/nyt/Klopp-Jeg-opfand ... filosofien den mand er genial. Han er efter min mening den bedste træner i verdenen.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Så en opgørelse på liverpool.no over Liverpoolspillere som har været på PFAvteam of the year. Undrer mig over hvor Fowler er den liste? Og måske også Mølby efter hans rekordsæson.Arturo Bandini skrev:Så vidt jeg ved er det PFA, altså England og Wales' spillerforening, der har kåret Bale som årets til årets unge spiller spiller. Desuden er awards, efter min mening, ikke et punkt som gælder hvis man skal måle korruption, i forhold til dommerpræstationer og givne karantæner er sådanne kåringer fuldstændigt ligegyldige i det store billede.
Steven Gerrard er den Liverpool-spilleren som har kommet med flest ganger på PFA Team of the Year siden kåringen kom i stand i 1973/74. Han har fått plass i elleveren syv ganger - 2001, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 og 2009.
Alan Hansen er like bak Gerrard med seks. Kenny Dalglish og Ian Rush har begge kommet med fem ganger.
1982/83 er sesongen Liverpool var best representert på "Årets lag". Mark Lawrenson, Hansen, Graeme Souness, Sammy Lee, Rush og Dalglish fikk alle plass på laget. Xabi og Pepe og tildels Javier M. Mangler jeg objektivitet her?
LFC-spillere på PFA Team of the Year
7 - Steven Gerrard
6 - Alan Hansen
5 - Kenny Dalglish, Ian Rush
4 - Mark Lawrenson, Graeme Souness
3 - John Barnes
2 - Peter Beardsley, Sami Hyypia, Rob Jones, Kevin Keegan, Steve McMahon, Fernando Torres
1 - Stig Inge Bjørnebye, Jamie Carragher, Ray Clemence, Gary Gillespie, Ray Houghton, David James, David Johnson, Sammy Lee, Terry McDermott, Steve McManaman, Michael Owen, John Toshack
We need a new Fowler...
http://www.sporten.dk/fodbold/havelange-faerdig-i-fifa
Så kom lidt af den korruption, der foregår i FIFA da frem. Men ikke overraskende - som artiklen også siger - bliver Sepp Blatter frikendt. Personligt er jeg dog ikke i tvivl om, at FIFA - og især Blatter - er gennemført korrupt hele vejen igennem.
Så kom lidt af den korruption, der foregår i FIFA da frem. Men ikke overraskende - som artiklen også siger - bliver Sepp Blatter frikendt. Personligt er jeg dog ikke i tvivl om, at FIFA - og især Blatter - er gennemført korrupt hele vejen igennem.
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg er overrasket over at Mølleren aldrig kom på årets hold. Han burde have været med ved et par anledninger.
Sociedad er en utilregnelig klub. Først doping-skandalen i starten af 00'erne med Alonso som anfører - dernæst nedrykning og så lige pludselig roder de rundt i Top-5. Men ja en imponerende sæson de har gang derovre i Spanien.AJ skrev:Efter en 4-2 sejr over Valencia i går, har Sociedad, på 4. pladsen, 5 point ned til netop Valencia på 5. pladsen i La Liga. Der er spillet 33 runder, men siden 10. runde har Sociedad kun tabt 1 gang: på Bernabeu i 18. runde (med 3-4). De har en lille håndfuld udlændinge, men ellers kun upåagtede baskere i truppen. De har tidligere haft succes med en fransk træner, da de i 2003 blev 2'er med Raynald Denoueix, og nu er træneren også fransk, nemlig den ligeledes upåagtede Phillipe Montanier. Imponerende.
Dét her er en fed opfindelse! Kamera på bolden!
http://politiken.dk/sport/ECE1963146/se ... ynsvinkel/
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Men den kære Mette Brudvig skal vist lige læse lidt op på, hvordan Superligaen afgøresSurf skrev:Dét her er en fed opfindelse! Kamera på bolden!
Det overså jeg helt! Haha det er lige til en oddsetreklame.SørenK skrev:Men den kære Mette Brudvig skal vist lige læse lidt op på, hvordan Superligaen afgøresSurf skrev:Dét her er en fed opfindelse! Kamera på bolden!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Twitter koger da fuldstændig over pga. rygter om whiskey tudens tilbagetrækning.