Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
veffe69

Re: Dagens Kampe

Indlæg af veffe69 » søndag, 31. mar, 2013 09:17

Thommo skrev:Er der nogle kyndige Bayern Munchen kendere der kan sige hvem der har slået Robben af i BM, Shaquiri er et gæt. Ærgeligt LFC ikke fik ham(Shaquiri) for de pebernødder, men sådan er det jo med LFC´s krise tid.

P.S. er med på Robben og Shaquiri spiller idag, men i ved hvad jeg mener. Robben er ikke fast mand mere.
Som en skriver er der Müller der har spillet pladsen (eller det kan man ikke rigtigt sige, for Robben har også været brugt i den anden side)

Udgangspunktet for hans reservetjans var vidst en småskade, hvor Müller under hans fravær spillede ganske fortrinligt.
Og så var der vidst noget med lidt små brokkeri fra både Robben og Ribery, der gjorde at Heynkes lige holdt dem ude lidt længere end han normalt nok ville ha gjort, for at sætte streg under hvem der bestemte.

Som Robben har spillet de sidste kampe får han dog ualmindeligt svært ved at se bort fra ham mod Juventus, for en Robben i top form er altså bare en spiller i verdensklasse.

Shaquiri er vel egentligt kun 4 valg, det tager dog ikke noget fra hans indsats igår mod HSV og det siger vel egentligt også bare noget om Münchens enorme bredde.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 31. mar, 2013 10:44

Allerede i sidste sæson startede Müller inde oftere end Robben. Dog ofte som hængende angriber, og ikke højrekant. Robben er udpræget højrekant. Det er ikke særlig tit, han placeres i venstre side.

Jeg tror ikke, Heynckes vil have nogen som helst problemer med at sætte Robben af igen, skulle han finde det opportunt. Hvis man ser bort fra HSV-kampen, så har de da gennem sæsonen også spillet bedre, når han ikke har været med.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 31. mar, 2013 10:51

Tænk sig at Messi har scoret mod samtlige hold i la liga-i træk! Målløs!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 31. mar, 2013 12:46

Thommo skrev:Tjah og macmanaman får intet for en benbrækker, som burde koste fængsel. Fodbold er ikke retfærdigt, men til gengæld korrupt.
Jeg er ikke helt med. Mener du, at et rødt kort, som tildeles lige efter fodboldloven for en bevidst aggressiv handling mod en modspiller, er korrupt?
Du mener vel ikke, at det er forkert, at Mulumbu får rødt kort, eller .....?
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 31. mar, 2013 14:00

Cynwal skrev:
Thommo skrev:Tjah og macmanaman får intet for en benbrækker, som burde koste fængsel. Fodbold er ikke retfærdigt, men til gengæld korrupt.
Jeg er ikke helt med. Mener du, at et rødt kort, som tildeles lige efter fodboldloven for en bevidst aggressiv handling mod en modspiller, er korrupt?
Du mener vel ikke, at det er forkert, at Mulumbu får rødt kort, eller .....?
Jeg synes macca og Mulumbo begge skulle have haft rødt, og macca 1-2 års karantæne.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » søndag, 31. mar, 2013 23:43

Cool med Di Canio i Sunderland.

Jeg håbede på at de ville rykke ned fordi de spillede kedeligt og stod ikke rigtig for noget, men med Di Canio i spidsen kunne det være meget sjovt at have dem i PL, lidt ligesom Holloway for Blackpool engang.

Han er en sympatisk, sjov person med spændende politiske holdninger, og som jeg mange gange har sagt: Fodbold mangler typer som ham!
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » søndag, 31. mar, 2013 23:44

Aquilani4 skrev:Cool med Di Canio i Sunderland.

Jeg håbede på at de ville rykke ned fordi de spillede kedeligt og stod ikke rigtig for noget, men med Di Canio i spidsen kunne det være meget sjovt at have dem i PL, lidt ligesom Holloway for Blackpool engang.

Han er en sympatisk, sjov person med spændende politiske holdninger, og som jeg mange gange har sagt: Fodbold mangler typer som ham!
Begynder næsten at tro at du troller med nogle af de (politiske) kommentarer du kommer med.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » mandag, 01. apr, 2013 00:06

Surf skrev:
Begynder næsten at tro at du troller med nogle af de (politiske) kommentarer du kommer med.
Det siger du ikke :o
Scroll evt 2/3 dele ned på dette link, for at se hvorfor aqua er troll http://www.taringa.net/posts/info/11210 ... omano.html og se paolo nazi børge. fatter ikke du ikke har fået livslang karantæne aqua boy, hvis jeg var administrator var du dælme strittet ud til venstre, for længst.

Doug Graves

Indlæg af Doug Graves » mandag, 01. apr, 2013 00:41

Jesper skrev:Tænk sig at Messi har scoret mod samtlige hold i la liga-i træk! Målløs!
Helt målløs har han så ikke været :D

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » mandag, 01. apr, 2013 00:51

Aquilani4 skrev: Han er en sympatisk, sjov person med spændende politiske holdninger,
Okay :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :doh1: :doh1: :doh1: :doh1: :doh1: :doh1: :doh1: :doh1: :doh1: :alcohol: :alcohol: :alcohol: :alcohol: :alcohol: :alcohol: :alcohol: :army6: :army6: :army6: :army6: :army6: :army5: :army5: :army5: :army5: :army5: :army5: :army5: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » mandag, 01. apr, 2013 00:53

Pinlig udnævnelse. Dælme glad for at jeg ikke er Sunderland-fan. Heldigvis bliver han en fiasko - det tør jeg næsten garantere.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 01. apr, 2013 08:01

Thommo skrev:
Surf skrev:
Det siger du ikke :o
Scroll evt 2/3 dele ned på dette link, for at se hvorfor aqua er troll http://www.taringa.net/posts/info/11210 ... omano.html og se paolo nazi børge. fatter ikke du ikke har fået livslang karantæne aqua boy, hvis jeg var administrator var du dælme strittet ud til venstre, for længst.
Fascismens første periode er den han hylder. Jeg har desværre ikke en kilde. Den er bredt anerkendt for at på mange måder at være folkelig og fremadsynet.
Den anden periode var den man typisk forbinder med fascismen og den førte selv sagt intet godt med sig.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » mandag, 01. apr, 2013 12:32

LarsU skrev:Pinlig udnævnelse. Dælme glad for at jeg ikke er Sunderland-fan. Heldigvis bliver han en fiasko - det tør jeg næsten garantere.
Men er det ikke lidt forkert at blande fodbold og politik på den her måde?

Ved godt at godt at manden har skrevet en biografi som viser en større kærlighed for fascismen i Italien end vi acceptere heroppe.

Men det kender jeg faktisk en sjat Italienere der også mener, og de er sgu absolut ikke højre radikale. Et par af dem er nok nærmere venstre radikale.

Nå ja og så var der den romerske hilsen, som han jo fik sin straf for. Men udover den er der vel intet i hans virke som sportsmand der gør at vi kan tillade os at være dem som blander sport og politik?
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » mandag, 01. apr, 2013 14:43

Uha-da en flot kasse af Demba Ba til 1-0 til Che£$ki lidt inde i anden halvleg. Dejligt, hvis Che£$ki også får en FA-Cup finale at tænke på i slutfasen. Samt fornøjelsen af, at vi kan få lov til at kigge på Mr. Double Standards sure fjæs efter et nederlag.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » mandag, 01. apr, 2013 15:16

Som jeg sagde, da det kom frem, at Manchester United havde købt van Persie:"Han har toppet!"
Jeg var bare lige 8-9 måneder for tidligt på den med udtalelsen :D
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar