Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Han er både imponerende dårlig til at afslutte og til at filme.
Liverpool Football Klopp
- JudgeArdaStudge
Gaaab, en kedelig 1. halvleg!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Til gengæld er der gang i den i Dortmund. 2-0 ved pausen, de er sq gode, BVB. Og som en ekstra bonus slipper man for at se på klamme ScumArda skrev:Gaaab, en kedelig 1. halvleg!

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Arda skrev:Gaaab, en kedelig 1. halvleg!
Ja hvordan de 2 fjolser kan sidde og "hygge" sig over kampen er mig en stor gåde.
Nok noget af det kedeligste fodbold jeg har set de sidste 3-4 år.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-Verden-gaar-i-staa
"- Verden går i stå til denne kamp." - Mourinho.
Det er sgu da fordi alle er faldet i søvn. Der må godt nok gerne komme lidt gang i den i 2. halvleg.
"- Verden går i stå til denne kamp." - Mourinho.
Det er sgu da fordi alle er faldet i søvn. Der må godt nok gerne komme lidt gang i den i 2. halvleg.
-
Det er måske kedeligt for jer, men jeg har allerede gnavet 4 gulerødder igennem i løbet af 1. halvleg grundet nervøsitet. Edderkoppen i hjørnet tænker sikkert, at jeg ligner en kanin på speed.
Fan af Manchester United
Ja, eller også håber den bare på strømmen går, så den slipper for at se på Scum.AllanShore skrev:Det er måske kedeligt for jer, men jeg har allerede gnavet 4 gulerødder igennem i løbet af 1. halvleg grundet nervøsitet. Edderkoppen i hjørnet tænker sikkert, at jeg ligner en kanin på speed.

AllanShore skrev:Det er måske kedeligt for jer, men jeg har allerede gnavet 4 gulerødder igennem i løbet af 1. halvleg grundet nervøsitet. Edderkoppen i hjørnet tænker sikkert, at jeg ligner en kanin på speed.

Men for den, nogenlunde, neutrale seer, er der sgu gået lige lovligt meget taktik i den. United kan være tilfredse med at have holdt Real fra fadet, og kan så selv håbe på at de kan vise sig lidt skarpere på dødbolde end hidtil.
Men igen, ikke noget festfyrværkeri indtil videre.
- JudgeArdaStudge
Når Manure ikke selv kan, så må Ramos jo hjælpe til.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det er sjovt, hvordan der ikke har været en lyd på det gamle lokum indtil nu, hvor de er kommet foran... Tabermentalitet. Første elendige aktion af Varane i det nye år og scum har deres typiske held.
Liverpool Football Klopp
- JudgeArdaStudge

Hahaha!
Hæhæhæhæ.... farvel til Nina.
Fryd for Nina. Prøver at filme sig ud af det og ryger så ud.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."