Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
mawope
@LarsU
Alle har et blødt punkt for os (fodboldens epicenter). Se, selv påståede fans af andre klubber har det jo med at sværme rundt herinde
@Cynwal
Yep. Ikke så godt. Tænk sig, vi kunne have haft mølleren OG lalle på holdet.
-
henrik1
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Helt på linje med LarsU her, syntes det var godt Swansea vandt. Et rigtigt velspillende hold, og et stort tillykke til Laudrup! Og ja, den er god nok at Laudrup er Liverpool-sympatisør. Jeg kan ikke lige huske hvor, men i et fodboldprogram for et par uger siden sagde Laudrup ihvertfald at han nærede følelser for Liverpool. Lidt trist at jeg ikke kan huske kilden.
Blev mange kampe idag, så også lidt af City-Chelsea samt PSG-Marseille. Chelsea er efterhånden et sørgeligt syn, intet at byde på offensivt. Da Rafa tog over var man 3-6 point fra ManU. Nu er man 19 point efter.
PSG spiller godt nok også frygteligt fodbold med tanke på truppen. Lavezzi og Lucas stråler, men resten var sku sølle. Værre omgang alibibold.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
henrik1 skrev:Chelsea er efterhånden et sørgeligt syn, intet at byde på offensivt. Da Rafa tog over var man 3-6 point fra ManU. Nu er man 19 point efter.
.
Hvis det er således er det da noget et selvmål, af mister abramovich. Ikke at jeg reelt havde forventet andet, men regnede vel inderst inde en der er mangemillionær, måske var marginalt klogere end mig, det har vist sig det er han ikke, så det er jo herligt i den grad. Slår mig ned som olie guru i Rusland i næste uge. Og lover at sprøjte milliarder i LFC, om 2 år, når forretningen blomstrer
Verden er smask fuld af hyklere....
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » mandag, 25. feb, 2013 03:59
LarsU skrev:Men stort tillykke til Swansea, som helt fra de gamle Toshack-dage har været et af mine andre favorithold. Jeg synes sgu, det er meget fedt, at de gør det så godt med en dansker i spidsen - og Laudrup er da vist egentlig gammel Liverpool-fan (er min fornemmelse), så "Well done, old chap!".
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... as-lfc-fan
Korrekt.

-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Uden at forsvare Rafa, så skal den store afstand vel også forklares ved at Man Utd har vundet næsten alle deres kampe i perioden. I de 15 kampe ser den indbyrdes stilling mellem Man Utd, Man City og Chelsea således ud:
Man Utd 41 (ud af 45!)
Man City 28
Chelsea 25
Dvs. inden kampen i går havde Man City og Chelsea fået lige mange point i perioden. Man Utd er bare suveræne.
-
Merseyside Boys
- Alder: 53
af Merseyside Boys » mandag, 25. feb, 2013 09:32
Cynwal skrev:LarsU skrev:Men stort tillykke til Swansea, som helt fra de gamle Toshack-dage har været et af mine andre favorithold. Jeg synes sgu, det er meget fedt, at de gør det så godt med en dansker i spidsen - og Laudrup er da vist egentlig gammel Liverpool-fan (er min fornemmelse), så "Well done, old chap!".
Swansea "arvede" så vidt jeg husker Ray Kennedy, Jimmy Case, m.fl. gamle Liverpool spillere. Mener bl.a. at vi tabte en enkelt kamp 1-0, hvor målscoreren var Jimmy Case.
Jeg vil jo nødigt lægge mig ud med Den Sorte Skole, men det var vist Brighton, som Jimmi Case rykkede til, og derefter scorede mod os (vist nok i FA-cuppen).
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....
-
nrg
- Geografisk sted: Egå
- Alder: 57
Merseyside Boys skrev:Cynwal skrev:LarsU skrev:Men stort tillykke til Swansea, som helt fra de gamle Toshack-dage har været et af mine andre favorithold. Jeg synes sgu, det er meget fedt, at de gør det så godt med en dansker i spidsen - og Laudrup er da vist egentlig gammel Liverpool-fan (er min fornemmelse), så "Well done, old chap!".
Swansea "arvede" så vidt jeg husker Ray Kennedy, Jimmy Case, m.fl. gamle Liverpool spillere. Mener bl.a. at vi tabte en enkelt kamp 1-0, hvor målscoreren var Jimmy Case.
Jeg vil jo nødigt lægge mig ud med Den Sorte Skole, men det var vist Brighton, som Jimmi Case rykkede til, og derefter scorede mod os (vist nok i FA-cuppen).
Ikke desto mindre har du ret, MB
I øvrigt sjovt, at slå op på Wiki, vedr. Ray Kennedy. På den engelske udgave står der at han var midfielder/centre forward(som jeg også husker han var), mens der på den danske står, at han var 'midteforsvarer'. Jo jo
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Merseyside Boys skrev:Cynwal skrev:LarsU skrev:Men stort tillykke til Swansea, som helt fra de gamle Toshack-dage har været et af mine andre favorithold. Jeg synes sgu, det er meget fedt, at de gør det så godt med en dansker i spidsen - og Laudrup er da vist egentlig gammel Liverpool-fan (er min fornemmelse), så "Well done, old chap!".
Your right - I stand corrected!
Det var en lapsus i hukommelsen. Gode gamle Thunderboots røg til Brighton.
Vi SMADRER det PIShold !
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » mandag, 25. feb, 2013 21:00
Lad os så håbe at WHammers kan gøre det grimme ved Tottenham. Andy kunne passende hamre et par søm i Spurs´ ligkiste...
Fedt i øvrigt med en Bobby Moore memorial. Han var sq god...
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » mandag, 25. feb, 2013 21:03
Puha, nogle fede kampe, Callesen får set...
Liverpool Football Klopp
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » mandag, 25. feb, 2013 21:06
Ikke den idag........ jeg fik på en eller anden måde listet billetten ud af lommen da jeg var inde i centrum og kigge på tøj osv. Og ja jeg fandt den ikke igen... så jeg sidder på mit hotelværelse og håber på det bliver den kedeligst 0-0'er i mands minde.
Jeg er ikke særlig tilfreds med mig selv pt...
-
TomViolence
- Alder: 36
af TomViolence » mandag, 25. feb, 2013 21:07
Ægte John Faxe-kommentar: "Ha' ka' asso afgøre hånden........... på egen hånd".
Scouser by heart.
Siden 2009.
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
af AndreasN » mandag, 25. feb, 2013 21:18
Callesen skrev:Ikke den idag........ jeg fik på en eller anden måde listet billetten ud af lommen da jeg var inde i centrum og kigge på tøj osv. Og ja jeg fandt den ikke igen... så jeg sidder på mit hotelværelse og håber på det bliver den kedeligst 0-0'er i mands minde.
Jeg er ikke særlig tilfreds med mig selv pt...
Dybeste medfølelse.
Liverpool Football Klopp
-
jacobq
Sådan Carroll!