Han plejer at være på et meget højere niveau, men han skal selvsagt også kunne tage nemme bolde selvom holdet falder sammen. Synes han har sine perioder, hvor han bliver ustabil. Men han er selvsagt hjulpet af et hold der forsvarer godt, dvs normalt.verdenskrig skrev:Den var ikke god, men jeg ville give ALT for at have Joe Hart hos os. Sammen med Cech den ubestridt bedste keeper i PL!agger skrev:Og Apropos snakken om målmænd der redder point.. Joe hart...![]()
![]()
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."
-
Hart har ikke ramt det niveau han havde sidste år, men det skal ikke tage fra ham, at han stadig er en af de bedste i England. Generelt synes jeg, at målmændene i de senere år er blevet noget mere udstillet. Om det er pga. dalende niveau fra de nuværende målmænd eller en forøget kvalitet i offensiven skal jeg ikke kunne sige.
Fan af Manchester United
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det er ikke alene helt ude i hampen - det er også helt inde i skunken!!!Hekkem skrev:Nu er den hetz fra din side ved at være temmelig pinlig. Kan godt være du ikke længere bryder dig om Pepe Reina, men ingen grund til at køre hetz på ham, blot for at nedgøre ham, når andre keepere gør det godt.verdenskrig skrev:Så valgte Tjesny ligesom Lloris at have matchwinner redninger der gav holdet tre point. Alt i mens vi står med Reina.
Jeg glæder mig allerede til sommer, til vi har en lige så dygtig keeper som specielt Tottenham. Lloris er fantastisk og vi skulle helt klart have hentet ham i sin tid.
Det er helt ude i hampen det du har gang i.
Vi SMADRER det PIShold !
Det har også noget at gøre med, og det har det altid haft, at de er nemmere for medier at gøre til skurke.AllanShore skrev:Hart har ikke ramt det niveau han havde sidste år, men det skal ikke tage fra ham, at han stadig er en af de bedste i England. Generelt synes jeg, at målmændene i de senere år er blevet noget mere udstillet. Om det er pga. dalende niveau fra de nuværende målmænd eller en forøget kvalitet i offensiven skal jeg ikke kunne sige.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."
Ngoo på pletten igen for Hearts, godt nok i et 1-3 nederlag. Godt nok følger jeg ikke den skotske liga, men han virker da til at banke nogle kasser ind for tiden
-
- Alder: 35
Så i vil begge hellere have Reina end Lloris?Cynwal skrev:Det er ikke alene helt ude i hampen - det er også helt inde i skunken!!!Hekkem skrev:Nu er den hetz fra din side ved at være temmelig pinlig. Kan godt være du ikke længere bryder dig om Pepe Reina, men ingen grund til at køre hetz på ham, blot for at nedgøre ham, når andre keepere gør det godt.verdenskrig skrev:Så valgte Tjesny ligesom Lloris at have matchwinner redninger der gav holdet tre point. Alt i mens vi står med Reina.
Jeg glæder mig allerede til sommer, til vi har en lige så dygtig keeper som specielt Tottenham. Lloris er fantastisk og vi skulle helt klart have hentet ham i sin tid.
Det er helt ude i hampen det du har gang i.

Bevares, hvis Reina holder rent bur de næste mange kampe, ikke laver sine bommerter, og redder kastanjerne ud af ilden når der er brug for det. Så skal jeg med glæde tage alle mine ord i mig. Få år tilbage var Reina nemlig en af mine idoler som målmand. Ja synes han var ringe i feltet, men han var stort set vanvittig til alt andet, og den Reina jeg så op til dengang er lysår væk.
"We dont need to motivate players because each of them is responsible for the performance of the team as a whole.
The status of Liverpool's players keeps them motivated"
Bill Shankly <3
The status of Liverpool's players keeps them motivated"
Bill Shankly <3
De satser jo hårdt på CL i år.ScouserTommy skrev:Det ser ikke ud som om City gider forsøge at vinde PrL endnu en gang
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Ja, og det kan United jo så rent faktisk efterhånden satse meget stort på, og spare spillere til.mig_der skrev:De satser jo hårdt på CL i år.ScouserTommy skrev:Det ser ikke ud som om City gider forsøge at vinde PrL endnu en gang
nu kan united tabe til everton. bare fordi det vil gå ud over os 

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
HAHAHAHAHA. Det er et af de værste selvmål jeg nogensinde har set. 

tror simpelthen ikke man kan lave 2 så store "drops" i samme kamp.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Nogle gange ved jeg altså ikke om du troller eller rent faktisk mener det du skriver?Wormie skrev:tror simpelthen ikke man kan lave 2 så store "drops" i samme kamp.
Fan af Manchester United
Det der var godt nok et mystisk selvmål! Men det er fuld fortjent at Southampton fører; shitty spiller røv dårligt og desværre tror jeg det her var den endelige foræring af PL titlen til de unævnelige.
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.
Tillykke til Manchester United med mesterskabet. Mancini ligner en fyret mand.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.