Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Vest
- Alder: 27
Dresager skrev:Det må simpelthen være pinligt at spille under den gamle mand. Hvis ikke han får straf for denne må F.A godt nok sove i timen...Fik Big Sam ikke straf for hans udtalelser i da scum mødte WH
"Det var klart straffe på Wayne Rooney, men linievogteren havde på ingen måde tænkt sig at give det. Han gav dem alt. Vi har en skidt historik med netop denne linievogter. Mod Chelsea for et par år siden vurderede han Didier Drogba til at være onside, selvom han var tre meter offside. Den slags husker man."
Taget fra bold.dk der har der fra BBC
Jeg kan simpelthen ikke fordrage denne manipulerende og kontrollerende gamle mand. Skulle ikke undre mig linjedommeren får sig en pause. Og så kan jeg iøvrigt oplyse om at der ikke var straffe.
Morten Bruun satte også en tyk streg under, at linjedommeren tog den rigtige beslutning. I mine øjne lignede det at Rooney søgte det for meget og faldt for let.
Manden er så usympatisk, pinlig og latterlig at høre på. Han kender tydeligvis ikke til ordsproget "tab og vind med samme sind".
-
Vest
Bojangles skrev:Hvor var Demba Ba egentlig elendig i de 10-15 minutter han fik på banen. Utrolig at han formodede at brænde på et helt frit mål. Den havde Sturridge tæsket ind med stor sikkerhed.
Demba Ba kostede mig 500 kroner. Nar.
-
AllanShore
af AllanShore » søndag, 20. jan, 2013 20:32
Vest skrev:Bojangles skrev:Hvor var Demba Ba egentlig elendig i de 10-15 minutter han fik på banen. Utrolig at han formodede at brænde på et helt frit mål. Den havde Sturridge tæsket ind med stor sikkerhed.
Fryd.
Fan af Manchester United
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 40
Vest skrev:Dresager skrev:Det må simpelthen være pinligt at spille under den gamle mand. Hvis ikke han får straf for denne må F.A godt nok sove i timen...Fik Big Sam ikke straf for hans udtalelser i da scum mødte WH
"Det var klart straffe på Wayne Rooney, men linievogteren havde på ingen måde tænkt sig at give det. Han gav dem alt. Vi har en skidt historik med netop denne linievogter. Mod Chelsea for et par år siden vurderede han Didier Drogba til at være onside, selvom han var tre meter offside. Den slags husker man."
Taget fra bold.dk der har der fra BBC
Jeg kan simpelthen ikke fordrage denne manipulerende og kontrollerende gamle mand. Skulle ikke undre mig linjedommeren får sig en pause. Og så kan jeg iøvrigt oplyse om at der ikke var straffe.
Morten Bruun satte også en tyk streg under, at linjedommeren tog den rigtige beslutning. I mine øjne lignede det at Rooney søgte det for meget og faldt for let.
Manden er så usympatisk, pinlig og latterlig at høre på. Han kender tydeligvis ikke til ordsproget "tab og vind med samme sind".
Jeg synes det lignede et klart straffespark, men det ændrer ikke på, at Ferguson er en sur og bitter mand, som bør følge FA, regler eller få en straf for at overtræde dem. Tror dog den eneste der får en straf efter dette, er den stakkels linievogter, som vel ret beset ikke skal dømme kampen for dommeren.
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Jeg så kun kampen med et halvt øje, men udfra de sekvenser, jeg så og det jeg i øvrigt hørte fra kommentatorerne undervejs, så var det da snarere ManU, der blev forfordelt, end Tottenham. Jeg så i hvert Spurs blive snydt for i hvert fald en 2-3 store, klare frispark.
Er jeg helt galt på den? Jeg fulgte som sagt ikke ret godt med.
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 40
Aarde skrev:Jeg så kun kampen med et halvt øje, men udfra de sekvenser, jeg så og det jeg i øvrigt hørte fra kommentatorerne undervejs, så var det da snarere ManU, der blev forfordelt, end Tottenham. Jeg så i hvert Spurs blive snydt for i hvert fald en 2-3 store, klare frispark.
Nej jeg synes egentlig også generelt, at der var mange ting der gik Man U's vej, lige bortset fra straffet altså.
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
af Callesen » søndag, 20. jan, 2013 20:56
Er der stadig store problemer i Italien med at få folk på stadion? Sidder og ser Roma - Inter og der er langt fra udsolgt.
Er det stadig pga alle de problemer med ballade dernede for nogle år siden, der er skyld i det?
Men Inter har godt nok ikke styr på det. Roma sidder på spillet.
-
Hekkem
- Alder: 50
Hr. Drejer skrev:Hvor er Demosey egentlig ringe i meget af det han foretager sig. Hellere Sturrigde end ham.
Men nu meget rart Dempsey udligner alligevel
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
STMO
Jeg havde nu gerne set os hente det ene point ind på Tottenham, men så kan man da trøste sig med at City hentede 2 ind på United.
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Aarde skrev:Jeg så kun kampen med et halvt øje, men udfra de sekvenser, jeg så og det jeg i øvrigt hørte fra kommentatorerne undervejs, så var det da snarere ManU, der blev forfordelt, end Tottenham. Jeg så i hvert Spurs blive snydt for i hvert fald en 2-3 store, klare frispark.
Vi må hellere starte med at få defineret, hvad forfordelt betyder. Den oprindelige betydning af ordet "forfordelt" betyder, at man bliver tildelt mindre, end hvad der ellers tilkommer én. Men der er et aldersmæssigt pendulskift af ordets betydning undervejs. Se evt. mere her:
http://sproget.dk/raad-og-regler/artikl ... SV00005071
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
-
Surf
- Alder: 34
Cynwal skrev:Aarde skrev:Jeg så kun kampen med et halvt øje, men udfra de sekvenser, jeg så og det jeg i øvrigt hørte fra kommentatorerne undervejs, så var det da snarere ManU, der blev forfordelt, end Tottenham. Jeg så i hvert Spurs blive snydt for i hvert fald en 2-3 store, klare frispark.
Vi må hellere starte med at få defineret, hvad forfordelt betyder. Den oprindelige betydning af ordet "forfordelt" betyder, at man bliver tildelt mindre, end hvad der ellers tilkommer én. Men der er et aldersmæssigt pendulskift af ordets betydning undervejs. Se evt. mere her:
http://sproget.dk/raad-og-regler/artikl ... SV00005071
Hehe den kommer hver gang. Nu hvor retningslinjerne er blevet redigeret lidt, kunne vi måske også indskrive, at man ikke må bruge ordet "forfordelt", fordi det skaber off-topic diskussioner
Ud over det er det vist rimelig klart hvilken mening det har for Aarde
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » søndag, 20. jan, 2013 21:34
Hekkem skrev:Hr. Drejer skrev:Hvor er Demosey egentlig ringe i meget af det han foretager sig. Hellere Sturrigde end ham.
Men nu meget rart Dempsey udligner alligevel
ja det kan man sige. Dejlig udligning.
-
Vest
AllanShore skrev:Vest skrev:Bojangles skrev:Hvor var Demba Ba egentlig elendig i de 10-15 minutter han fik på banen. Utrolig at han formodede at brænde på et helt frit mål. Den havde Sturridge tæsket ind med stor sikkerhed.
Fryd.
Skrid.
-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 31
af LFC-Aaby » søndag, 20. jan, 2013 21:53
Vest skrev:AllanShore skrev:Vest skrev:Bojangles skrev:Hvor var Demba Ba egentlig elendig i de 10-15 minutter han fik på banen. Utrolig at han formodede at brænde på et helt frit mål. Den havde Sturridge tæsket ind med stor sikkerhed.
Fryd.
Skrid.
Hvorfor komme og spille smart på det her forum, scumfan???
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Alder: 37
af Callesen » søndag, 20. jan, 2013 21:56
FARVELcia
ValenciFAIL
FAILencia
VaLORTcia
VaLOLcia