Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Vest
Alder: 28

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Vest » søndag, 13. jan, 2013 01:20

ThunderZtorm skrev:
Vest skrev:Aldrig har jeg set mere talentløshed end i dag. Ingen vilje og intet talent. Forfærdelig indsats. Jeg vælger at tro, at den ringe indsats skyldes matchfixing eller en protest af spillerne mod Mourinho - fordi Real Madrids bundniveau er væsentlig højere end det her - aldrig nogensinde før har jeg set en så skrækkelig indsats fra et hold hvor spillerne bliver forgyldt med millioner hvert år for at spille fodbold.

Canal 9-kommentatoren kaldte ganske rigtig Raul Álbiol for en Serie-6 spiller. Spot on. Callejon var den eneste der kæmpede og ville vinde. Stor respekt til ham herfra - kan kun sige det modsatte om Özil. Jeg er så træt af ham og alle andre på det hold snart. Deres præstationer afspejler ikke deres løn - ind med nogle sultne og viljestærke spillere.

Jeg så ikke et eneste glimt af Mourinho under kampen. Var der overhovedet nogen der så ham? Jeg troede aldrig, at jeg skulle sige det - men jeg er ikke stolt over at være Real Madrid fan i disse dage. Jeg er virkelig skuffet over holdet.
Sikker på det er det rigtige forum du er på? :D

Sad og blev totalt forvirret over hvilken kamp du snakkede om i og med jeg ikke rigtig følger med i spansk fodbold..
Øh ja?

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 13. jan, 2013 01:23

Vest skrev:
Marky skrev:
Vest skrev:Aldrig har jeg set mere talentløshed end i dag. Ingen vilje og intet talent. Forfærdelig indsats. Jeg vælger at tro, at den ringe indsats skyldes matchfixing eller en protest af spillerne mod Mourinho - fordi Real Madrids bundniveau er væsentlig højere end det her - aldrig nogensinde før har jeg set en så skrækkelig indsats fra et hold hvor spillerne bliver forgyldt med millioner hvert år for at spille fodbold.

Canal 9-kommentatoren kaldte ganske rigtig Raul Álbiol for en Serie-6 spiller. Spot on. Callejon var den eneste der kæmpede og ville vinde. Stor respekt til ham herfra - kan kun sige det modsatte om Özil. Jeg er så træt af ham og alle andre på det hold snart. Deres præstationer afspejler ikke deres løn - ind med nogle sultne og viljestærke spillere.

Jeg så ikke et eneste glimt af Mourinho under kampen. Var der overhovedet nogen der så ham? Jeg troede aldrig, at jeg skulle sige det - men jeg er ikke stolt over at være Real Madrid fan i disse dage. Jeg er virkelig skuffet over holdet.
Er du både fan af Real Madrid og Liverpool??? :?
Hvad er der galt i det?
Dunno, jeg kan ikke rigtig forholde mig til hvordan man reagerer så - fx Xabi og Arbeloa, blev du ked af at de forlod Liverpool, eller glad for at Real købte dem? Hvad hvis LFC og Real mødes i en CL finale? Synes det er alt for kompliceret til at jeg ville kunne overskue det :D

Jeg skal ikke tale for højt godt nok, jeg er da også fan af to klubber, men mine to klubber (Liverpool og SønderjyskE) kommer aldrig til at konkurrere direkte om at være de bedste i Europa, så jeg har lidt svært ved at forholde mig til den slags multi-nations-fandom.

Vest
Alder: 28

Indlæg af Vest » søndag, 13. jan, 2013 01:52

ThunderZtorm skrev:
Vest skrev:
Marky skrev:

Er du både fan af Real Madrid og Liverpool??? :?
Hvad er der galt i det?
Dunno, jeg kan ikke rigtig forholde mig til hvordan man reagerer så - fx Xabi og Arbeloa, blev du ked af at de forlod Liverpool, eller glad for at Real købte dem? Hvad hvis LFC og Real mødes i en CL finale? Synes det er alt for kompliceret til at jeg ville kunne overskue det :D

Jeg skal ikke tale for højt godt nok, jeg er da også fan af to klubber, men mine to klubber (Liverpool og SønderjyskE) kommer aldrig til at konkurrere direkte om at være de bedste i Europa, så jeg har lidt svært ved at forholde mig til den slags multi-nations-fandom.
Min "fan karriere" startede hos Madrid men jeg ikke var ret gammel - mener det var dengang Owen spillede i Madrid. Jeg fulgte dem ikke sådan rigtig meget, da jeg ikke var mere end 8-9 år måske 10. I sommeren 2007 forelskede jeg mig i Liverpool, men jeg var stadig ikke ret gammel og lidenskaben var ikke den samme som nu.

Afskeden med Alonso og Arbeloa gik mig på, men jeg kunne ikke rigtig gøre så meget. Dengang de mødtes i CL støttede jeg Madrid i de to kampe - det var inden Florentino Perez trådte til. Efter han og stjernerne er kommet har jeg holdt mest med Liverpool lige siden.

Det er sjovt at være fan af to klubber så længe de ikke kommer fra det samme land. I en CL-finale lige nu og her i 2013 vil jeg holde med Liverpool og sådan vil det altid være. Klubben er meget større i mine øjne. Spillerne kæmper røven ud af bukserne - det gør de bestemt ikke i Madrid. Pinligt.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 13. jan, 2013 09:40

Der må være nogen Stoke fans, som har røde ører i dag. Under gårsdagens kamp viste de på Britannia et forudfyldt P45 skema. P45 er et skema, som en engelsk arbejdsgiver skal udfylde og sende ind til skattemyndighederne, når en medarbejder fyres:
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » søndag, 13. jan, 2013 10:52

Cynwal skrev:Der må være nogen Stoke fans, som har røde ører i dag. Under gårsdagens kamp viste de på Britannia et forudfyldt P45 skema. P45 er et skema, som en engelsk arbejdsgiver skal udfylde og sende ind til skattemyndighederne, når en medarbejder fyres:
Billede
Men den er fandme sjov. Lige så meget som du hader Stoke er jeg nok begyndt at elske dem (minus når vi møder dem). De knokler hårdt og deres fans giver sgu god gas.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 13. jan, 2013 11:11

mig_der skrev:
Cynwal skrev:
Men den er fandme sjov. Lige så meget som du hader Stoke er jeg nok begyndt at elske dem (minus når vi møder dem). De knokler hårdt og deres fans giver sgu god gas.
Nu er faktisk kun i vore kampe mod dem, at jeg hader Stoke. Resten af tiden kan jeg nøjes med at hade Tony "I speak from the pocket of mr ferguson" Pullis. Jeg kommer dog aldrig til at elske dem. Deres tilskuere derimod må jeg indrømme at jeg beundrer deres engagement - bortset fra deres usmagelige forfølgelse af Suarez, som jo dog desværre ikke adskiller dem fra de øvrige udebaner vi spiller på.

.... men du har ret: Den er fandme sjov, og et godt eksempel på engelsk humor! .... og det ligger jo netop i humor med kant: man skal være parat til, at det kan give bagslag, som det gjorde i dette tilfælde.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 13. jan, 2013 11:18

Der var også nogen, som gav den gas på Madejski Stadium igår efter Readings comeback fra 0-2 til 3-2 sejr over West Bromwich:
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 13. jan, 2013 13:12

Haha fedt at se! Det er sgu da passion! Også selvom det måske har været for at få varmen :D

IanRush

Indlæg af IanRush » søndag, 13. jan, 2013 18:14

Ham bagi er godt tørstig...

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » søndag, 13. jan, 2013 18:38

Direkte rødt til Koscielny og Kompany i dagens kamp.

Hvis de begge giver tre spilledages karantæne, hvilket de vil bør gøre, så skal vi ikke tænke på dem i vores opgør mod dem. Med mindre en karantæne i PL også er gældende i FA Cuppen? Nogen der ved det?

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 13. jan, 2013 18:39

Det mener jeg helt bestemt den er.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 13. jan, 2013 18:43

Er jeg ret sikker på den også er.
Men når vi møder Arsenal gælder den vel stadig?

EDIT det må være sidste kamp han sidder over mod os.. Kompany er derimod med

Johnson
Geografisk sted: Århus C
Alder: 39

Indlæg af Johnson » søndag, 13. jan, 2013 19:37

Belloni skrev:Er jeg ret sikker på den også er.

Man City appellerer tilsyneladende det røde kort. Taber de appellen, er Kompany ikke med, når vi møder dem..
Billede

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » søndag, 13. jan, 2013 20:44

Belloni skrev:Er jeg ret sikker på den også er.

Arsenal har tre kampe inden de møder os, så med mindre de også appellerer, så er han klar.

I hvert fald ifølge soccerway.com..

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 19. jan, 2013 16:55

Det ser ud som om QPR ikke vil rykke ned frivilligt. Hvis de slår WHammers i dag er de måske væk fra sidstepladsen og må have fået noget momentum. Ret beset er de vel også for stærkt besatte til at rykke ud.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar