Kan alligevel ikke anbefales. Zappede lige over på Ajax - Dortmund, konstaterede at Dortmund just havde scoret, zappede tilbage, konstaterede at det havde Real så OGSÅ...ScouserTommy skrev:Om ikke andet kan vi vel enes om at det er et luksusproblem...?![]()
Man kunne jo også forsøge både at blæse og have mel i munden og zappe frem og tilbage.
Dagens Kampe
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Re: Dagens Kampe
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Og du er da vældig god til at tage en joke. Igen skrid hvis du ikke kan snakke ordenligt og har noget ordenligt at komme med. Det er fandme ikke dig der skal sætte tonen herinde. Så skrid nu bareAllanShore skrev:Årgh søde. Tag en kiks.Hekkem skrev:Du har for en gang skyld - første gang skulle vel også prøves - ret. Det burde være ulovligt at være man utd fan.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
AllanShore
Det er jo sjældent, at der kommer noget sjovt fra dig, og så skal du fandme ikke bestemme om jeg skal skride.
Fan af Manchester United
Når du ikke kan finde ud at snakke ordenligt, så har du bare og skride.AllanShore skrev:Det er jo sjældent, at der kommer noget sjovt fra dig, og så skal du fandme ikke bestemme om jeg skal skride.
-
AllanShore
- JudgeArdaStudge
Tag den dog privat.
On topic: Klasse mål af Mexes og bye, bye (Sh)ity.
On topic: Klasse mål af Mexes og bye, bye (Sh)ity.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Mexes kan også
http://www.youtube.com/watch?v=80oOhktHl84
Ps. Arda, du er godt klar over, at vi lige har ødelagt Jes Dorhps cliffhanger, for folk som sidder, og følger med på 3+ ?
http://www.youtube.com/watch?v=80oOhktHl84
Ps. Arda, du er godt klar over, at vi lige har ødelagt Jes Dorhps cliffhanger, for folk som sidder, og følger med på 3+ ?

Vanvittigt mål. Tvivler på det får ligeså meget opmærksomhed som Zlatans mål gjorde, selvom jeg synes det er bedre.
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 51
- Kontakt:
Nu er det der så beklageligvis ikke dit bord...Hekkem skrev:Når du ikke kan finde ud at snakke ordenligt, så har du bare og skride.AllanShore skrev:Det er jo sjældent, at der kommer noget sjovt fra dig, og så skal du fandme ikke bestemme om jeg skal skride.
Skrid. Af dine mange indlæg er der højt en håndfuld der har været brugbare og gavnet vores forum. Altså har din tilstedeværelse ikke været til gavn. Den går ikke længere at du kan gemme dig bag 'det er godt der er nogle udefra til at komme med andre vinkler' problemet ved din tilstedeværelse er, at det gør du ikke. Der kommer ikke nogle brugbare vinkler fra dig. Altså er din tilstedeværelse nytteløs.AllanShore skrev:Ej hold nu op.
Klart du forsvarer ham. Og tillader at han kan blive ved med at tale sådan til os Liverpool fans. Det er ikke første gang jo.Mugge skrev:Nu er det der så beklageligvis ikke dit bord...Hekkem skrev:Når du ikke kan finde ud at snakke ordenligt, så har du bare og skride.AllanShore skrev:Det er jo sjældent, at der kommer noget sjovt fra dig, og så skal du fandme ikke bestemme om jeg skal skride.
Andre har fået advarsler og endda fået karantæne for mindre
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 51
- Kontakt:
Du er nu absolut heller ikke fejlfri.Hekkem skrev:Klart du forsvarer ham. Og tillader at han kan blive ved med at tale sådan til os Liverpool fans. Det er ikke første gang jo.Mugge skrev:Nu er det der så beklageligvis ikke dit bord...Hekkem skrev:Når du ikke kan finde ud at snakke ordenligt, så har du bare og skride.AllanShore skrev:Det er jo sjældent, at der kommer noget sjovt fra dig, og så skal du fandme ikke bestemme om jeg skal skride.
Andre har fået advarsler og endda fået karantæne for mindre
-
AllanShore
Undskyld, men hvad har jeg sagt, der ligefrem er af karantænekarakter?
Fan af Manchester United
Ikke ulovligt, men imho. uheldigt. Du har trods alt opnået en lille smule respekt her på forum med rimelige indspark til forskellige emner, var jeg i din situation ville jeg ikke risikere at ødelægge det med en underlig joke, det er trods alt ikke meget snor du får i forvejen i din argumentation. Men dig om det.AllanShore skrev:Er det ulovligt som United-fan at prøve sig med jokes?
Jeg forstår stadig ikke hvad du laver på et LFC Forum.. Gider de andre scum fans ikke lege med dig??AllanShore skrev:Undskyld, men hvad har jeg sagt, der ligefrem er af karantænekarakter?
Kunne aldrig finde på at spilde så meget som et minut på jeres ligegyldige forums, og da slet ikke oprette en bruger??