Ja det var noget med at flængen var lige op af nogle arterier og at hvis de var blevet revet over, så ville det være karrieretruende. Men jeg ved ikke lige hvad det egentlig er.John Barnes skrev:Jeg læste sågar et sted, at den kunne have kostet ham karrieren, hvordan ved jeg dog ikke? Det lyder umiddelbart lidt voldsomt!
Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Fan af Manchester United
-
Arsenal er ved at få gang i målscoringen. 3-0 nu.
4-0 nu. Gid det var os
4-0. Dog to selvmål.
Heldigvis er Aston Villa foran mod Swansea. Det må meget gerne holde.
Heldigvis er Aston Villa foran mod Swansea. Det må meget gerne holde.
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Haha, vi fik rigtig sat Gunners i gang...Aarhus skrev:4-0 nu. Gid det var os

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Ganske forståeligtMr.Kop skrev:Ferdinand nægtede at give hånd, både til Terry og Cole.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Fedt.Mr.Kop skrev:Ferdinand nægtede at give hånd, både til Terry og Cole.
Liverpool Football Klopp
Hvor er det tåkrummende, at Viaskvats kommentator er lige ved at få hjertestop af raseri over, Nathan Dyer ikke får straffe. I en situation, hvor han iøvrigt filmer.
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
Vi skal se alle Swanseas kampe, og alt hvad Swansea laver er guld. Sådan er det bare i år...AndreasN skrev:Hvor er det tåkrummende, at Viaskvats kommentator er lige ved at få hjertestop af raseri over, Nathan Dyer ikke får straffe. I en situation, hvor han iøvrigt filmer.

Craig Bellamy har i øvrigt netop scoret sit første Cardiff mål. Han kan endnu den lille.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
2-0 til Villa! Debutmål af Betokele efter kæmpekiks af Ashley Williams, der ligger den håbløst tilbage.
Liverpool Football Klopp
-
Et Manchester United hold med adskillige reserver, blandt andet Lindegaard, smadrer Wigan 4-0. Jeg tror desværre de går hen og bliver rigtig gode i år 

De får bare det serveret på et sølvfad, præcis som de plejer. 9 af 10 hold smider sig med røven i vejret når de spiller på toilettet.Robbie_God_Fowler skrev:Et Manchester United hold med adskillige reserver, blandt andet Lindegaard, smadrer Wigan 4-0. Jeg tror desværre de går hen og bliver rigtig gode i år
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Jeg tager heller ikke så meget udgangspunkt i kampen mod Wigan, men mere deres indkøb i dette transfervindue. Jeg tror Kagawa kan gå hen og tilføre den manglende kreativitet, som deres centrale midtbane i årevis har manglet. Samtidig vil Rooneys svingende form ikke give samme udslag, når de nu har Van Persie. Men lad os da håbe jeg tager fejl 

- Sledgehammer
Jeg kan - trods alt - bedre leve med 4-0 end deres evindelige, heldige et-måls sejre på scoringer i 7. overtidsminut...Robbie_God_Fowler skrev:Et Manchester United hold med adskillige reserver, blandt andet Lindegaard, smadrer Wigan 4-0. Jeg tror desværre de går hen og bliver rigtig gode i år
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp