FA er jo et forbund og som udgangspunkt må de vel selv vælge om de har lyst til at straffe en af de klubber der er medlem. Det ville da give dårligt mening, hvis de ikke selv må lave en sag om noget som endda er sket hos dem.AllanShore skrev:Jeg ved ikke lige hvordan det fungerer, men jeg synes at have læst et sted, at FA vil have svært ved at kunne sanktionere ham, og ellers kan det jo være, at de allerede mener at de har straffet ham ved at tage anførerbindet fra ham. Jeg har i hvert fald ikke kunne finde noget på Google, der antyder at FA vil gå videre.asger90 skrev:At han er blevet meldt til politiet bør da ikke have nogen påvirkning på om FA har lyst til at gå ind i sagen. Jeg går ud fra at de har fri mulighed for at lave en seperat sag mod Terry, det gjorde de jo på så nydelig vis i Suarez vs. Evra sagen. Alt andet ville også give dårlig mening, hvis man altså spørger mig.
Jeg er meget spændt på hvad den her sag ender ud i. Hvis Terry kendes skyldig og FA ikke giver en KÆMPE KÆMPE straf så falder deres kick racism out of football i gennem big time. Min ydmyge holdning er, at FA har lagt et kæmpe pres på sig selv med den vanvids karantæne de gav Suarez, deres efterfølgende diktatoriske indstilling til en anke og hele den generelle dom som kom på et uendeligt, sindssygt, vanvittigt, utroligt, psykopatisk (indsæt selv flere) tyndt grundlag.
At de så ikke gør det, er jo bare fordi de er håbløse eller selvfølgelig hvis de ikke kan. Kan ikke sige en positiv ting om dem. Ikke en