Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Det lugter desværre langt væk af en 0-1'er, hvor en spiller som Park rammer den på knæet og den går heldigt ind.
Yousee er simpelthen mindre driftsikre end DSB efterhånden, nøj hvor er det belastende at se endnu en fodboldkamp, som bare konstant falder ud!
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Hvad folk ser i Phil Jones forstår jeg ganske enkelt ikke. Hvis han ikke spillede for manu, var han ikke i nærheden af landsholdet.
Og hvor bryder jeg mig, da godt nok ikke om Rooney. Mere usympatisk spiller skal man da lede langt efter. Eller der er Terry, men ellers
Og hvor bryder jeg mig, da godt nok ikke om Rooney. Mere usympatisk spiller skal man da lede langt efter. Eller der er Terry, men ellers

JA FOR SATAN!
årh vincent din dejlige dreng 

i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Tænk at Man C kun betalte £1.5 M for Hart og Man U betalte over 10 gange så meget for De Gea. Det burde være omvendt.
Joe Hart er altså ikke nævneværdigt meget bedre end De Gea. Og Hart har endda haft knap fire år mere end De Gea til at nå sit niveau. Jeg føler mig meget overbevist om, at De Gea, når han når de 25 år, er en bedre keeper, end Hart er nu.
Os Liverpool-fans har det med at undervurdere ManU's spillere, og det har især været tilfældet med De Gea. Bevares, han gav os bestemt også grund til det i starten, men efter han har fundet fodfæste, har han været blandt ligaens bedste keepere - og det i en alder af 21 år.
Og at nogen ikke kan se det lysende potentiale, der er i Phil Jones, er mig da godt nok også en gåde. Han viser et uhyre imponerende niveau for en 20 årig.
For lige at slutte mit håbløst ManU-farvede indlæg, er jeg nødt til lige at spørge: Er jeg virkelig den eneste herinde, der holder imod ManC idag?
Os Liverpool-fans har det med at undervurdere ManU's spillere, og det har især været tilfældet med De Gea. Bevares, han gav os bestemt også grund til det i starten, men efter han har fundet fodfæste, har han været blandt ligaens bedste keepere - og det i en alder af 21 år.
Og at nogen ikke kan se det lysende potentiale, der er i Phil Jones, er mig da godt nok også en gåde. Han viser et uhyre imponerende niveau for en 20 årig.
For lige at slutte mit håbløst ManU-farvede indlæg, er jeg nødt til lige at spørge: Er jeg virkelig den eneste herinde, der holder imod ManC idag?
Ja.Aarde skrev:Joe Hart er altså ikke nævneværdigt meget bedre end De Gea. Og Hart har endda haft knap fire år mere end De Gea til at nå sit niveau. Jeg føler mig meget overbevist om, at De Gea, når han når de 25 år, er en bedre keeper, end Hart er nu.
Alle Liverpool fans holder med Shitty i aften!Aarde skrev:Joe Hart er altså ikke nævneværdigt meget bedre end De Gea. Og Hart har endda haft knap fire år mere end De Gea til at nå sit niveau. Jeg føler mig meget overbevist om, at De Gea, når han når de 25 år, er en bedre keeper, end Hart er nu.
Mr Suarez Is Not A Racist!
-
De Gea er rigtig god - han har som andre skulle have en tilvænningsperiode.
Jeg synes Lescott er katastrofal ringe. Fatter ikke hvordan han kan spille fra start og at man samtidig solgte Boateng.
Jeg synes Lescott er katastrofal ringe. Fatter ikke hvordan han kan spille fra start og at man samtidig solgte Boateng.
Det er jeg sgu ked af at høre.Mr.Kop skrev:Alle Liverpool fans holder med Shitty i aften!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
10 gange er også sat på spidsen. Men jeg synes at Hart er god ude i feltet, og det er De Gea ikke. Og det er en så vigtig del af engelsk fodbold, at jeg vil påstå at det er en egenskab der er langt vigtigere i England end andre steder. Men om det er 10 gange...aaahh måske ikke.
Aarde, holder du med Man U? Hvis ja, hvorfor?
Aarde, holder du med Man U? Hvis ja, hvorfor?