Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Irish_kop
- Geografisk sted: Göteborg
- Alder: 43
af Irish_kop » søndag, 15. apr, 2012 17:15
Mikkel skrev:Forza Juve!!
Så ligger vi igen nr. 1.
Og hvem andre end Alessandro Del Piero sikrede sejren.
Det er super imponerende, hvad Conte har fået ud af dette hold uden egentlige stjerner.
Han har forvandlet en 7. plads i sidste sæson til en 1. plads og har skabt et hold, der arbejder benhårdt og koncentreret for hinanden.
Der er stor bevægelse og spillelyst og kæmpe stor vilje til sejr baseret på noget, der ligner en 4-3-2-1 formation.
Det bliver stort at overvære dem på Juventus Stadium mod Roma om et par uger.
http://www.101greatgoals.com/gvideos/ju ... 2-lazio-1/
Mikkel, jeg fatter ikke rigtig hvad du vil opnå med dit indlæg når du omtaler en klub i Italien som "vi"
Hvis du er Juventus fan, forstår jeg ikke rigtig hvad du laver her??
Kan godt være det bare er mig der er mave sur! Men jeg syntes det er lidt provokerende!
Ingen over Liverpool! Og det her er et Liverpool forum!
Jeg kan sagtens forstå man kan holde med andre klubber end LFC (Det er typisk dansk!), men det bør absolut ikke være andre Europæiske topklubber som vi sammenligner os med!
Juve er i øvrigt en stor rival til os, og deres fans hader os mere end noget andet!
-
peter42
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 59
7 min gik der før scum fik straffespark mod villa....intet nyt fra toiletet
-
Stephan C
- Geografisk sted: Stavanger
- Alder: 52
af Stephan C » søndag, 15. apr, 2012 17:18
Pede skrev:Hahah hvor er det dog til grin. 6 min. spillet på old trafford, og det første ynkelige straffespark er givet.
young er den nye diver queen. Han ligner jo Maradona på sine bedste dage. Utroligt at en så erfaren dommer som Halsey er så dum at hoppe på sådan en gang film
-
Chris R.
af Chris R. » søndag, 15. apr, 2012 17:52
Youngs dive kan ses her:
http://i41.tinypic.com/157oj15.jpg
Og ifølge diverse personer på twitter (ser ikke selv kampen), bliver der sunget 'Always the victim, never your fault' på Old Toilet. At man kan være stupid...
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » søndag, 15. apr, 2012 18:07
peter42 skrev:7 min gik der før scum fik straffespark mod villa....intet nyt fra toiletet
Hvorfor er man ikke overrasket?
Og hvorfor er det at man ikke gider se kampen? Hvorfor er det Lyngby - Haderslev og Horsens - Bundby der kører på TV`et...?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
LarsU
Chris R. skrev:Youngs dive kan ses her:
http://i41.tinypic.com/157oj15.jpg
Og ifølge diverse personer på twitter (ser ikke selv kampen), bliver der sunget 'Always the victim, never your fault' på Old Toilet. At man kan være stupid...
Jesus Christ - det er da noget af det mest latterlige jeg har set! Fik de virkelig straffe på det?! Hold da kæft...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
Irish_kop skrev:Mikkel skrev:Forza Juve!!
Så ligger vi igen nr. 1.
Og hvem andre end Alessandro Del Piero sikrede sejren.
Det er super imponerende, hvad Conte har fået ud af dette hold uden egentlige stjerner.
Han har forvandlet en 7. plads i sidste sæson til en 1. plads og har skabt et hold, der arbejder benhårdt og koncentreret for hinanden.
Der er stor bevægelse og spillelyst og kæmpe stor vilje til sejr baseret på noget, der ligner en 4-3-2-1 formation.
Det bliver stort at overvære dem på Juventus Stadium mod Roma om et par uger.
http://www.101greatgoals.com/gvideos/ju ... 2-lazio-1/
Mikkel, jeg fatter ikke rigtig hvad du vil opnå med dit indlæg når du omtaler en klub i Italien som "vi"
Hvis du er Juventus fan, forstår jeg ikke rigtig hvad du laver her??
Kan godt være det bare er mig der er mave sur! Men jeg syntes det er lidt provokerende!
Ingen over Liverpool! Og det her er et Liverpool forum!
Jeg kan sagtens forstå man kan holde med andre klubber end LFC (Det er typisk dansk!), men det bør absolut ikke være andre Europæiske topklubber som vi sammenligner os med!
Juve er i øvrigt en stor rival til os, og deres fans hader os mere end noget andet!
Ja, det tror jeg ærligt talt at det er
-
Janse
Skæbnen har humor, så mon ikke Chelsea vinder over spurs, så det endelige opgør mellem vores gamle og nye nummer 9 skal udkæmpes i finalen?
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
-
Skovdal
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 34
Nogen der har et stream til Chelsea - Spurs?
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
-
Jan
- Geografisk sted: Rødkærsbro
- Alder: 52
Skovdal skrev:Nogen der har et stream til Chelsea - Spurs?
Nej, ikke udover 6'eren HD på tv, hvor en stor del af chelsea's fans optrådte ekstremt skandaløst under mindehøjtidelighedsminuttet, på trods af tyssen i starten fra flere folks side. Svineriet fortsatte og jeg tror dommeren kortede minuttet af med adskillige sekunder for at stoppe skandalen (uden at jeg har tid på det).
JFT 96 - YNWA
Up The RedMen... we go again!
-
Scherwin
af Scherwin » søndag, 15. apr, 2012 19:22
Ellers nogle fine fans Chelsea har
Synger "murders" og "you killed Your Own fans" under det der skulle være 1 min stilhed for de 96
Håber chelsea giver en officiel undskyldning på deres fans vejen
Kæmpe skandale imo...
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Mr.Kop
- Geografisk sted: Østerbro
- Alder: 33
Jan skrev:Skovdal skrev:Nogen der har et stream til Chelsea - Spurs?
Nej, ikke udover 6'eren HD på tv, hvor en stor del af chelsea's fans optrådte ekstremt skandaløst under mindehøjtidelighedsminuttet, på trods af tyssen i starten fra flere folks side.
Svineriet fortsatte og jeg tror dommeren kortede minuttet af med adskillige sekunder for at stoppe skandalen (uden at jeg har tid på det).
JFT 96 - YNWA
Det varede klart, under 60 sekunder.
Mr Suarez Is Not A Racist!
-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 35
Og Chelsea har ikke engang kunnet sælge alle deres billetter. Det er godt nok en pinlig klub, forstår stadigvæk ikke Torres hellere ville spille for dem.
-
Mr.Kop
- Geografisk sted: Østerbro
- Alder: 33
Nicoen skrev:Og Chelsea har ikke engang kunnet sælge alle deres billetter. Det er godt nok en pinlig klub, forstår stadigvæk ikke Torres hellere ville spille for dem.
£
Mr Suarez Is Not A Racist!
-
peter42
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 59
håber chelsea vinder. De har et hårdt program de næste 3 uger bla. newcastle 3 dage før fa cup finalen