Dagens Kampe
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Re: Dagens Kampe
Chel$ea-Napoli, så kan man få et kik på nogle spillere, der HAR båret den røde trøje - Meireles, Torres - og nogle, der gerne måtte gøre det i fremtiden - Cavani, Hamsik, Lavezzi.
Med lidt held havde de alle tre scoret her indenfor de første 10-12 minutter. De virker sq giftige.
Med lidt held havde de alle tre scoret her indenfor de første 10-12 minutter. De virker sq giftige.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Mærkeligt. Kan se at jeg havde Drogba på mit hadehold for ikke så lang tid siden, men er især i den her sæson begyndt at blive kæmpe fan af ham.
Fan af Manchester United
Man vidste bare de ville score når de fik hjørnesparket på den måde. 

-
Ja. Det var da noget underligt noget at gøre.AllanShore skrev:Er jeg egentlig den eneste der holder med Chelsea?
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Napoli her...
Ønsker ikke nogen andre engelsk hold held i Europa.. Og så er Napoli et dejligt frisk pust!
Ønsker ikke nogen andre engelsk hold held i Europa.. Og så er Napoli et dejligt frisk pust!

Det kunne jeg forestille mig...AllanShore skrev:Er jeg egentlig den eneste der holder med Chelsea?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
-
Hvorfor?Nicoen skrev:Ja. Det var da noget underligt noget at gøre.AllanShore skrev:Er jeg egentlig den eneste der holder med Chelsea?
Fan af Manchester United
Fordi det er underligt at holde med ChelseaAllanShore skrev:Hvorfor?Nicoen skrev:Ja. Det var da noget underligt noget at gøre.AllanShore skrev:Er jeg egentlig den eneste der holder med Chelsea?

Fordi de er en konkurrent og et ikke særlig charmerende hold.AllanShore skrev:Hvorfor?Nicoen skrev:Ja. Det var da noget underligt noget at gøre.AllanShore skrev:Er jeg egentlig den eneste der holder med Chelsea?
-
Jeg har bare altid holdt med engelske hold i Europa. Noget farmand har lært mig. Mistænker ham dog for at være Liverpool-fan!
Fan af Manchester United
Dagens Kampe
Så du hepper også på Liverpool når vi spiller europæisk bold?AllanShore skrev:Jeg har bare altid holdt med engelske hold i Europa. Noget farmand har lært mig. Mistænker ham dog for at være Liverpool-fan!
Din far lyder fornuftig, men der er gået noget helt galt i opdragelsen af dig
Senest rettet af Emmy onsdag, 14. mar, 2012 22:37, rettet i alt 1 gang.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 54
You can drink my piss you little manc twatAllanShore skrev:Er jeg egentlig den eneste der holder med Chelsea?
-
Man kan vel heller ikke forvente andet svar af Emmy og Hyppia 

Fan af Manchester United