Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » torsdag, 08. mar, 2012 22:15
jacobq skrev:Kasper skrev:Hold kæft hvor spiller Bilbao godt mod United på OT. Llorente har lige udlignet med 1-1. United har virkelig problemer mod spanierne. Bilbao gør det sindsygt godt med deres kombinationer. United har endnu engang vel scoret på deres eneste rigtige chance i kampen.
Ja de er virkelig en fornøjelse at se spille.
Tør ikke engang tænke på hvor vi havde været hvis vi havde brugt de £35 mio på Llorente istedet for Carroll. Hvilken targetman han er.
Så havde vi stadig haft en Fernando Torres i klubben.
Men hvor havde vi været? Tja, vi havde jo nok stadig haft mangel på præcise indlæg.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
jacobq
- Alder: 31
Arda skrev:jacobq skrev:Kasper skrev:Hold kæft hvor spiller Bilbao godt mod United på OT. Llorente har lige udlignet med 1-1. United har virkelig problemer mod spanierne. Bilbao gør det sindsygt godt med deres kombinationer. United har endnu engang vel scoret på deres eneste rigtige chance i kampen.
Ja de er virkelig en fornøjelse at se spille.
Tør ikke engang tænke på hvor vi havde været hvis vi havde brugt de £35 mio på Llorente istedet for Carroll. Hvilken targetman han er.
Så havde vi stadig haft en Fernando Torres i klubben.
Men hvor havde vi været? Tja, vi havde jo nok stadig haft mangel på præcise indlæg.
Nu scorede Torres jo også i sin sidste tid for os

Men Llorente tilbyder mere end bare sin størrelse. Han er også teknisk dygtig synes jeg. Og så står han virkelig på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt

-
Kasper
- Geografisk sted: Aalborg
- Alder: 35
Charlie Adam's Guinness mate skrev:Kasper skrev:Hold kæft hvor spiller Bilbao godt mod United på OT. Llorente har lige udlignet med 1-1. United har virkelig problemer mod spanierne. Bilbao gør det sindsygt godt med deres kombinationer. United har endnu engang vel scoret på deres eneste rigtige chance i kampen.
Jep, Athletic Bilbao er noget af det mest interessante at se pt. i Europa. Synes de spillemæssigt imponerer tit og også i dag. Et væld af utroligt lovende og dygtige spillere og flere af dem unge. Synes det er en fascinerende klub og utroligt fedt de kan skabe så godt et hold med så mange spillere de selv har udklækket, imponerende. Også oven i en af de mest spændende trænere.
Synes inden at oddsene var noget vilde. De har gode muligheder for at sende Man Utd ud.
Første gang jeg ser dem siden deres opblomstring, men de har virkelig imponeret mig. Man kunne godt frygte det kan gå ned ad bakke om nogle år, hvis alle stjernerne bliver solgt til klubber rundt i Europa.
Man må tage hatten af for det hold de har fået bygget op, også ift. deres ideologi med kun at have baskiske spillere.
Amoriebieta (Eller hvordan det staves) tørner nu ud for Venezuelas landshold, men stadig i Bilbao truppen. Får han lov at blive eller vil de sælge ham nu pga. hans landsholdsskifte?
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » torsdag, 08. mar, 2012 22:25
Gjorde tavlen ondt, Ferguson?
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » torsdag, 08. mar, 2012 22:30
Callesen skrev:Gjorde tavlen ondt, Ferguson?
Hehe, det så sgu spøjst ud ligesom ballon-øjeblikket. Instant classic.
@ jacobq: Llorentes fulde navn er:
Fernando Llorente Torres.

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » torsdag, 08. mar, 2012 22:32
FEDEST

-
jacobq
Arda skrev:Callesen skrev:Gjorde tavlen ondt, Ferguson?
Hehe, det så sgu spøjst ud ligesom ballon-øjeblikket. Instant classic.
@ jacobq: Llorentes fulde navn er:
Fernando Llorente Torres.

Arh så forstår jeg bedre

Er simpelthen så træt, så da jeg så på det før, gav det heller ikke så meget mening for mig

BTw 1-2

. gudekasse
-
Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
af Guffi182 » torsdag, 08. mar, 2012 22:33
Best league in the world my ass!
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
af AndreasN » torsdag, 08. mar, 2012 22:34
Yes! Hold nu op, hvor er de et godt hold, Bilbao.
Liverpool Football Klopp
-
Søren B
- Geografisk sted: Odense C
- Alder: 43
af Søren B » torsdag, 08. mar, 2012 22:35
Hvor er det dejligt at se det hold man har sympati for i spanien, spille manc'sne ud på røv og albuer hjemme på det gamle toilet.
Kæft hvor Iker Muniain spiller godt!
Selv mit skæg er rødt!
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » torsdag, 08. mar, 2012 22:35
Sådan.
Iøvrigt imponerende at de stiller med 9.000 mfans i aften, Bilbao. Spanske hold er generalt ikke særlig kendte for at have mange fans med på udebane.
Senest rettet af
Callesen torsdag, 08. mar, 2012 22:36, rettet i alt 1 gang.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » torsdag, 08. mar, 2012 22:36
Legestue på træfortet. Bilbao er fantastiske.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » torsdag, 08. mar, 2012 22:36
San José & Co. viser klassen.
-
Søren B
- Geografisk sted: Odense C
- Alder: 43
af Søren B » torsdag, 08. mar, 2012 22:36
Jeg kiggede endda på oddset for udesejr, men fik aldrig spillet

Pænt surt lige nu. Der var sgu god mønt at lave ellers.
Selv mit skæg er rødt!
-
Kasper
- Geografisk sted: Aalborg
- Alder: 35
Gudemål!