Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 03. dec, 2011 14:03

Har alle i PL glemt hvordan man sparker et straffe? Forsatan der bliver misset nogle stykker.
Billede

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » lørdag, 03. dec, 2011 14:11

Åbenbart. Og NUFC's venstreside er helt væk. Ryan Taylor og David Luiz kæmper om at være den ringeste forsvarsspiller pt.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarhus » lørdag, 03. dec, 2011 14:39

Jeg forstår ikke, hvordan Luiz ikke fik direkte rødt med den nedlægning af Ba efter 4 minutter. Sidste mand og Ba har kun retning mod målet.

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SørenK » lørdag, 03. dec, 2011 15:24

"Der er altså forskel på at spille for United og Newcastle..." :twisted:

- Jacob Laursen

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 03. dec, 2011 15:50

SørenK skrev:"Der er altså forskel på at spille for United og Newcastle..." :twisted:

- Jacob Laursen
Det siger jo en del om, hvor stærkt associeret United-betegnelsen egentlig er med ManU modsat andre United-klubber. Af samme grund fatter jeg altså stadig ikke United-patent-hysteriet. Newcastle hedder i folkemunde Newcastle, West Ham hedder i folkemunde West Ham, Leeds hedder i folkemunde Leeds og ManU hedder i folkemunde United. Sådan er det tilfældet for majoriteten af verdens fodboldseere, og så ser jeg ærligt talt ikke nogen grund til, at være så forurettet over det.

(Kan godt se det humoristiske i formuleringen, og mavesyren er ikke specifikt rettet mod dig SørenK - bare for at få det på plads)

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5556
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 03. dec, 2011 16:02

Fin kamp mellem Toons og Chel$ea. Luiz skulle have været smidt ud - og var helt sikkert også blevet det, var det sket på Old Trafford. Newcastle skal i den grad være glade for Krul, uden ham havde de vel tabt 6-2 eller deromkring, omend meget havde set anderledes ud, hvis Luiz havde set rødt.

I øvrigt mærkeligt som han er gået ned med flaget, Luiz. Da han kom til Chelsea blev han nærmest anset for verdens 8. vidunder, men i år har han da, så vidt jeg har set, for det meste tumlet rundt som en hovedløs kanin. Mange underlige aktioner i dag, også udover "udvisningen".

Newcastle havde bestemt deres chancer, men mon ikke deres momentum er ved at slutte, og de er på vej til at finde tilbage til deres mere naturlige plads i PL-hierarkiet.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » lørdag, 03. dec, 2011 16:14

Jo, jeg tror heller ikke på dem. Deres koncept er simpelthen for skrøbeligt. De mangler fra start Tiote og Jonas idag, og forsvaret sejlede helt vildt. Og så blev begge deres midterforsvarer skadede, så jeg tvivler på, at forsvaret kan holde NUFC i topseks.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Larry Dillman » lørdag, 03. dec, 2011 16:19

Aarde skrev:
SørenK skrev:"Der er altså forskel på at spille for United og Newcastle..." :twisted:

- Jacob Laursen
Det siger jo en del om, hvor stærkt associeret United-betegnelsen egentlig er med ManU modsat andre United-klubber. Af samme grund fatter jeg altså stadig ikke United-patent-hysteriet. Newcastle hedder i folkemunde Newcastle, West Ham hedder i folkemunde West Ham, Leeds hedder i folkemunde Leeds og ManU hedder i folkemunde United. Sådan er det tilfældet for majoriteten af verdens fodboldseere, og så ser jeg ærligt talt ikke nogen grund til, at være så forurettet over det.

(Kan godt se det humoristiske i formuleringen, og mavesyren er ikke specifikt rettet mod dig SørenK - bare for at få det på plads)
+1 (United-associationen er, desværre, klokkeklar, og det må leeds plus the rest leve med (alternativt hjertens gerne lave om på det interne united-styrkeforhold :laughin: ) ... er dog også små-træt af den konstante fokus på det punkt (familiært beslægtet med det mindreværdskompleks, som vi ofte har travlt med at pådutte andre klubber).
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5556
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 03. dec, 2011 17:15

Så sidder man og ser City-Norwich. Norwich-keeper Ruddy har lige foræret City 2-0 målet.

Hvorfor H...... laver Norwich-/Swansea-/Sunderland osv.-keeperne aldrig den slags mod os? Mod os står de altid deres livs kamp... :cry: :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5556
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 03. dec, 2011 17:52

Så har Adam Johnson lige gjort det til 5-1 for City.

Så vidt jeg har hørt er han ked af tilværelsen i City, og vi har i hvert fald tidligere været efter ham. Måske er det tiden at genoptage jagten?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » lørdag, 03. dec, 2011 18:11

ScouseForever skrev:Så har Adam Johnson lige gjort det til 5-1 for City.

Så vidt jeg har hørt er han ked af tilværelsen i City, og vi har i hvert fald tidligere været efter ham. Måske er det tiden at genoptage jagten?
Han har lige forlænget sin kontrakt, men muligheden er der da.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » lørdag, 03. dec, 2011 18:36

COMMON VILLA! :gunfire:
Billede

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarhus » lørdag, 03. dec, 2011 18:43

Hernandez ser ud til at have fået en ankelskade for scum.

Gad vide, hvad det får af betydning for dem i det næste stykke tid.

peter42
Indlæg: 459
Tilmeldt: mandag, 24. sep, 2007 11:28
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 58

Re: Dagens Kampe

Indlæg af peter42 » lørdag, 03. dec, 2011 18:57

vi glememr helt spurs...de kører derud af

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » lørdag, 03. dec, 2011 20:12

Gad vide, hvad Albrighton har kaldt Evra, siden han fortjente den albue i baghovedet.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Besvar