Og under alle omstændigheder gruppespillets sværeste kamp. De kommer til at bade sig igennem.Thommo skrev:Ro på Soren, det er lidt for tidligt at glæde sig, specielt med manu er jeg holdt med at juble, før samtlige 14 minutters overtid er forbi.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
1. mål af Insua for Sporting, flot af ham.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Hvor er det da en fornøjelse at se Arsenal score så mange mål ... i eget net
Nu 4-2 til Blackburn, og Faxe er en glad mand ... det er Wenger dog ikke ...

Nøj hvor er Arse da bare pivringe. Forhåbentlig får de ikke noget ufortjent point som de gjorde mod Dortmund.DD skrev:Hvor er det da en fornøjelse at se Arsenal score så mange mål ... i eget net![]()
Det håber jeg de gør, eftersom at jeg har spillet X.Emmy skrev:Nøj hvor er Arse da bare pivringe. Forhåbentlig får de ikke noget ufortjent point som de gjorde mod Dortmund.DD skrev:Hvor er det da en fornøjelse at se Arsenal score så mange mål ... i eget net![]()
Men hvis de ikke gør, så går det nok

Ja, så fik de reduceret til 3-4 efter et længerevarende pres. Godt 5 minutter tilbage, hold nu ud B'burn.
Hvis der skal udlignes, så skal det være Arteta der scorer. Ellers har det ingen interesseBelloni skrev:Det håber jeg de gør, eftersom at jeg har spillet X.Emmy skrev:Nøj hvor er Arse da bare pivringe. Forhåbentlig får de ikke noget ufortjent point som de gjorde mod Dortmund.DD skrev:Hvor er det da en fornøjelse at se Arsenal score så mange mål ... i eget net![]()
Men hvis de ikke gør, så går det nok

Forrygende sidste minutter, surt for Arsenal, godt for B'burn ... og os.
Det var godt nok tæt på. Men gudskelov blev der holdt standEmmy skrev:Nøj hvor er Arse da bare pivringe. Forhåbentlig får de ikke noget ufortjent point som de gjorde mod Dortmund.DD skrev:Hvor er det da en fornøjelse at se Arsenal score så mange mål ... i eget net![]()

Arsenal 5 kampe 4 point. Det er sgu skidt.
Anyways så må jeg klamre mit håb til den her kupon
Aston Villa - Newcastle 0-1 1
Everton -Wigan 0-1 x
Swansea - West Brom x
Anyways så må jeg klamre mit håb til den her kupon
Aston Villa - Newcastle 0-1 1
Everton -Wigan 0-1 x
Swansea - West Brom x
Det begynder at minde om et andet hold i rødt, der havde en - skal vi kalde det mindre god start - sidste år. Men hvilket gammelt Arsenal-korifæ skal dog komme dem til undsætning til januar, når Wenger enten kaster håndklædet i ringen eller får det frataget? Tony Adams?Belloni skrev:Arsenal 5 kampe 4 point. Det er sgu skidt.
John FaxeAarde skrev:Det begynder at minde om et andet hold i rødt, der havde en - skal vi kalde det mindre god start - sidste år. Men hvilket gammelt Arsenal-korifæ skal dog komme dem til undsætning til januar, når Wenger enten kaster håndklædet i ringen eller får det frataget? Tony Adams?Belloni skrev:Arsenal 5 kampe 4 point. Det er sgu skidt.

Paul MersonAarde skrev:Det begynder at minde om et andet hold i rødt, der havde en - skal vi kalde det mindre god start - sidste år. Men hvilket gammelt Arsenal-korifæ skal dog komme dem til undsætning til januar, når Wenger enten kaster håndklædet i ringen eller får det frataget? Tony Adams?Belloni skrev:Arsenal 5 kampe 4 point. Det er sgu skidt.

YNWA
Hvor er det dog skønt at se Babel virkelig er kommet i gang med målscoringen i Hoffenheim. Han er sgu en god dreng 

-
Babel var en af mine yndlingsspillere da han var i LFC. Han manglede dog en basal taktisk forståelse, men man kan ikke klandre knægten for at mangle tekniske kvaliteter og sublim sparketeknik - elskede den uforudsigelighed der var, når han var på banen. Så ja dejligt at se, at han er kommet godt igang med sæsonen i Hoffenheim.
Hvad angår Arsenal er det lækkert at se, at vi formentlig får det lidt lettere i bestræbelserne på at nå fjerdepladsen end hvad det så ud til inden sæsonen blev sparket igang.
Hvad angår Arsenal er det lækkert at se, at vi formentlig får det lidt lettere i bestræbelserne på at nå fjerdepladsen end hvad det så ud til inden sæsonen blev sparket igang.