Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 05. sep, 2011 22:33

Thommo skrev:remco van der schaf er forresten, ikke særligt klog=fact. Bevis, gårsdagens kamp mellem RFC-Hobro. Sælg den torsk, eller giv ham en fri :wall:
Det burde ikke være nødvendigt, for han burde udelukkes. Hovedrystende, men hvad man kunne forvente af ham. Føj!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 06. sep, 2011 18:17

Hmm. Jeg synes der står stolpe op og stolpe ned om hvor forfærdeligt det er, det ham Remco gjorde. Men ikke ét sted står der, hvad fanden det er han rent faktisk har gjort. Update anyone?
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » tirsdag, 06. sep, 2011 18:38

Billede

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 06. sep, 2011 20:11

Sympatisk og yderst professionelt må man sige. Han er jo et regulært svin.
Badooo siger, hvad han mener!

Peter Schulz

Indlæg af Peter Schulz » torsdag, 08. sep, 2011 17:01

Jeg ville nu ønske, at I linkede til det website, der rent faktisk har rettighederne til at vise det klip...

http://tv2sport.dk/fanget-se-remcos-reg ... inestreger

...og ikke en eller anden, der systematisk nakker vores klip på youtube.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » torsdag, 08. sep, 2011 17:46

Peter Schulz skrev:Jeg ville nu ønske, at I linkede til det website, der rent faktisk har rettighederne til at vise det klip...

http://tv2sport.dk/fanget-se-remcos-reg ... inestreger

...og ikke en eller anden, der systematisk nakker vores klip på youtube.
Jeg synes I burde reklamere mere i fjernsynet/på nettet(fx bold.dk) om at man kan finde highlights og andet på jeres hjemmeside. Jeg tænker aldrig på tv2sport.dk som en side jeg kan finde highlights på. Jeg går altid på 101goals.com som er god til at samle dem(de har dog sjældent danske).

Peter Schulz

Indlæg af Peter Schulz » torsdag, 08. sep, 2011 18:29

Tusind tak for feedback, jeg hører gerne mere på mail peter.schulz@tv2sport.dk, så ikke alle andre behøver scrolle forbi det. Vi har selvfølgelig highlights fra alle kampe fra PL og Superligaen, og der findes faktisk en Liverpool-side http://www.tv2sport.dk/liverpool med alle vores nyheder og videoklip om klubben (dem man også kan se i rss-feedet på forsiden af liverpool-fc.dk).

Undskyld, Mugge og alle andre.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » fredag, 09. sep, 2011 17:37

Det her er et godt bevis på, hvor god Ronaldo´s fysik osv er. Det er tiden værd at se.

Det er så overlegent det han laver i klip nr. 2.

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » fredag, 09. sep, 2011 19:38

Det sjovt, efter han forlod scum er jeg faktisk begyndt at kunne lide ham. Fantastisk spiller at se på.
Billede

Suarez

Indlæg af Suarez » mandag, 12. sep, 2011 10:52

Tror Ronaldo vil have vaeret flop uden Alex Ferguson... Manden var jo 1trick pony da han ankom til utd, og han er blevet lavet om til en maskine nu.. Han var altid i nyheder for the wrong reason men nu synes jeg han bliver klogerer og bedre med tiden. Han er virklig blevet en dedikeret spiller og derfor faar fuld udbytte af sin potentiale.. tror stadig han ka laere noget og bli bedre..

Jeg mener spiller som Quaresma og Nani har/havde sam potentiale som Cristiano men forskellen er dedikation.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » mandag, 12. sep, 2011 17:48

Mit lille primitive sind, kan ikke helt lade være med at smågrine over det her....

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-leag ... -interview

...eller så er det måske bare fordi jeg et eller andet sted stadig savner ham i vores klub.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 12. sep, 2011 19:59

nrg skrev:Mit lille primitive sind, kan ikke helt lade være med at smågrine over det her....

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-leag ... -interview

...eller så er det måske bare fordi jeg et eller andet sted stadig savner ham i vores klub.
HVIS oversættelsen er korrekt: Flot Nando. Ren klasse. Ja for det er jo dine medspillere, der er problemet - du har været fremragende. Eller også skal vi have den med stenene og glashuset frem igen...

:shhh: :naughty: :doh1:

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » mandag, 12. sep, 2011 20:05

Guffi182 skrev:Det sjovt, efter han forlod scum er jeg faktisk begyndt at kunne lide ham. Fantastisk spiller at se på.
Enig. Det er sjovt som ting kan ændre sig. Synes han er mere spændende at se på end eks. Messi, da C. Ronaldo har så overlegen fysik og teknik end hans modspillere.
Messi minder om en lille trold der suser afsted med bolden.
Ronaldo er vel det nærmeste man kommer en terminator i fodbold

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 12. sep, 2011 20:27

Belloni skrev:
Guffi182 skrev:Det sjovt, efter han forlod scum er jeg faktisk begyndt at kunne lide ham. Fantastisk spiller at se på.
Enig. Det er sjovt som ting kan ændre sig. Synes han er mere spændende at se på end eks. Messi, da C. Ronaldo har så overlegen fysik og teknik end hans modspillere.
Messi minder om en lille trold der suser afsted med bolden.
Ronaldo er vel det nærmeste man kommer en terminator i fodbold

Hasta La Vista, Baby.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
HolmusMaximus
Geografisk sted: Kbh Ø

Indlæg af HolmusMaximus » mandag, 12. sep, 2011 20:42

Callesen skrev:Det her er et godt bevis på, hvor god Ronaldo´s fysik osv er. Det er tiden værd at se.

Det er så overlegent det han laver i klip nr. 2.
Pretty damn awsome underholdning om man så kan lide manden eller ej.. Det er svært ikke at blive imponeret!!!
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Besvar