Nu scorer Aquilani også til 2-1 til ItalienHekkem skrev:Aquilani kommet ind i stedet for de Rossi. Xabi Alonso anfører i anden halvleg for Spanien.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- JudgeArdaStudge
Snodgrass - fedeste navn ever.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Han er på banen nu.Thommo skrev:Har Bashkim Kadri fået spilletid? Jeg ser ham gerne DK låst hurtigst muligt, så Albanien eller hvem det nu er, ikke snupper ham.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Italien kører rundt med Spanierne her til sidst.
Og David Silva med en kæmpe chance i et minuts overtid. Og nu Balotteli i den anden ende tæt på at score til 3-1.
Det blev ved de 2-1. I øvrigt Xabi Alonso der scorede for Spanien på straffespark
Det blev ved de 2-1. I øvrigt Xabi Alonso der scorede for Spanien på straffespark
Senest rettet af Hekkem onsdag, 10. aug, 2011 22:42, rettet i alt 1 gang.
- JudgeArdaStudge
Fordi Aqui er inde.Hekkem skrev:Italien kører rundt med Spanierne her til sidst.

Herligt, så håber jeg bare denne kamp låser ham, kender ikke reglerne, så ved ikke om venskabskampe kan låse en spillerArdaTuran skrev:Han er på banen nu.Thommo skrev:Har Bashkim Kadri fået spilletid? Jeg ser ham gerne DK låst hurtigst muligt, så Albanien eller hvem det nu er, ikke snupper ham.

Verden er smask fuld af hyklere....
Yeps. Han er vist ved at være i form. Giv nu manden en stribe kampe på den offensive midtbane. Han skal nok kvittere for tilliden.Hekkem skrev:Nu scorer Aquilani også til 2-1 til ItalienHekkem skrev:Aquilani kommet ind i stedet for de Rossi. Xabi Alonso anfører i anden halvleg for Spanien.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
-
- Geografisk sted: danemark
Jeg ææælsker alberto
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Götze er da meget god.
Der er jo også Dean WindassArdaTuran skrev:Snodgrass - fedeste navn ever.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Ja og hvem husker ikke Tony Woodcock... sorry off topic.mig_der skrev:Der er jo også Dean WindassArdaTuran skrev:Snodgrass - fedeste navn ever.
Jeg er arogant, men har intet at have det i.
Kæft det var en kold og våd aften igår på Hamden Park, men general rigtig fed oplevelse
Kan du berette om hvorledes gjorde Wilson det?Jonas skrev:Kæft det var en kold og våd aften igår på Hamden Park, men general rigtig fed oplevelse
Wilson gjorde det faktisk godt, gjorde det han skulle, gode aktioner og viste at han sagtens kan begå sig.