Rasmus skrev:mig_der skrev:Allan skrev:Jeg er mest spændt på at se om det 19. mesterskab får dem til at slippe af med deres mindreværdskomplekser. Og stopper med at synge Liverpool sange, til samtlige af deres kampe...
Og om vi så kan stoppe med at kommentere deres mindreværdskomplekser hele tiden og fremover kigge mere på egen klub.
Ikke mindst, ja.
Jeg synes simpelthen den er så pinlig den kommentar - "kom tilbage når i har 19" (eller 18 som det også var i mange år). Det har jo desværre altid været et spørgsmål om tid. I det mindste er vi da fri for at høre på den nu. Det er en fornægtelse af realiteterne, som altså er, at de ikke har lavet andet end vinde siden starten af 90'erne, mens Liverpool har brugt det meste af tiden på det præcist modsatte.
Nu er jeg ret grøn mht ture til Anfield, har kun været der 7 gange, så skal ikke sidde her og kloge mig på hvad normen er. Men ingen af de gange har jeg hørt anti- Man U sange (har nemlig ikke set en Liverpool -Man U kamp live). Hvorimod jeg har hørt anti Liverpool sange mens Man U har spillet med diverse tilfældige modstandere - ved f.eks de blev sunget på Aab stadion (fik jeg i hvert fald fortalt af personer som var der). Det skal dog siges at jeg kun har hørt disse på TV.
I forbindelse med dette indlæg, fik jeg lige den ide at sammenligne to engelske fora, RAWK og så noget der hedder Redcafe som faktisk ligner RAWK. På Redcafes første side fandt jeg følgende tråde (Som jeg dog ikke helt ved hvad indeholder, da de rager mig en høstblomst, dette eksperiment er kun udført for at sammenligne) :
RAWK goes into Meltdown 2010/2011
Where's the Liverpool fans gone?
Babel, Twitter and the FA...
FAO Liverpool FC & the supporters
Mens jeg på RAWK ikke fandt en eneste overskrift som var Man U relateret.
Så noget tyder altså på at de er en anelse mere obssesed med modstanderen end vi er. Det er i hvert fald mine erfaringer...
EDIT: Faldt lige over denne her:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... bsite.html?
Hvilket egentlig meget godt illustrerer den pointe jeg forsøger at få frem. At når de stadig tager sig den ulejlighed at lave Liverpool relaterede tshirts til en CL finale mellem Barcelona og dem selv, så er der sku noget i vejen...