Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
LarsU
Hr. Drejer skrev:Porto's mål til 2-1 skulle ikke have været dømt. Er fuldstændig enig med Poul Hansen. Dommeren laver to fejl:
Først han løfter først armen og signalere direkte frispark efter frisparket er taget, og dernæst spærre han vejen for Sol.
Thommo skrev:Det er noget af det ringeste jeg har set fra en dommer trio i et par år, og må sige jeg tror den russiske mafia har haft lidt gang i tegnedrengen, så dårligt kan man sgu ikke dømme hvis ikke man har noget på højkant
Thommo skrev:nej nej nej nej nej mand, hvad med linie dommeren var lidt vågen, 1-2 meter off side burde være umulig og overse. synes dommer trioen har været en farce i Bayern kampen. AMATØRER!!!!!
Sikker en masse engagement du kan mobilisere, Thommo, har du spillet uafgjort på kampen

Nu laver de jo så meget om på reglerne hele tiden, at jeg ikke kan følge med, men betyder en løftet arm fra dommeren ikke indirekte frispark og ikke direkte?
Dommeren står der, hvor frisparket er dømt, så man kan vel ikke sige, at han står i vejen for Campbell - som i øvrigt har alt for travlt med at græmme sig!
Målet ser da mærkeligt ud, men så vidt jeg lige kan bedømme, er det i orden. Og ganske finurligt og morsomt.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
Claus KJ
af Claus KJ » torsdag, 18. feb, 2010 00:48
LarsU skrev:Målet ser da mærkeligt ud, men så vidt jeg lige kan bedømme, er det i orden. Og ganske finurligt og morsomt.
Jeg klasker mig stadig på lårene af grin. Når jeg endelig er lige ved at have grinet af, så tænker jeg bare på det første mål, og så klasker jeg lystigt videre.
Fabianski: 9/10
KJ
-
LarsU
Claus KJ skrev:LarsU skrev:Målet ser da mærkeligt ud, men så vidt jeg lige kan bedømme, er det i orden. Og ganske finurligt og morsomt.
Jeg klasker mig stadig på lårene af grin. Når jeg endelig er lige ved at have grinet af, så tænker jeg bare på det første mål, og så klasker jeg lystigt videre.
Fabianski: 9/10
KJ
Ja, vi griner også stadig af badeboldsmålet mod Sunderland. Sådan er fodbold bare fyldt med moro og lystige sager hele vejen rundt.
Graham Poll ved vel lidt om, hvad han snakker om:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... stand.html
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Hr. Drejer skrev:Porto's mål til 2-1 skulle ikke have været dømt. Er fuldstændig enig med Poul Hansen. Dommeren laver to fejl: Først han løfter først armen og signalere direkte frispark efter frisparket er taget, og dernæst spærre han vejen for Sol.
Thommo skrev:Det er noget af det ringeste jeg har set fra en dommer trio i et par år, og må sige jeg tror den russiske mafia har haft lidt gang i tegnedrengen, så dårligt kan man sgu ikke dømme hvis ikke man har noget på højkant
Thommo skrev:nej nej nej nej nej mand, hvad med linie dommeren var lidt vågen, 1-2 meter off side burde være umulig og overse. synes dommer trioen har været en farce i Bayern kampen. AMATØRER!!!!!
Sikker en masse engagement du kan mobilisere, Thommo, har du spillet uafgjort på kampen

Haha nej det havde jeg nu ikke, kun Gomez og Múller som 1. og han(dommeren) spolerede jo mit Gomez bet

men synes bare det var så langt ude, at jeg sad og kørte mig selv langt op i det røde felt, troede egentlig kun det var LFC kampe der kunne få mig derop, men er blevet klogere igår. At dommerne igår er købt, er jeg hlet overbevist om, men at de får lov at dømme er jeg lige så overbevist om

Verden er smask fuld af hyklere....
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » torsdag, 18. feb, 2010 19:43
God kamp mellem Ajax og Juventus 1-1 efter 35 min.
Masser af chancer og gode ting offensivt. Dog ikke for prangende defensivt i nogen af enderne.
Ajax blev lige snydt for et straffespark så der er masser af brok lige nu.
Del Piero gør til tider lige, hvad han vil. Specielt ved Juve målet. Først en tunnel ude ved hjørneflaget også en hæl aflevering imellem to mand, som en medspiller slår lige ind i panden på Amauri der sikkert score.
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
af Callesen » torsdag, 18. feb, 2010 20:18
Så blev det til 1-2 til Juventus. Igen har Del Piero stor andel i målet, slår et perfekt indlæg ind i hovedet på Amauri der endnu en gang header den ind.
Vores gamle ven Sissoko spiller også idag.
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
af Callesen » torsdag, 18. feb, 2010 20:39
Den unge Eriksen er kommet på banen, det samme er Rommedahl.
De Jong havde lige et skud på stolpen fra omkring straffesparks pletten, Buffon havde ingen chance for og nå den bold.
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
af Callesen » torsdag, 18. feb, 2010 20:54
Direkte rødt til Salihamizdig tingen (Staveplade) for en vanvittig tackling i hovede højde.
1-2 til Juve og slut.
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
af Belloni » torsdag, 18. feb, 2010 20:57
Callesen skrev:Direkte rødt til Salihamizdig tingen (Staveplade) for en vanvittig tackling i hovede højde.
1-2 til Juve og slut.
Det var helt sikkert fortjent rødt. Vanvittigt at have benet i den højde!
Iøvrigt en udemærket kamp. Tror sgu ikke Ajax har ogen mulighed for at gå videre nu
-
Kofoed
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 32
Son José har lige udlignet til 1-1 mod Anderlecht
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
-
McRae
Den bliver sgu swær, FCK.
1-1 var ellers et OK resultat, men det gik åbenbart for hurtigt til sidst.
-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 36
Lad os håbe Everton kan drille manc. Det ser ud til at Fellaini rent faktisk blev straffet for de to fødder direkte på Kyrgiakos, han er ude resten af sæsonen.
-
Boye
Hold kæft hvor kan man have meget dommertække. Webb har allerede efter 13 min. haft flere tvivlsomme kendelser, og Rooney lavede et helt helt tydeligt straffespark, der ikke blev dømt selvom Webb stod i god position og så det hele..
-
SaibotDK
- Alder: 35
af SaibotDK » lørdag, 20. feb, 2010 14:02
Det var ret let..
-
SaibotDK
- Alder: 35
af SaibotDK » lørdag, 20. feb, 2010 14:05
Og så har vi en fodboldkamp igen! 1-1 på et lækkert skud af Bilyaletdinov