Hmmm, temmelig hårdt at kalde Ronaldinhos 2. halvleg en skændsel. Måske han gik ned i niveau efter pausen, men han var da klart Milans farligste mand, viste gang på gang sublim teknik, laver en kasse og lægger op til Seedorfs. Fedt at se ham, når det kører for ham.IanRush skrev:I 20 mins ja. I 2. halvleg var han en skændsel. Rooney gad jeg til gengæld godt se i vor trøje. Klasse spillerCallesen skrev:Det var næsten, som og se den Ronaldinho der tryllede i Barcelona, som han spillede idag.
Han har godt nok mange finter i rygsækken.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Super midtbane Bayern har:
Ribery---Van Bommel---Schweinsteiger---Robben
Ribery---Van Bommel---Schweinsteiger---Robben
Nogen der ved hvem der scorede målet inden der blev dømt straffe istedet, har Múller og Gomez som 1. mål og skal lige vide om jeg skal ærge mig, har det nemlig på fornemmelsen, men rodede rundt på nettet imens så havde ikke fokus på tv´et
Verden er smask fuld af hyklere....
Tror Fabianski at reglerne er de samme som i 80'erne! Hold kæft en klovn, haha.
Senest rettet af Bjarkejesp onsdag, 17. feb, 2010 22:01, rettet i alt 2 gange.
Jeg synes det mål er en skandale. Dommeren burde lige slå koldt vand i blodet når der bliver dømt et indirekte frispark i feltet.Bjarkejesp skrev:Tror Fabianski at reglerne er de samme som i 80'erne! Hold kæft en klovn, haha.
Anyways så jeg har tippet 2-2 så gør mig ikke noget

Thommo skrev:Nogen der ved hvem der scorede målet inden der blev dømt straffe istedet, har Múller og Gomez som 1. mål og skal lige vide om jeg skal ærge mig, har det nemlig på fornemmelsen, men rodede rundt på nettet imens så havde ikke fokus på tv´et
Det var Gomez...
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Løvenkrands har lige scoret på straffe for Newcastle.. Han får da scoret nogle mål
Føj for pokker for en kæmpe offside på Kloses mål til 2-1 som vi runder de 90 minutter 

“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
nej nej nej nej nej mand, hvad med linie dommeren var lidt vågen, 1-2 meter off side burde være umulig og overse. synes dommer trioen har været en farce i Bayern kampen. AMATØRER!!!!!
Enig med Schmeichel, tyskerne burde sgu juible ovenpå og have fået sejren foræret. Det er noget af det ringeste jeg har set fra en dommer trio i et par år, og må sige jeg tror den russiske mafia har haft lidt gang i tegnedrengen, så dårligt kan man sgu ikke dømme hvis ikke man har noget på højkant
Jeg er enig med kampens kommentator: Det er op til Arsenal-spillerne at se at komme ned og dække op - den eneste, der bevæger sig, er Porto's målscorer.Belloni skrev:Jeg synes det mål er en skandale. Dommeren burde lige slå koldt vand i blodet når der bliver dømt et indirekte frispark i feltet.Bjarkejesp skrev:Tror Fabianski at reglerne er de samme som i 80'erne! Hold kæft en klovn, haha.
Anyways så jeg har tippet 2-2 så gør mig ikke noget
Men med tip på to hjemmesejre er jeg faktisk godt tilfreds. Så ikke kampen mellem Bayern og de andre, så skal ikke kommentere på om der burde være annulleret nogen mål.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Porto's mål til 2-1 skulle ikke have været dømt. Er fuldstændig enig med Poul Hansen. Dommeren laver to fejl: Først han løfter først armen og signalere direkte frispark efter frisparket er taget, og dernæst spærre han vejen for Sol.

Thommo skrev:Det er noget af det ringeste jeg har set fra en dommer trio i et par år, og må sige jeg tror den russiske mafia har haft lidt gang i tegnedrengen, så dårligt kan man sgu ikke dømme hvis ikke man har noget på højkant
Sikker en masse engagement du kan mobilisere, Thommo, har du spillet uafgjort på kampenThommo skrev:nej nej nej nej nej mand, hvad med linie dommeren var lidt vågen, 1-2 meter off side burde være umulig og overse. synes dommer trioen har været en farce i Bayern kampen. AMATØRER!!!!!