Hvorfor skulle det være anderledes, bare fordi de er i Rom?Liverbird skrev:Det er da utroligt, at scum fans gider at synge om os, når de nu er nede i Rom.....
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
De spiller trods alt en CL-finale!LFC Søren skrev:Hvorfor skulle det være anderledes, bare fordi de er i Rom?Liverbird skrev:Det er da utroligt, at scum fans gider at synge om os, når de nu er nede i Rom.....
YNWA
Det er meget, meget lækkert det der 

“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
Barca må gerne smide en kasse mere ind - har spillet flg. idag:
3-0 til Barca odds 35 for 100,-
3-1 til Barca odds 22 for 100,-
2-2 odds 11 for 100,-
Eto scorer første mål+3-1 til Barca odds 80 for 20,-
Bare en enkelt kasse mere til Barca, så vil jeg sgu være yderst, yderst tilfreds.
3-0 til Barca odds 35 for 100,-
3-1 til Barca odds 22 for 100,-
2-2 odds 11 for 100,-
Eto scorer første mål+3-1 til Barca odds 80 for 20,-
Bare en enkelt kasse mere til Barca, så vil jeg sgu være yderst, yderst tilfreds.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
Så fik Tude-Tøsen osse en advarsel - den har hun bedt om længe!
EDIT: Og nu osse en til Scholes - frustrationerne er vist på vej frem, like it, like it, LIKE IT!
EDIT: Og nu osse en til Scholes - frustrationerne er vist på vej frem, like it, like it, LIKE IT!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Før man kan kalde sig selv et storhold, kræves det at man har tabt en Champions League finale. Det betyder at scum nu er et storhold 

Shh, du risikerer bare, de får storhedsvanvid.Hr. Drejer skrev:Før man kan kalde sig selv et storhold, kræves det at man har tabt en Champions League finale. Det betyder at scum nu er et storhold
Hvad mon den stive skotte kommer med af undskyldninger denne her gang?
Banen?
Kampen i søndags(Som samtlige spillere jo spillede..... not)
Dommeren?
Lad os votere.
Manure har vist kæmpe arrogance i denher CL finale, og hvor er det dejligt at se dem få smæk. Fortjent Barca!
Banen?
Kampen i søndags(Som samtlige spillere jo spillede..... not)
Dommeren?
Lad os votere.
Manure har vist kæmpe arrogance i denher CL finale, og hvor er det dejligt at se dem få smæk. Fortjent Barca!