Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
mig_der
- Geografisk sted: 8340
Thommo skrev:mig_der skrev:Thommo skrev:Tjah, så har Voronin jo garnet igen, "mystisk" som ex angribere kan i andre klubber, man skulle jo tro der var en sammenhæng med vores måde og spille på

Eller niveauet i den liga de nu spiller i.
Robbie Keane? Cisse? Morientes? Pongolle(til dels) og mange mange flere
Cisse, der er vel en grund til at han spiller i Sunderland og ikke en eller anden storklub?
Keane, tjaa det er faktisk den spiller jeg vil påstå ødelagde ham selv i LFC fremfor at Rafa gjorde det.
Generelt er det vel kun Morientes som bagefter spillede med succes i en større klub? Min pointe er mere, at godt nok spiller vi defensivt, men de fleste af de angribere vi har haft inde omkring er for dårlige til at være god nok til en top klub i england.
At Voronin så stadigvæk er en spiller jeg gerne så os hente tilbage er helt korrekt, han er måske ikke god nok til at være direkte konkurrent til Torres, men han er fin til at være backup/bredde-spiller.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
-
McRae
Bayern München har lavet fem mål, efter at have været bagud i starten af kampen mod Hannover

-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
@ mig der, gider ikke argumentere dette emne mere, da jeg har gjort det til hudløshed i diverse andre tråde, og når man ikke vil acceptere, hvad jeg ser som stensikker fakta, ser jeg ingen grund til videre diskussion.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
SaibotDK
- Geografisk sted: København
- Alder: 35
af SaibotDK » lørdag, 07. mar, 2009 17:27
McRae skrev:Bayern München har lavet fem mål, efter at have været bagud i starten af kampen mod Hannover

Og så scorede Voronin hat-trick
Edit: Selvfølgelig ikke i den omtale kamp. Men nu er han oppe på 10 fuldtræffere i Bundesligaen,
-
Balthazar
- Alder: 42
af Balthazar » lørdag, 07. mar, 2009 17:29
SaibotDK skrev:McRae skrev:Bayern München har lavet fem mål, efter at have været bagud i starten af kampen mod Hannover

og han spadserer jo gennem hannovers forsvar ved det sidste mål:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2184091/
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
-
mig_der
- Geografisk sted: 8340
Thommo skrev:@ mig der, gider ikke argumentere dette emne mere, da jeg har gjort det til hudløshed i diverse andre tråde, og når man ikke vil acceptere, hvad jeg ser som stensikker fakta, ser jeg ingen grund til videre diskussion.
Oplys mig lige hvad du ser som stensikkert fact, jeg har godt fanget at du er 100% imod at vi beholder Rafa. men jeg har vidst ikke fanget det andet du har skrevet. Fair nok, men jeg synes blot at den totale kritik af alle hans angrebsdispositioner tangere heksejagt. Men okay, vi lader den ligge.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
-
McRae
Nando skrev:SaibotDK skrev:McRae skrev:Bayern München har lavet fem mål, efter at have været bagud i starten af kampen mod Hannover

og han spadserer jo gennem hannovers forsvar ved det sidste mål:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2184091/
Ja, eller var det Cottbus' forsvar?
Hvis det havde været Hannover, var han stensikkert blevet flækket midt over af Leon Andreasen
I øvrigt overraskede det mig, at danskeren åbenbart har spillet en hel kamp uden at få en advarsel.
-
niels
Sunderland - Spurs 1-1
Robbie Keane udlignede for Spurs kort før tid.
-
Thommo
Kom så Dannyyyyyyyyy Murphyyyyyyyyyy, smadr scum med din specialitet, pleaseeeeeeeeeee

-
Thommo
mig_der skrev:
men jeg har vidst ikke fanget det andet du har skrevet. .
På side 61 i denne tråd
http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtop ... &start=900 kommer jeg med hvad jeg ser som stensikkert bevis på jeg har ret

-
Thommo
piiiis vidic får redet 50 cm fra stregen

-
McRae
Real - Atletico: 0-1!
-
SaibotDK
- Alder: 35
af SaibotDK » lørdag, 07. mar, 2009 20:47
McRae skrev:Real - Atletico: 0-1!
Ja, og er du vimmer et godt kontraangreb! De fire forreste på det Atletico hold er godt nok farlige! Samtidig har Real virket lidt tandløse.
-
Thommo
McRae skrev:Real - Atletico: 0-1!
Ja og hvor var det godt Aguerro brændte lige inden, havde Forlan som 1. mål

-
Thommo
SaibotDK skrev:McRae skrev:Real - Atletico: 0-1!
Ja, og er du vimmer et godt kontraangreb! De fire forreste på det Atletico hold er godt nok farlige! Samtidig har Real virket lidt tandløse.
Nævnte kommentatorene ikke også, Schuster havde kaldt Atletico´s offensiv for verdens bedste? Vil nu sige Barcelona´s er bedre men lad det nu ligge
Edit nu står der 1-1, og vil nu påstå Jan Klaas var off side men er dog ikke 100

men Atletico har da svaret igen med stolpeskud. Og vil sige, som sædvanlig er Atletico med i super kampe. For det er denne kamp efter min mening

Senest rettet af
Thommo lørdag, 07. mar, 2009 21:17, rettet i alt 1 gang.