Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Alex træder med vilje på cahill, der ikke brokker sig....
Everton formår ikke at få bolden ind i feltet.
Everton formår ikke at få bolden ind i feltet.
Der står på bold.dk´s live-opdatering at Ballack har fået 2 gule, men intet rødt kort...
Er det er fejl, eller hvordan?
Er det er fejl, eller hvordan?
Hvor mange kort har Ballack fået?? Ifølge livescore.com har han fået 2??? Det først efter 43 min. spil og et mere efter 68 min. spil..
Et kvarter tilbage af den ordinære. Stadig fuldstændigt uforudsigeligt. Faktisk temmelig underholdende.
everton cm fra scoring. Hibberts indlæg afrettes, men cech er vågen..ligesom på det efterfølgende hjørnespark, hvor lescott ellers fik sin store pande på. Det er Cech der redder et ellers sejlende chelsea hold lige nu.
everton cm fra scoring. Hibberts indlæg afrettes, men cech er vågen..ligesom på det efterfølgende hjørnespark, hvor lescott ellers fik sin store pande på. Det er Cech der redder et ellers sejlende chelsea hold lige nu.
Senest rettet af AJ mandag, 22. dec, 2008 22:43, rettet i alt 1 gang.
er først lige hoppet på en stream nu.. det sidste gule kort var for brok over muren ikke var lang nok væk 
Scolari grinede da han fik det gule kort.. så måske en fejl af dommeren :-/

Scolari grinede da han fik det gule kort.. så måske en fejl af dommeren :-/
Jamen, er han blevet smidt ud eller hvad?
Kom så everton! Tættere på bliver det ikke. Fellaini med hælen.
Nej. A. Cole fik det første Gulekort, og så Lampard og til sidst Ballack.ndd skrev:Jamen, er han blevet smidt ud eller hvad?
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Nej Terry er vist ud. ballack, lampard og a cole har advarsler. everton med mange frispark for tiden. Udnyt det nu.
- Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
- Alder: 39
Nooo.. Offside mål på Pienaar
Ved uafgjort kommer der så forlænget spilletid?AJ skrev:Et kvarter tilbage af den ordinære. Stadig fuldstændigt uforudsigeligt. Faktisk temmelig underholdende.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
10 min. igen. Hvor ville jeg hade det, hvis chelsea fik scoret. Det ville være i uoverenstemmelse med forløbet.
Everton scoring korrekt annulleret. Cech tilskadekommen...
Everton scoring korrekt annulleret. Cech tilskadekommen...

Drogba har spillet elendigt. Everton fortjener sejren trods deres langvarige overtal.
Chelsea skifter Deco med Bridge.
Chelsea skifter Deco med Bridge.