Men var vi ikke også kraftigt linket til ham på et tidspunkt? Og hvorfor var det lige, at det ikke blev til noget? Kan ikke helt huske detaljerne længere.Belloni skrev:Der er sgu gang i Barca - Real kampen. Nøj det ville være lækkert hvis vi kunne spille angrebsfodbold som Barca.
Dani Alves spiller helt kanon idag.. Satme godt han ikke kom til Chelsea
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
- martinsommer
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 44
LarsU skrev:Men var vi ikke også kraftigt linket til ham på et tidspunkt? Og hvorfor var det lige, at det ikke blev til noget? Kan ikke helt huske detaljerne længere.Belloni skrev:Der er sgu gang i Barca - Real kampen. Nøj det ville være lækkert hvis vi kunne spille angrebsfodbold som Barca.

...'Nuf said
Angående kampen, så var det vel fortjent nok at Barca løb med sejren. Utroligt at Puyol vandt den hovedstødsduel ved 1-0 målet.
Jeg føler med Real-spillerne, og især med Cannavaro, efter hans kollision med stolpen, der nok skal give et lille blåt mærke
Angående kampen, så var det vel fortjent nok at Barca løb med sejren. Utroligt at Puyol vandt den hovedstødsduel ved 1-0 målet.
Jeg føler med Real-spillerne, og især med Cannavaro, efter hans kollision med stolpen, der nok skal give et lille blåt mærke

Jeg husker noget med at vi ville give 12£M, og ville ikke betale de 2-4£M mere som Sevilla forlangte. Set i bakspejlet...LarsU skrev:Men var vi ikke også kraftigt linket til ham på et tidspunkt? Og hvorfor var det lige, at det ikke blev til noget? Kan ikke helt huske detaljerne længere.Belloni skrev:Der er sgu gang i Barca - Real kampen. Nøj det ville være lækkert hvis vi kunne spille angrebsfodbold som Barca.

Jo, mener jeg også. Men han røg da til Barca for en del mere mener jeg??Mikkel K skrev:Jeg husker noget med at vi ville give 12£M, og ville ikke betale de 2-4£M mere som Sevilla forlangte. Set i bakspejlet...LarsU skrev:Men var vi ikke også kraftigt linket til ham på et tidspunkt? Og hvorfor var det lige, at det ikke blev til noget? Kan ikke helt huske detaljerne længere.Belloni skrev:Der er sgu gang i Barca - Real kampen. Nøj det ville være lækkert hvis vi kunne spille angrebsfodbold som Barca.
Både Owen og Guthrie har nettet i Newcastles 0-3 sejr over pompey.
PSV har fået uafgjort mod bundproppen. uhauhauha de er langt nede og sejle psv
PSV har fået uafgjort mod bundproppen. uhauhauha de er langt nede og sejle psv

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Sådan Bellamy
JAAAAA!!. Tak Bellamy din gamle swinger
Hahah 

Bill Shankly:
LOL! Siger jeg bare. Og så skal Hammers ellers bare køre den hjem på rutinen nu.
Det kunne være så rart, hvis WH holdt den føring hjem. Så kan de fandme lære det Chelsea!
Jeg synes, det er lidt underligt, at storholdene smider point i de samme runder hver gang. Det er sket rimelig ofte i denne sæson, og det synes jeg ellers ikke plejer at ske. Måske de resterende hold bare er blevet bedre.
Jeg synes, det er lidt underligt, at storholdene smider point i de samme runder hver gang. Det er sket rimelig ofte i denne sæson, og det synes jeg ellers ikke plejer at ske. Måske de resterende hold bare er blevet bedre.
Pis, Anelka.
Desværre drenge. Den kære Anelka har gjort det til 1-1 og nu er sejren ikke langt væk for dem 

Bill Shankly:
De skal da lige score et mål mere end West Ham, før de vinder kampenzalcos skrev:Desværre drenge. Den kære Anelka har gjort det til 1-1 og nu er sejren ikke langt væk for dem

Anelka er sku giftig, det er lidt ærgeligt, at vi ikke købte ham, da vi havde chancen..
YNWA