Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Balthazar
- Geografisk sted: København
- Alder: 42
af Balthazar » lørdag, 01. nov, 2008 17:41
Liverbird skrev:Hvilket stream bruger i, fordi jeg kan se, at i så målet, før jeg så det. Mit er ca. 4-5 min forsinket.
Jeg er Canal+ abonnent, så slipper man for alt det der stream-makværk

“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
-
Liverbird
af Liverbird » lørdag, 01. nov, 2008 17:43
Nando skrev:Liverbird skrev:Hvilket stream bruger i, fordi jeg kan se, at i så målet, før jeg så det. Mit er ca. 4-5 min forsinket.

Ja. Jeg har længe tænkt på at gå mig Canal+.
YNWA
-
Balthazar
af Balthazar » lørdag, 01. nov, 2008 17:43
Jonas Lassen skrev:Det er altid noget at Arsenal igen dummer sig. De spiller flot fodbold men er alt for ukonstante. Derfor har jeg aldrig frygtet Arsenal. Jeg håber stadig at de kan drille både Chelsea og Scum.
Idag har de faktisk overhovedet ikke spillet flot fodbold - de har gennem hele kampen lignet et typisk PL midterhold..
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
-
Jonas Lassen
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
af Jonas Lassen » lørdag, 01. nov, 2008 17:44
Kom så Hull..
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
-
Jensen
- Geografisk sted: Frankrig
- Alder: 38
Man u - hull 4-3
8 min igen plus det løse, kom nuuuuuu
-
Liverbird
af Liverbird » lørdag, 01. nov, 2008 17:44
Jonas Lassen skrev:Det er altid noget at Arsenal igen dummer sig. De spiller flot fodbold men er alt for ukonstante. Derfor har jeg aldrig frygtet Arsenal. Jeg håber stadig at de kan drille både Chelsea og Scum.
Flot fodbold fører ikke til mesterskaber, der skal mere til end det.
YNWA
-
Jonas Lassen
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
af Jonas Lassen » lørdag, 01. nov, 2008 17:45
Nando skrev:Jonas Lassen skrev:Det er altid noget at Arsenal igen dummer sig. De spiller flot fodbold men er alt for ukonstante. Derfor har jeg aldrig frygtet Arsenal. Jeg håber stadig at de kan drille både Chelsea og Scum.
Idag har de faktisk overhovedet ikke spillet flot fodbold - de har gennem hele kampen lignet et typisk PL midterhold..
Normalt plejer de at spille det flotteste fodbold i PL. Jeg har ikke set dem i dag.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
-
Balthazar
af Balthazar » lørdag, 01. nov, 2008 17:46
Liverbird skrev:Nando skrev:Liverbird skrev:Hvilket stream bruger i, fordi jeg kan se, at i så målet, før jeg så det. Mit er ca. 4-5 min forsinket.

Jeg kan kun give mine varmste anbefalinger - det eneste problem der er ved at have canal+ er at kæresten til tider er lidt utilfreds med at jeg ser 3 PL kampe i streg hver lørdag

-
LarsU
Nando skrev:Liverbird skrev:Nando skrev:Liverbird skrev:Hvilket stream bruger i, fordi jeg kan se, at i så målet, før jeg så det. Mit er ca. 4-5 min forsinket.

Jeg kan kun give mine varmste anbefalinger - det eneste problem der er ved at have canal+ er at kæresten til tider er lidt utilfreds med at jeg ser 3 PL kampe i streg hver lørdag

Ja, CanalPlus kan sommetider godt få én til at overveje at blive single igen..! Især når den engelske fodbold krydres med spansk ditto om aftenen.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
McRae
slettet...
-
DD
- Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus
LarsU skrev:Nando skrev:Liverbird skrev:Nando skrev:Liverbird skrev:Hvilket stream bruger i, fordi jeg kan se, at i så målet, før jeg så det. Mit er ca. 4-5 min forsinket.

Ja, CanalPlus kan sommetider godt få én til at overveje at blive single igen..! Især når den engelske fodbold krydres med spansk ditto om aftenen.
Intet problem Lars, du skal bare sørge for at ha'/få en kæreste/kone, der som dig selv elsker at se Liverpool og elsker at passe sin mand op, mens han ser fodbold

-
henrik1
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Nedturen for ManCity fortsätter. 2-0 til Bolton i en kamp hvor City nok var favoritter. Det er så vidt jeg ved kun blevet til en sejr på de sidste seks kampe. Og värst er udebanestatistiken.
Al respekt for Mark Hughes og tränere som Harry Redknapp, Curbishley, Allerdyce, Venables m fl, men jeg tror altså ikke disse klassiske britiske tränere i dagens Premier League er de rette til at styre skuden. Det er vel heller ikke nogen tilfäldighed at 3 ud af de 4 store har en udenlandsk träner med en mere kontinental og taktisk tilgang? Derfor kan man også kun have respekt for tränere som Fergusson og Sir Bobby Robson, der har kunne kombinere de klassiske engelske dyder med mere moderne kontinentale ideer og tilpasse sig de nyere tider. Jeg tror dog toppen af PL fremover vil blive varetaget af udenlandske toptränere. City bör ihvertfald nok også skaffe sig en sådan hvis de vil slå sig ind i top 4. Hughes kan ihvertfald ikke få noget godt ud af et hold med spillere som Robinho, Jo, SWP og Vincent Kompany.
-
jackass
- Geografisk sted: Mellem Helsingborg og Anfield
- Alder: 44
Sindssyg statistik
Jeg tænker, at der også bliver noget selvforstærkende i farligheden af indkastene: Fansene pisker en stemning op hver gang, modstandernes forsvar har hørt om statistikken, og Stokes angribere tror på chancen.
I had a soft spot in my heart for Ronald Reagan, if only because he was a sportswriter in his youth, and also because his wife gave the best head in Hollywood.
-
Hafsteinsson
af Hafsteinsson » tirsdag, 04. nov, 2008 23:28
Havde følgende oddset kupon:
Tranmere-Morecambe 0-1: 1-tal odds: 2,50
Roma-Chelsea 0-1: 1-tal odds: 7,90
Bremen-Panathinaikos: 2-tal odds: 7,50
Alt i alt odds: 148,12 spillet 30 kr.
Fuck jer allesammen

.......går i seng nu.....