Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 18. okt, 2008 22:28

Så bliver Tamudo´s mål underkendt bare pga 3-4 mand er klar off side, tsk tsk .
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » søndag, 19. okt, 2008 00:16

Det var ærgeligt at både Scum, Arsenal og Chelsea vandt i dag men det var jo forventet nok når man tager deres modstandere i betragtning. Scum er kommet ind i den gode stime jeg desværre forudså at de ville få og jeg frygter at de forsætter med at vinde i lang tid endnu.

Umiddelbart frygter jeg ikke Arsenal så meget på lang sigt. Chelsea ser uhyggelige ud. At mangle så mange klassespillere og så alligevel vinde 5-0 i så overbevisende en stil er virkelig skræmmende især når man ser hvor store problemer vi havde med Wigan i dag men vi vandt og det er hvad der tæller i sidste ende.

Selvom Chelsea ser vildt stærke ud og vi mangler Torres bliver kampen i næste weekend helt anderledes men umiddelbart ville jeg nok godt sælge den for et uafgjort resultat og jeg kan ikke tillade mig at klage over nogle af de andre topholds resultater i dag efter at vi igen leverede sådan et comeback så det vil jeg nøjes med at glæde mig over.

Hvis jeg ikke var Liverpoolfan ville jeg efter lokalopgøret i Madrid påstå at jeg aldrig har set noget lignende men jeg må jo indrømme at jeg har set det da var vildere men hold da kæft en underholdende kamp. Real Madrid kommer foran i første minut men derefter får begge hold en mand udvist.

Derefter følger en lang og intens kamp som bølger frem og tilbage med store chancer i begge ender og masse af gule kort. Til sidst intensiveres Atletico Madrids pres og de får fortjent udlignet til 1-1 imod et Real Madrid hold der har trukket sig for langt tilbage men har haft chancerne for at lukke kampen.

I stedet for at beholde momentum trækker Atletico Madrid sig nu tilbage og de seks minutters overtid som der var på grund af dommerens skade i løbet af kampen var lige nok til at få fremtvunget det straffespark som skulle til for at få sikret sejren. Det var de i øvrigt meget tæt på at brænde.

Utrolig synd for Atletico Madrid men omvendt må man også rose Real Madrid for deres kynisme. Jeg frydede mig bare over at se så underholdende en kamp hvor så meget står på spil. Kampen havde det hele men det har disse lokalopgør tit men udover den store intensitet var denne kamp også yderst velspillet.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » søndag, 19. okt, 2008 00:34

Chelsea virker utrolig stærke, og vi skal virkelig være klar på søndag, ellers kan vi virkelig få ørerne i maskinen. Selvom Chelsea har mange skader, er det virkelig klasse navne de så i stedet smider på banen. Jeg er faktisk den overbevisning, at jeg godt kan forstille mig en del uro i Chelsea, hvis alle bliver klar samtidig, da så store "spillere" nok ikke vil finde sig i en tur på bænken.

manc har fået gang i den, men er et noget andet hold, da de lever på et utroligt stærkt forsvar, også rooney/ronaldo klare "resten". Dette har også vist sig at være utroligt effektivt, da deres andre spille stadig er så gode, at man ikke bare kan bruge alt energi på ronaldo/rooney.

Arsenal tror jeg simpelthen ikke på.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Balthazar » søndag, 19. okt, 2008 17:22

Straffe til Stoke - Rødt kort til Bale - og Spurs er igen igen bagud :lol: :lol: :lol:
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alex Brockins » søndag, 19. okt, 2008 17:25

Hvor er det dog fedt med Spurs. De er jo helt til grin.
Best in the world at everything I do.

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SaibotDK » søndag, 19. okt, 2008 17:26

Nando skrev:Straffe til Stoke - Rødt kort til Bale - og Spurs er igen igen bagud :lol: :lol: :lol:
Jep, men burde kommentatoren, Jesper Knudsen ikke også få det røde kort? Christian Bale spiller Batman, ikke venstre back hos Tottenham.. Han hedder Gareth! :D

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Balthazar » søndag, 19. okt, 2008 17:28

Bent har nu udlignet til 1-1.. Tunnel på Sørensen..
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alex Brockins » søndag, 19. okt, 2008 17:29

1-1
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Balthazar » søndag, 19. okt, 2008 17:30

SaibotDK skrev:
Nando skrev:Straffe til Stoke - Rødt kort til Bale - og Spurs er igen igen bagud :lol: :lol: :lol:
Jep, men burde kommentatoren, Jesper Knudsen ikke også få det røde kort? Christian Bale spiller Batman, ikke venstre back hos Tottenham.. Han hedder Gareth! :D
Det hørte jeg slet ikke - Generelt hører jeg ikke på efter hvad de danske kommentatorer siger på canal +, da de holder et usandsynligt lavt niveau.. Jeg ville ønske man kunne skifte over på de engelske i stedet - Kan man egentlig det?
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » søndag, 19. okt, 2008 17:53

Tottenham har faktisk fået spillet til at flyde væsentligt bedre efter udvisningen, og det er fuldt fortjent at der står 1-1. Specielt Modric og Lennon spiller fantastisk. GO SPURS!

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SaibotDK » søndag, 19. okt, 2008 18:06

Nando skrev:Det hørte jeg slet ikke - Generelt hører jeg ikke på efter hvad de danske kommentatorer siger på canal +, da de holder et usandsynligt lavt niveau.. Jeg ville ønske man kunne skifte over på de engelske i stedet - Kan man egentlig det?
Tror det desværre ikke.. Har selv prøvet om man kunne, men har ikke fundet ud af det endnu, for som du siger: Niveauet er ekstremt lavt!

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » søndag, 19. okt, 2008 18:16

2-1 Stoke :cry:

Brugeravatar
Fred
Indlæg: 527
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:03

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fred » søndag, 19. okt, 2008 18:55

2-1 Stoke. Sørensen udgik med en større flænge i hovedet, Corluka blev i 2 omgange tævet af sin egen målmand, og måtte til sidst bæres ud til ambulancen. 11 minutter overtid.

Brugeravatar
Fred
Indlæg: 527
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:03

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fred » søndag, 19. okt, 2008 19:07

Endte 2-1, vanvittig kamp.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » søndag, 19. okt, 2008 19:10

Stoke rammer begge stolper på et straffespark i overtiden, sparker på overliggeren på returen, har endnu et skud på stolpen 5 minutter senere inden Dawson lukker ballet med et direkte rødt kort. 2-1 Stoke.

Kommer Spurs nogensinde igang, eller rykker et af de på papiret bedste mandskaber i ligaen ned? For tiden er det svært at se bort fra muligheden, selv som Spurs-mand :cry:

Besvar