Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 16. aug, 2008 17:46

tuncay lukker med sin 2-0 scoring til boro.. sørgeligt..

Rafalution 9800

Indlæg af Rafalution 9800 » lørdag, 16. aug, 2008 17:49

Tuncay er udskiftet. Mido var målscoreren

Rafalution 9800

Indlæg af Rafalution 9800 » lørdag, 16. aug, 2008 17:54

Boro vinder 2-1. Huth laver selvmål i overtiden.

Brugeravatar
DD
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Indlæg af DD » lørdag, 16. aug, 2008 17:54

Sådan, 3-2 til Blackburn tre minutter inde i overtiden :D

Og fortjente vindere i øvrigt.

Brugeravatar
Kofoed
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Kofoed » lørdag, 16. aug, 2008 17:56

DD skrev:Sådan, 3-2 til Blackburn tre minutter inde i overtiden :D

Og fortjente vindere i øvrigt.
Man får altid en god fornemmelse inden i når Everton taber :twisted:
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » lørdag, 16. aug, 2008 18:27

Utroligt sjovt at Blackburn nappede sejren imod Everton i overtiden. Ellers blev det et meget overraskende men ganske underholdende nederlag til Tottenham. Med deres mange nye superindkøb som jeg virkelig har misundet i Modric, Dos Santos, Bentley og snart også Arshavin havde jeg sgu virkelig troet at de ville spille en stor sæson og true top fire holdene men umiddelbart ser det bare ud til at gå for dem som det plejer.

Ellers kom både Nasri og Elmander godt i gang præcis som jeg havde spået. Tror de bliver to af de nye stjerner i ligaen. W.B.A. tror jeg umiddelbart er den eneste oprykker som har en chance for at overleve men Hull vandt så dem skal man vel heller ikke afskrive helt. Stoke kan jeg allerede nu som forventet udpege som en sikker nedrykker.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » lørdag, 16. aug, 2008 23:00

Mega genialt at Neverton tabte til Blackburn i overtiden. Man får det så godt når mini klubben taber og så i overtiden. Det kunne jo næsten ikke blive ret meget bedre :lol: Med hensyn til Tottenham så tror jeg at de får en rigtig god sæson men hvordan de så lige kan tabe til Boro med det hold som de har og med de gode spillere som de har fået, det fatter jeg ikke rigtigt. Men mon ikke at de kommer igen allerede i næste runde? Men sæsonen er jo stadig helt ung så meget kan nå og ske endnu. Forhåbenlig bliver vores spil også en del bedre ;)
Billede

Brugeravatar
Kofoed

Indlæg af Kofoed » søndag, 17. aug, 2008 14:45

Hold da helt op. Chelski spiller sprudlende offensiv bold. godt spil, Joe Cole for bolden og score sikkert.
1-0 til Chelski
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
Balthazar
Geografisk sted: København
Alder: 42

Indlæg af Balthazar » søndag, 17. aug, 2008 14:59

For satan mand. 2-0 til CSKA London efter 26 minutter - Det er jeg altså ikke pjattet med :(
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 17. aug, 2008 15:05

Nando skrev:For satan mand. 2-0 til CSKA London efter 26 minutter - Det er jeg altså ikke pjattet med :(
Nej, de kører stort set Portsmouth rundt efter behag. Næsten alle afleveringer rammer en blå medspiller. De veksler mellem små korte hurtige pasninger og lidt længere dybdeåbnende.
Faktisk spiller de hen i retning af hvad jeg godt kunne ønske mig vi var lidt bedre til. Vi er i denne sammenhæng både LFC og mit eget Old Boys hold ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 17. aug, 2008 15:21

Der er ikke meget hjælp at hente fra de gamle LFC drenge Crouch og James. 3-0 i halvlegen til Chelski over Portsmouth. Målscorere:
Joe Cole, Anelka og Fat Frank Lampard på straffe - i nævnte rækkefølge :(
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Jordan
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 38

Indlæg af Jordan » søndag, 17. aug, 2008 16:24

Så fik Chelski også deres 4. kasse. Deco. De starter desværre skræmmende godt. Nå, men bare scum taber så.

Brugeravatar
Kofoed

Indlæg af Kofoed » søndag, 17. aug, 2008 16:39

virkelig dårligt for os, hvis scum også spiller lige så godt. Chelski spillede helt fænemonalt idag. Og de gjorde alt det vi ikke kunne. Sørgeligt.
nøj, jeg håber at Newcastle vinder!
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
RobertS
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 54

Indlæg af RobertS » søndag, 17. aug, 2008 16:48

For det første så ligner Pompey jo umiddelbart en nedrykker. For det andet så spillede Chelski jo godt, meget godt enda. Scolari er en dygtig træner og de spiller rimelig underholdende, noget vi ikke har kunnet prale af i årevis.

Ser Villa mod City nu og det førstnævnte ser faktisk rimelig gode ud. Barry har haft nogen pinlige afbrændere. City er kommet mere med lige før halvleg, men ser ellers rimelig skrøbelige ud.
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 17. aug, 2008 16:50

RobertS skrev:For det første så ligner Pompey jo umiddelbart en nedrykker. For det andet så spillede Chelski jo godt, meget godt enda. Scolari er en dygtig træner og de spiller rimelig underholdende, noget vi ikke har kunnet prale af i årevis.

Ser Villa mod City nu og det førstnævnte ser faktisk rimelig gode ud. Barry har haft nogen pinlige afbrændere. City er kommet mere med lige før halvleg, men ser ellers rimelig skrøbelige ud.
Det må da være bedømt udelukkende ud fra dagens kamp. Ellers vil jeg da sige at de har et top 6 hold. Bare det at Big Pete er på holdkortet vidner om deres høje klasse... ;)
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar