Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
tuncay lukker med sin 2-0 scoring til boro.. sørgeligt..
Sådan, 3-2 til Blackburn tre minutter inde i overtiden
Og fortjente vindere i øvrigt.

Man får altid en god fornemmelse inden i når Everton taberDD skrev:Sådan, 3-2 til Blackburn tre minutter inde i overtiden![]()

Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Utroligt sjovt at Blackburn nappede sejren imod Everton i overtiden. Ellers blev det et meget overraskende men ganske underholdende nederlag til Tottenham. Med deres mange nye superindkøb som jeg virkelig har misundet i Modric, Dos Santos, Bentley og snart også Arshavin havde jeg sgu virkelig troet at de ville spille en stor sæson og true top fire holdene men umiddelbart ser det bare ud til at gå for dem som det plejer.
Ellers kom både Nasri og Elmander godt i gang præcis som jeg havde spået. Tror de bliver to af de nye stjerner i ligaen. W.B.A. tror jeg umiddelbart er den eneste oprykker som har en chance for at overleve men Hull vandt så dem skal man vel heller ikke afskrive helt. Stoke kan jeg allerede nu som forventet udpege som en sikker nedrykker.
Ellers kom både Nasri og Elmander godt i gang præcis som jeg havde spået. Tror de bliver to af de nye stjerner i ligaen. W.B.A. tror jeg umiddelbart er den eneste oprykker som har en chance for at overleve men Hull vandt så dem skal man vel heller ikke afskrive helt. Stoke kan jeg allerede nu som forventet udpege som en sikker nedrykker.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Mega genialt at Neverton tabte til Blackburn i overtiden. Man får det så godt når mini klubben taber og så i overtiden. Det kunne jo næsten ikke blive ret meget bedre
Med hensyn til Tottenham så tror jeg at de får en rigtig god sæson men hvordan de så lige kan tabe til Boro med det hold som de har og med de gode spillere som de har fået, det fatter jeg ikke rigtigt. Men mon ikke at de kommer igen allerede i næste runde? Men sæsonen er jo stadig helt ung så meget kan nå og ske endnu. Forhåbenlig bliver vores spil også en del bedre 

Hold da helt op. Chelski spiller sprudlende offensiv bold. godt spil, Joe Cole for bolden og score sikkert.
1-0 til Chelski
1-0 til Chelski
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
For satan mand. 2-0 til CSKA London efter 26 minutter - Det er jeg altså ikke pjattet med 

“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Nej, de kører stort set Portsmouth rundt efter behag. Næsten alle afleveringer rammer en blå medspiller. De veksler mellem små korte hurtige pasninger og lidt længere dybdeåbnende.Nando skrev:For satan mand. 2-0 til CSKA London efter 26 minutter - Det er jeg altså ikke pjattet med
Faktisk spiller de hen i retning af hvad jeg godt kunne ønske mig vi var lidt bedre til. Vi er i denne sammenhæng både LFC og mit eget Old Boys hold

Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Der er ikke meget hjælp at hente fra de gamle LFC drenge Crouch og James. 3-0 i halvlegen til Chelski over Portsmouth. Målscorere:
Joe Cole, Anelka og Fat Frank Lampard på straffe - i nævnte rækkefølge
Joe Cole, Anelka og Fat Frank Lampard på straffe - i nævnte rækkefølge

Vi SMADRER det PIShold !
Så fik Chelski også deres 4. kasse. Deco. De starter desværre skræmmende godt. Nå, men bare scum taber så.
virkelig dårligt for os, hvis scum også spiller lige så godt. Chelski spillede helt fænemonalt idag. Og de gjorde alt det vi ikke kunne. Sørgeligt.
nøj, jeg håber at Newcastle vinder!
nøj, jeg håber at Newcastle vinder!
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
For det første så ligner Pompey jo umiddelbart en nedrykker. For det andet så spillede Chelski jo godt, meget godt enda. Scolari er en dygtig træner og de spiller rimelig underholdende, noget vi ikke har kunnet prale af i årevis.
Ser Villa mod City nu og det førstnævnte ser faktisk rimelig gode ud. Barry har haft nogen pinlige afbrændere. City er kommet mere med lige før halvleg, men ser ellers rimelig skrøbelige ud.
Ser Villa mod City nu og det førstnævnte ser faktisk rimelig gode ud. Barry har haft nogen pinlige afbrændere. City er kommet mere med lige før halvleg, men ser ellers rimelig skrøbelige ud.
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.
Det må da være bedømt udelukkende ud fra dagens kamp. Ellers vil jeg da sige at de har et top 6 hold. Bare det at Big Pete er på holdkortet vidner om deres høje klasse...RobertS skrev:For det første så ligner Pompey jo umiddelbart en nedrykker. For det andet så spillede Chelski jo godt, meget godt enda. Scolari er en dygtig træner og de spiller rimelig underholdende, noget vi ikke har kunnet prale af i årevis.

"We're not racist, we only hate the mancs"