Hvem er DIN drømmesigning i sommervinduet 2024?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem er DIN drømmesigning i sommervinduet 2024?
Ellers er drømmen Wirtz og Musiala
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg tør slet ikke drømme om store signings som vil forstærke truppen. Hvis FSG virkelig ville satse på at true City og Arsenal så var det nok ikke Slot som var blevet træner.. Jeg tror der bliver satset ungt og relativt billligt..
Klubbens lønbudget tror jeg også bliver reduceret kraftigt...
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Bayern hyrede Kompany. Måske de har valgt ikke at gå efter mesterskabet i næste sæson. Kompany's eneste bedrift som træner er nedrykning med Burnley. Chelsea får også en ny (næsten) uprøvet træner. Der er mangel på talenter til at tage over for Klopp, Ancelotti, Pep og Mourinho. De åbenlyse talenter er der ikke, eller også har de ikke fået chancen endnu. Vi kan håbe at Slot er trænertalent.Oomph242 skrev: ↑lørdag, 15. jun, 2024 11:47Jeg tør slet ikke drømme om store signings som vil forstærke truppen. Hvis FSG virkelig ville satse på at true City og Arsenal så var det nok ikke Slot som var blevet træner.. Jeg tror der bliver satset ungt og relativt billligt..
Men jeg tror det bliver meget svært at hente Arsenal og Man C i Slot's første sæson. Med CL bold tilbage på Anfield, en helt ny træner og stab, så skal vi være glade for en top 4 placering.
Bayern er vel mere som City end Liverpool i ligaen. Ret beset... Nærmest enhver manager kan gøre dem til mestre.Hr. Drejer skrev: ↑lørdag, 15. jun, 2024 13:16Bayern hyrede Kompany. Måske de har valgt ikke at gå efter mesterskabet i næste sæson. Kompany's eneste bedrift som træner er nedrykning med Burnley. Chelsea får også en ny (næsten) uprøvet træner. Der er mangel på talenter til at tage over for Klopp, Ancelotti, Pep og Mourinho. De åbenlyse talenter er der ikke, eller også har de ikke fået chancen endnu. Vi kan håbe at Slot er trænertalent.Oomph242 skrev: ↑lørdag, 15. jun, 2024 11:47Jeg tør slet ikke drømme om store signings som vil forstærke truppen. Hvis FSG virkelig ville satse på at true City og Arsenal så var det nok ikke Slot som var blevet træner.. Jeg tror der bliver satset ungt og relativt billligt..
Men jeg tror det bliver meget svært at hente Arsenal og Man C i Slot's første sæson. Med CL bold tilbage på Anfield, en helt ny træner og stab, så skal vi være glade for en top 4 placering.
Kompany kan meget vel være pauseklovnen før Klopp...
Men hvorfor skulle FSG satse stort med en uprøvet nobody træner og ikke rigtigt med en afprøvet verdensklasse manager som Klopp?
Jeg har meget svært ved at tro på Edwards/Slot projektet smider titler af sig... Eller bare kontinuerligt får os i top 4.. .
Enig jeg synes også det er synd at være så uheldig at være LFC´er, hvor klynk, tuderi, piveri og mindreværd på forum er hverdag. Synd vi ikke har ejere der smed KASSEN efter Alisson, Dijk og i særdelshed Darwin Nunez. Og som kun smed 70 af de store euro sedler efter Szobo. Jøsses mand hvor kan det klynkeri være pinligt at læse, og forstår godt dem der ævler om LFC´ere som "always the victim", for det er sandt i stor stil. Hvis danske LFc fans repræsenterer verden.Oomph242 skrev: ↑lørdag, 15. jun, 2024 11:47Jeg tør slet ikke drømme om store signings som vil forstærke truppen. Hvis FSG virkelig ville satse på at true City og Arsenal så var det nok ikke Slot som var blevet træner.. Jeg tror der bliver satset ungt og relativt billligt..
On topic, håber naturligvis på Darwin smutter, og en der kan ramme nettet hentes istedet. Thats it
Verden er smask fuld af hyklere....
Morten Hjulmand kunne godt have niveauet som DM
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sesko ser også spændende ud
Ingen af dem er bedre end det vi har
"We're not racist, we only hate the mancs"
Chelsea har budt på ham, men han bliver i Leipzig næste årmortenbak skrev:Sesko ser også spændende ud