hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » tirsdag, 31. maj, 2022 18:35

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 31. maj, 2022 18:29
Vi skal skynde os inden de ombestemme sig :D
Eller bare inden han bliver skadet - sikkert under de kommende African cup of nations, kval kampe.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » tirsdag, 31. maj, 2022 22:29

Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 01. jun, 2022 06:28

texy skrev:
tirsdag, 31. maj, 2022 22:29
Keita historien er skudt ned igen.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... d-24114553
Måske samme kilde som mente, at Newcastle ville betale £60m for Joe Gomez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. jun, 2022 11:18


TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » tirsdag, 07. jun, 2022 11:58

Niels K skrev:
tirsdag, 07. jun, 2022 11:18
£72m virker som en fair vurdering af Mane's hvis man ser objektivt på hans fodboldmæssige værdi og det han biddrager med på banen.

Men værdien af fodboldmæssige evner og en faktisk salgspris er forskellige ting. Særligt når Mane står med 1 år tilbage af kontrakten, og har udtalt så klart at han vil væk.

Kan vi få nogenlunde halvdelen skal vi nok være glade.. Vores forhandlings position er temmelig ringe.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. jun, 2022 10:32

Har satt prislapp

Ifølge Liverpool Echo har flere klubber vært i kontakt med Liverpool for å forhøre seg om Williams. Deriblant fra Fulham, som nå skal bygge en tropp for den kommende Premier League-sesongen

De røde har satt en prislapp på 15 millioner pund for 21-åringen.

Det skal være samme sum som de røde ønsker for Nat Phillips, som var med på å rykke opp til Premier League med Bournemouth.

Flere Championship-klubber skal vise interesse for den 18 år gamle høyrebacken Conor Bradley. Den nordirske landslagsspilleren vil ta del i de rødes pre-season, før det blir tatt en avgjørelse på hvor han spiller neste sesong, skriver Ian Doyle i Liverpool Echo.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. jun, 2022 11:10

TG12 skrev:
tirsdag, 07. jun, 2022 11:58
Niels K skrev:
tirsdag, 07. jun, 2022 11:18
£72m virker som en fair vurdering af Mane's hvis man ser objektivt på hans fodboldmæssige værdi og det han biddrager med på banen.

Men værdien af fodboldmæssige evner og en faktisk salgspris er forskellige ting. Særligt når Mane står med 1 år tilbage af kontrakten, og har udtalt så klart at han vil væk.

Kan vi få nogenlunde halvdelen skal vi nok være glade.. Vores forhandlings position er temmelig ringe.
Liverpool and Bayern Munich must face £100million truth in Sadio Mane transfer

Liverpool have rejected Bayern Munich's £25m bid for Sadio Mane - but what is a fair price ?

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... e-24165294

Jeg tænker, at vi skal lande et sted mellem det, BM har budt os, og det sammenlignelige spillere med et år tilbage af kontrakten er solgt for tidligere, så jeg tænker ikke, at prisen skal være under 50 mio. £. De 10 af dem kan godt være add ons.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » onsdag, 08. jun, 2022 13:22

Niels K skrev:
onsdag, 08. jun, 2022 11:10


Jeg tænker, at vi skal lande et sted mellem det, BM har budt os, og det sammenlignelige spillere med et år tilbage af kontrakten er solgt for tidligere, så jeg tænker ikke, at prisen skal være under 50 mio. £. De 10 af dem kan godt være add ons.
Sammenlignelige spillere er bare et svært begreb, ligesom tidspunktet for salg, og klubbens økonomisk situation spiller ind.

Nu nævner artiklen Hazard blev solgt for £89m plus add-ons. Det er rigtigt, men er han direkte sammenlignelig? Han var var ca. 2 år yngre end Mane er nu da han blev solgt, hvorfor man kunne argumentere for den forventede tid på topniveau var to år længere for Hazard da han blev solgt, end den er for Mane. De to år kan betyde ret meget prismæssigt hvis man antager en spille på højt niveau til 33 år, vil der være 5 år tilbage i Hazard, imens der kun er 3 år tilbage i Mane. Det har også en effekt på et eventuelt videre salg.

Hazard blev også solgt før corona pandemien - der var økonomien generelt i mange klubber stærkere end den er idag. Det kan også spille ind ifht. det er post-pandemic transfer priser.

Uanset om Mane bliver solgt for £30 eller £50m er det ret mange penge sådan som vores økonomiske setup er, og iøvrigt penge vi har vist vi kan få stor kvalitet for. Chelsea skulle nok klare sig uden de penge fordi de have en sugar daddy der sikrede dem økonomisk. Derfor har de nok kunne have en hårdere "take-it-or-leave-it" tilgang til forhandlingerne end vi, fordi vi er nød til også at se på vi kan bruge de penge på rigtig gode handler.

Jeg tror vi skal være glade for alt over £35m, medmindre vi ser en "budkrig"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » lørdag, 11. jun, 2022 10:12

TG12 skrev:
onsdag, 08. jun, 2022 13:22
Jeg tror vi skal være glade for alt over £35m, medmindre vi ser en "budkrig"
Jeg føler mig ret overbevist om, at vi ikke rokker os fra vores £40M-£42.5M vurdering. Budkrig eller ej.

Bayern sidder sikkert med en følelse af, at Mané så gerne vil til dem, at der ikke er nogen konkurrence. Men hvor ofte har vi ikke set penge tale? Gini ville også kun til Barcelona.... indtil PSG pludselig stod og viftede med en større check. Og selvom der måske ikke lige nu er så mange, der tør byde på Mané, så kommer tilbuddene væltene senere i vinduet, når desperationen begynder at melde sig.

Hvis Bayern vil vide sig sikre på at få ham, gør de klogt i at lukke den hurtigst muligt.

Budkrigen skal nok komme. Og alternativt må vi køre en sæson med verdens vildeste offensive bredde....
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 11. jun, 2022 19:49

texy skrev:
lørdag, 11. jun, 2022 10:12
TG12 skrev:
onsdag, 08. jun, 2022 13:22
Jeg tror vi skal være glade for alt over £35m, medmindre vi ser en "budkrig"
Jeg føler mig ret overbevist om, at vi ikke rokker os fra vores £40M-£42.5M vurdering. Budkrig eller ej.

Bayern sidder sikkert med en følelse af, at Mané så gerne vil til dem, at der ikke er nogen konkurrence. Men hvor ofte har vi ikke set penge tale? Gini ville også kun til Barcelona.... indtil PSG pludselig stod og viftede med en større check. Og selvom der måske ikke lige nu er så mange, der tør byde på Mané, så kommer tilbuddene væltene senere i vinduet, når desperationen begynder at melde sig.

Hvis Bayern vil vide sig sikre på at få ham, gør de klogt i at lukke den hurtigst muligt.

Budkrigen skal nok komme. Og alternativt må vi køre en sæson med verdens vildeste offensive bredde....
Hvem tænker du udover Bayern har interesse og pengene?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » lørdag, 11. jun, 2022 21:04

Oomph242 skrev:
lørdag, 11. jun, 2022 19:49
texy skrev:
lørdag, 11. jun, 2022 10:12
TG12 skrev:
onsdag, 08. jun, 2022 13:22
Jeg tror vi skal være glade for alt over £35m, medmindre vi ser en "budkrig"
Jeg føler mig ret overbevist om, at vi ikke rokker os fra vores £40M-£42.5M vurdering. Budkrig eller ej.

Bayern sidder sikkert med en følelse af, at Mané så gerne vil til dem, at der ikke er nogen konkurrence. Men hvor ofte har vi ikke set penge tale? Gini ville også kun til Barcelona.... indtil PSG pludselig stod og viftede med en større check. Og selvom der måske ikke lige nu er så mange, der tør byde på Mané, så kommer tilbuddene væltene senere i vinduet, når desperationen begynder at melde sig.

Hvis Bayern vil vide sig sikre på at få ham, gør de klogt i at lukke den hurtigst muligt.

Budkrigen skal nok komme. Og alternativt må vi køre en sæson med verdens vildeste offensive bredde....
Hvem tænker du udover Bayern har interesse og pengene?
Jeg ved godt, at du spørger texy, men her jeg kunne da forestille mig, at de nyrige fra Newcastle kunne være fristede. Eller PSG
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » søndag, 12. jun, 2022 01:07

Cynwal skrev:
lørdag, 11. jun, 2022 21:04
Oomph242 skrev:
lørdag, 11. jun, 2022 19:49
texy skrev:
lørdag, 11. jun, 2022 10:12
TG12 skrev:
onsdag, 08. jun, 2022 13:22
Jeg tror vi skal være glade for alt over £35m, medmindre vi ser en "budkrig"
Jeg føler mig ret overbevist om, at vi ikke rokker os fra vores £40M-£42.5M vurdering. Budkrig eller ej.

Bayern sidder sikkert med en følelse af, at Mané så gerne vil til dem, at der ikke er nogen konkurrence. Men hvor ofte har vi ikke set penge tale? Gini ville også kun til Barcelona.... indtil PSG pludselig stod og viftede med en større check. Og selvom der måske ikke lige nu er så mange, der tør byde på Mané, så kommer tilbuddene væltene senere i vinduet, når desperationen begynder at melde sig.

Hvis Bayern vil vide sig sikre på at få ham, gør de klogt i at lukke den hurtigst muligt.

Budkrigen skal nok komme. Og alternativt må vi køre en sæson med verdens vildeste offensive bredde....
Hvem tænker du udover Bayern har interesse og pengene?
Jeg ved godt, at du spørger texy, men her jeg kunne da forestille mig, at de nyrige fra Newcastle kunne være fristede. Eller PSG
PSG har Mbappe og Neymar til pladsen og kan vel efterhånden ikke presse flere offensive spillere ind i den trup. Newcastle tænker jeg ikke har interesse for Mane... Chelsea måske...

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » søndag, 12. jun, 2022 13:36

Oomph242 skrev:
søndag, 12. jun, 2022 01:07
Cynwal skrev:
lørdag, 11. jun, 2022 21:04
Oomph242 skrev:
lørdag, 11. jun, 2022 19:49
texy skrev:
lørdag, 11. jun, 2022 10:12
TG12 skrev:
onsdag, 08. jun, 2022 13:22
Jeg tror vi skal være glade for alt over £35m, medmindre vi ser en "budkrig"
Jeg føler mig ret overbevist om, at vi ikke rokker os fra vores £40M-£42.5M vurdering. Budkrig eller ej.

Bayern sidder sikkert med en følelse af, at Mané så gerne vil til dem, at der ikke er nogen konkurrence. Men hvor ofte har vi ikke set penge tale? Gini ville også kun til Barcelona.... indtil PSG pludselig stod og viftede med en større check. Og selvom der måske ikke lige nu er så mange, der tør byde på Mané, så kommer tilbuddene væltene senere i vinduet, når desperationen begynder at melde sig.

Hvis Bayern vil vide sig sikre på at få ham, gør de klogt i at lukke den hurtigst muligt.

Budkrigen skal nok komme. Og alternativt må vi køre en sæson med verdens vildeste offensive bredde....
Hvem tænker du udover Bayern har interesse og pengene?
Jeg ved godt, at du spørger texy, men her jeg kunne da forestille mig, at de nyrige fra Newcastle kunne være fristede. Eller PSG
PSG har Mbappe og Neymar til pladsen og kan vel efterhånden ikke presse flere offensive spillere ind i den trup. Newcastle tænker jeg ikke har interesse for Mane... Chelsea måske...
Var Barca's kølede interesse i Gini ikke også relateret til deres dårlige finanser, og Gini var Koemanns interesse først og fremmest..?

Det interessante ved Bayern er dog de vist kører et hårdt princip omkring spillere over 30, ifht. hvor lang kontrakt de får og løn. De har nok noget lignende med transfer priser..

Men Bayern har det med at få de spillere de går efter. Det kan dog vise sig sværere for dem, fordi Bayern vist rimelig hårdt kører et princip med spillere over 30år kun får kortere kontrakter og lidt lavere løn.

Er Neymar ikke skadet halvdelen af tiden..? En stabil spiller some Mane kunne jeg sagtens se bruges, plus han ikke har samme fine fornemmelser så han vil arbejde på en måde Neymar SLET ikke gør.

Zidane var i sin Real Madrid tid eftersigne stor fan af netop Mane - hvis han er ny PSG træner kunne det måske gøre de får en interesse for Mane..

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJJ » mandag, 13. jun, 2022 11:27

Hvis Mané primært var drevet af penge, så havde han ikke besluttet sig for Bayern M.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 13. jun, 2022 16:44

AJJ skrev:
mandag, 13. jun, 2022 11:27
Hvis Mané primært var drevet af penge, så havde han ikke besluttet sig for Bayern M.
Rygtet går på at Mane vil få £360.000 om ugen. Det er jo også en sjat, selv for en som ikke er drevet af penge ;)

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/6 ... t-om-mane/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar