hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » torsdag, 26. maj, 2022 10:31

I forhold til Salah, Bobby, Mané, Keita, Ox og Milner lader det til, at forhandlingerne er slut og bolden ligger hos dem, hvis nedenstående er korrekt.

Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 26. maj, 2022 23:18

Jeg tror en af dem ryger i sommerens vindue. Hvem, ved jeg ikke.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 27. maj, 2022 10:57

TG12 skrev:
onsdag, 25. maj, 2022 16:06

Keheller er for god til at være anden violin og det er tvivlsomt han slår Ali af de næste 2-5år. Jeg ser ham helst ikke gå, men kan klubben sige nej til potentielt at få £25-35m for ham? Kan han selv sige nej til potentiel udsigt til at blive første målmand? Vi har også de fleste vinduer lavet et salg af talenter til høje priser, og han er det mest oplagte bud. Der bør ihvertfald være interesserede klubber.

Jones, måske den mest overraskende, men hans udvikling virker til at være gået lidt i stå. Han har også svært ved at få spille tid. Det vil naturligvis gøre ondt at sælge en "local lad", men ligesom Keheller er han en spiller vi formentligt kan få en høj pris for, som kan bruges til mere færdige produkter. Gerrard var også stor fortaler for ham - måske et skifte til VIlla er oplagt?

Gomez, er gledet langt ned i hierakiet og hans begrænsede spilletid er vel egentligt primært kommet på højreback som ikke er hans farvorit position. SKader har også gjort han ikke har fået udviklet sig nok. Tror næppe Gomez kan se sig tilfreds med at være fjerde valg, og klubben bør kunne få en fornuftig pris for ham. Det vil dog kræve vi kan replace ham med en anden, især hvis Phillips ellers Williams også sælges..
Kelleher er interessant. Han virker egentlig meget glad for sin rolle og han forlængede for et år siden og det tyder da på at han har det meget godt med sin rolle. Han har nok også højere tanker om sine chancer de næste 2-5 år end vi har. Jeg tror egentlig gerne han vil blive.

Jones. Jeg tror egentlig Klopp virker til at kunne lide ham meget godt. Han kom godt i gang med sæsonen inden sin øjeskade og så var det svært for ham at komme i gang igen. Han har startet Premier League kampe imod Man City i år. Så jeg tror der skal et rimelig stort tilbud til at få os til bordet omkring Jones og jeg tror ikke at Jones er helt klar til at skifte videre endnu.

Gomez: Jeg tror også han har haft problemer med at komme sig oven på sin skadespause og jeg syntes han har gjort store formmæssige fremskridt. Så er rimelig fortrøstningsfuld omkring ham i næste sæson. Men som Engelsk landsholdspiller kunne jeg godt se et hold som Chelsea eller Villa smide en stor sum penge efter ham og jeg tror måske også han gerne vil ud og spille mere frem imod VM, så han er nok den mest sandsynlige "ud" af de tre IMØ.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 27. maj, 2022 16:11

texy skrev:
torsdag, 26. maj, 2022 10:31
I forhold til Salah, Bobby, Mané, Keita, Ox og Milner lader det til, at forhandlingerne er slut og bolden ligger hos dem, hvis nedenstående er korrekt.

Jeg frygter at kontraktsituationen hos nogle af vores spillere kan hæmme eller ødelægge deres koncentration.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » fredag, 27. maj, 2022 16:29

Filos of Isk skrev:
fredag, 27. maj, 2022 10:57
TG12 skrev:
onsdag, 25. maj, 2022 16:06

Keheller er for god til at være anden violin og det er tvivlsomt han slår Ali af de næste 2-5år. Jeg ser ham helst ikke gå, men kan klubben sige nej til potentielt at få £25-35m for ham? Kan han selv sige nej til potentiel udsigt til at blive første målmand? Vi har også de fleste vinduer lavet et salg af talenter til høje priser, og han er det mest oplagte bud. Der bør ihvertfald være interesserede klubber.

Jones, måske den mest overraskende, men hans udvikling virker til at være gået lidt i stå. Han har også svært ved at få spille tid. Det vil naturligvis gøre ondt at sælge en "local lad", men ligesom Keheller er han en spiller vi formentligt kan få en høj pris for, som kan bruges til mere færdige produkter. Gerrard var også stor fortaler for ham - måske et skifte til VIlla er oplagt?

Gomez, er gledet langt ned i hierakiet og hans begrænsede spilletid er vel egentligt primært kommet på højreback som ikke er hans farvorit position. SKader har også gjort han ikke har fået udviklet sig nok. Tror næppe Gomez kan se sig tilfreds med at være fjerde valg, og klubben bør kunne få en fornuftig pris for ham. Det vil dog kræve vi kan replace ham med en anden, især hvis Phillips ellers Williams også sælges..
Kelleher er interessant. Han virker egentlig meget glad for sin rolle og han forlængede for et år siden og det tyder da på at han har det meget godt med sin rolle. Han har nok også højere tanker om sine chancer de næste 2-5 år end vi har. Jeg tror egentlig gerne han vil blive.

Jones. Jeg tror egentlig Klopp virker til at kunne lide ham meget godt. Han kom godt i gang med sæsonen inden sin øjeskade og så var det svært for ham at komme i gang igen. Han har startet Premier League kampe imod Man City i år. Så jeg tror der skal et rimelig stort tilbud til at få os til bordet omkring Jones og jeg tror ikke at Jones er helt klar til at skifte videre endnu.

Gomez: Jeg tror også han har haft problemer med at komme sig oven på sin skadespause og jeg syntes han har gjort store formmæssige fremskridt. Så er rimelig fortrøstningsfuld omkring ham i næste sæson. Men som Engelsk landsholdspiller kunne jeg godt se et hold som Chelsea eller Villa smide en stor sum penge efter ham og jeg tror måske også han gerne vil ud og spille mere frem imod VM, så han er nok den mest sandsynlige "ud" af de tre IMØ.
Kehellers Forlængelse lægger jeg ikke det store i - jeg tænker han var på en meget lav løn fordi det var hans ungdoms kontrakt, så en del af forlængelsen var nok ligeså meget at få bedre løn. Men sandt han virker tilfreds - men hvor længe?
Han er 23 hvilket er en ung alder for en målmand, når han rammer 25-26 bør han spille fast. Det sagt håber jeg han bliver, men det virker også unægteligt til spillersalg er en vigtig indtægtskilde og alt andet lige må han kunne bære et relativt højt prisskilt, som kan varme i kassen.

Jones er jeg langt hen af vejen enig med dig i, men det store problem er lidt hvor han ligger i hierakiet, særlig ifht. Eliott og Carvalho. Skal Jones udvikle sig er han nød til at spille, og konkurrencen er hård på midten, især på pladserne ved siden af Fabinho er der overflod. Imens vi mangler en fornuftigt backup til Fabinho, som ikke er Henderson.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » fredag, 27. maj, 2022 23:55

TG12 skrev:
fredag, 27. maj, 2022 16:29
Filos of Isk skrev:
fredag, 27. maj, 2022 10:57
TG12 skrev:
onsdag, 25. maj, 2022 16:06

Jones, måske den mest overraskende, men hans udvikling virker til at være gået lidt i stå. Han har også svært ved at få spille tid. Det vil naturligvis gøre ondt at sælge en "local lad", men ligesom Keheller er han en spiller vi formentligt kan få en høj pris for, som kan bruges til mere færdige produkter. Gerrard var også stor fortaler for ham - måske et skifte til VIlla er oplagt?
Jones. Jeg tror egentlig Klopp virker til at kunne lide ham meget godt. Han kom godt i gang med sæsonen inden sin øjeskade og så var det svært for ham at komme i gang igen. Han har startet Premier League kampe imod Man City i år. Så jeg tror der skal et rimelig stort tilbud til at få os til bordet omkring Jones og jeg tror ikke at Jones er helt klar til at skifte videre endnu.
Jones er jeg langt hen af vejen enig med dig i, men det store problem er lidt hvor han ligger i hierakiet, særlig ifht. Eliott og Carvalho. Skal Jones udvikle sig er han nød til at spille, og konkurrencen er hård på midten, især på pladserne ved siden af Fabinho er der overflod. Imens vi mangler en fornuftigt backup til Fabinho, som ikke er Henderson.
Det jeg har set til Jones, i de sidste par kampe, har han virket mere moden, og bedre til at tage de rigtige beslutninger.
Jeg tror, at Klopp godt kunne tænke sig at arbejde med hans defensive sider og hans presspil, for hvis han der kan komme på højde med Keita, kunne jeg godt se ham blive solgt, men han stadig har en værdi, og et godt navn i Bundesligaen. Jeg kunne stadig godt se ham som en delvis betaling for Bellingham, som jeg tror det virkelig klør i fingrene på at få fat på, og få udviklet hans fremragende box-to-box færdigheder/talent. Netop med Keita som delvis betaling, kunne Dortmund måske overtales til at lade ham gå her til sommer, isf sommeren 2023. Keita var immervæk stærkeste/top 3 midtbanespiller i Bundesligaen, da vi købte ham, så umiddelbart vil det ikke være en svækkelse af Dortmunds hold, medens de kan forstærke deres likviditet med forskellen i prisen mellem Bellingham og Keita.

Elliot ser jeg stadig som værende det største talent, men hans udfordring er nok, at han vil være allerstærkest på et hold, der spiller med en 10'er. Jeg ser ham stadig, som en der kan det samme, som en ung Eden Hazard lå og tryllede med for Chelsea, men udfordringen er, at vi ikke har spillet 4-4-2 siden Coutinho rejste, og allerede i den sidste tid, var det vel mere en 4-3-3 med Coutinho på en halv venstre angriber, idet han søgte meget centralt i banen. Jones ser jeg mere som havende potentiale som en offensivt indstillet og kreativ 8'er, hvis han får lært de rigtige defensive forpligtigelser og det rigtige koordinerede gegenpress.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » søndag, 29. maj, 2022 15:02

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 29. maj, 2022 15:28

Piv!

Vil savne Mané hvis det passer, men ok Diaz har vel snuppet hans plads i venstre side.

Alting får en ende. Så må vi se hvad der sker i næste bind


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » søndag, 29. maj, 2022 19:17

Det er ganske skuffende. Jeg ville hellere beholde ham fremfor Salah. Rygtet til BM fatter jeg slet ikke, det er da et skridt ned og de kan vel ikke betale mere i løn end hvad han får i PL
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 30. maj, 2022 09:38

Emmy skrev:Det er ganske skuffende. Jeg ville hellere beholde ham fremfor Salah. Rygtet til BM fatter jeg slet ikke, det er da et skridt ned og de kan vel ikke betale mere i løn end hvad han får i PL
Hey tror at med Lewa på vej ud, måske også Coman og Gnabry, at Mané tænker at han bliver deres store stjerne.

Thiago forcerede også et skifte fra Bayern da de lige havde vundet CL og ligner det bedste hold i verden.

Nogle gange skifter man job fordi man føler det er det rette tidspunkt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 30. maj, 2022 17:21

Emmy skrev:
søndag, 29. maj, 2022 19:17
Det er ganske skuffende. Jeg ville hellere beholde ham fremfor Salah. Rygtet til BM fatter jeg slet ikke, det er da et skridt ned og de kan vel ikke betale mere i løn end hvad han får i PL
Lewandowski får ca. £330.000 om ugen, hvis Mané kan overtage den løn så er det da en gevaldig stigning. Får han ikke omkring £100.000 - 150.000 om ugen på nuværende?


https://salarysport.com/football/bundes ... n-münchen/

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » tirsdag, 31. maj, 2022 15:59

Nyt rygte....

Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 31. maj, 2022 16:04

texy skrev:Nyt rygte....

Det er jo nok den eneste sæson han har haft for os, der er god nok til at sælge ham fra.
Vi har også afskrevet så meget af hans transfersum at det bliver til en pæn fortjeneste.

Men lad os nu se om der er hold i rygtet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » tirsdag, 31. maj, 2022 16:48

texy skrev:
tirsdag, 31. maj, 2022 15:59
Nyt rygte....

Til den pris bliver vi jo næsten nød til at sælge.

Men jeg ser nu gerne hans kontrakt forlænget. Jeg tro han endelig er ved at være klar til at spille for os udviklingsmæssigt, og så vil det jo egentlig være dumt at sælge ham videre
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 31. maj, 2022 18:29

Vi skal skynde os inden de ombestemme sig :D
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar