Du ved godt vi spiller en smule anderledes end da Firmino var på holdet, ikk? Firmino spillede som falsk 9'er, hvorimod Nunez er købt ind som en ægte 9'er. En rolle som han under ingen omstændigheder har haft succes med. Dertil mangler Nunez spilintelligens og afslutningsfærdigheder.Redtothebone skrev: ↑mandag, 06. maj, 2024 16:19Det er ganske enkelt en skændsel at "fans" ikke kan ud af at støtte op i modgang.
Det gælder både danske og udenlandske.
Desuden synes jeg det er lidt noget ævl at Edwards ikke ville have købt Nunez, han havde lige brændt den Portugisiske liga den portugiske liga af med 34 mål på 2821 minutter, nærmest alle store klubber i Europa var ud efter ham.
Vi kan da hurtige blive enige om at Nunez burde have scoret flere mål i år og lavet flere assists i år, det er dog stadig sjovt at Firmino som af de flest blev betegnet som en fremragende Liverpool spiller, kun et enkelt år formåede at komme med et højere samlet antal assist og mål end Nunez har gjort i år.
I øvrigt har Diaz og Gakpo ikke leveret bedre end Nunez i år på slutproduktet, men "fans" skal altid finde en syndebuk.
Og skulle vi så ikke bare lade Arne Slot og hans team om at sætte holdet.
Nunez har næsten hele pakken, men ligesom Benteke og Morata mangler han det væsentligste for at spille ægte 9'er. Desværre. Ligesom TG12, tvivler jeg også på han bliver bedre. Men jeg tror han vil blive en gevinst i eksempelvis Spanien, for der får han lidt ekstra tid på bolden.
Det bliver interessant at se om han bliver solgt til sommer. Angribere i Liverpool som vurderes til ikke at være en succes, får aldrig en 3 sæson; Benteke fik 12 måneder, Carroll 18 måneder, Keane 6 måneder, Dundee 12 måneder, Collymore 24 måneder, Saunders 12 måneder.
Men hvis Nunez bliver, må det betyde, at man mener at han ikke har været så ringe endda, og man kan arbejde med ham, så han kan blive en gevinst for holdet.
Og lige et surt opstød; Det klæder dig ikke at slå andre fans oven i hovedet fordi en Liverpool spiller diskuteres og vurderes. Vi er på et forum.