hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 22. maj, 2024 16:45

Redtothebone skrev:
mandag, 06. maj, 2024 16:19
Det er ganske enkelt en skændsel at "fans" ikke kan ud af at støtte op i modgang.

Det gælder både danske og udenlandske.

Desuden synes jeg det er lidt noget ævl at Edwards ikke ville have købt Nunez, han havde lige brændt den Portugisiske liga den portugiske liga af med 34 mål på 2821 minutter, nærmest alle store klubber i Europa var ud efter ham.

Vi kan da hurtige blive enige om at Nunez burde have scoret flere mål i år og lavet flere assists i år, det er dog stadig sjovt at Firmino som af de flest blev betegnet som en fremragende Liverpool spiller, kun et enkelt år formåede at komme med et højere samlet antal assist og mål end Nunez har gjort i år.

I øvrigt har Diaz og Gakpo ikke leveret bedre end Nunez i år på slutproduktet, men "fans" skal altid finde en syndebuk.

Og skulle vi så ikke bare lade Arne Slot og hans team om at sætte holdet.
Du ved godt vi spiller en smule anderledes end da Firmino var på holdet, ikk? Firmino spillede som falsk 9'er, hvorimod Nunez er købt ind som en ægte 9'er. En rolle som han under ingen omstændigheder har haft succes med. Dertil mangler Nunez spilintelligens og afslutningsfærdigheder.

Nunez har næsten hele pakken, men ligesom Benteke og Morata mangler han det væsentligste for at spille ægte 9'er. Desværre. Ligesom TG12, tvivler jeg også på han bliver bedre. Men jeg tror han vil blive en gevinst i eksempelvis Spanien, for der får han lidt ekstra tid på bolden.

Det bliver interessant at se om han bliver solgt til sommer. Angribere i Liverpool som vurderes til ikke at være en succes, får aldrig en 3 sæson; Benteke fik 12 måneder, Carroll 18 måneder, Keane 6 måneder, Dundee 12 måneder, Collymore 24 måneder, Saunders 12 måneder.

Men hvis Nunez bliver, må det betyde, at man mener at han ikke har været så ringe endda, og man kan arbejde med ham, så han kan blive en gevinst for holdet.

Og lige et surt opstød; Det klæder dig ikke at slå andre fans oven i hovedet fordi en Liverpool spiller diskuteres og vurderes. Vi er på et forum.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 23. maj, 2024 08:40

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 22. maj, 2024 16:45

Og lige et surt opstød; Det klæder dig ikke at slå andre fans oven i hovedet fordi en Liverpool spiller diskuteres og vurderes. Vi er på et forum.
Jeg reagere på at en Liverpool spiller vælger at slette alt sit indhold på et socialt medie fordi han og hans kone bliver udsat for mobning, forfølgelse og had og skal udstilles som syndebuk, det er så åbenbart noget du synes er ok ?

Jeg slår ikke nogen fans i hovedet, for folk der sviner en spiller til direkte på et socialt medie er i mine øjne ikke fans, det er idioter.
YNWA

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 23. maj, 2024 10:19

Deri er jeg helt enig. SoMe har gjort fodboldspillere og andre sportsfolk utrolig sårbare i dag mod kritik, mobning og had. Det er noget svineri.

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 23. maj, 2024 10:27

Det er folk uden morale og etik. Og så bor de typisk i Afrika eller Bangladesh.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 23. maj, 2024 11:31

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 23. maj, 2024 10:19
Deri er jeg helt enig. SoMe har gjort fodboldspillere og andre sportsfolk utrolig sårbare i dag mod kritik, mobning og had. Det er noget svineri.
Hvorfor så det sure opstød?
YNWA

AJJ

Indlæg af AJJ » torsdag, 23. maj, 2024 14:30

Redtothebone skrev:
torsdag, 23. maj, 2024 11:31
Hr. Drejer skrev:
Fordi du skrev sådan her:

Det er ganske enkelt en skændsel at "fans" ikke kan finde ud af at støtte op i modgang.

Og ikke i første omgang præciserede, at du talte om had, tilsvininger mm. af såkaldte fans på sociale medier - og ikke almindelig stilfærdig og legitim kritik af Nunez' afslutningsevner.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » fredag, 24. maj, 2024 09:40

AJJ skrev:
torsdag, 23. maj, 2024 14:30
Redtothebone skrev:
torsdag, 23. maj, 2024 11:31
Hr. Drejer skrev:
Fordi du skrev sådan her:

Det er ganske enkelt en skændsel at "fans" ikke kan finde ud af at støtte op i modgang.

Og ikke i første omgang præciserede, at du talte om had, tilsvininger mm. af såkaldte fans på sociale medier - og ikke almindelig stilfærdig og legitim kritik af Nunez' afslutningsevner.
Jeg prøver at være lidt mere præcis en anden gang ;)
YNWA

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 02. jun, 2024 14:12

Matip og Thiago er med sikkerhed ude.

Alisson og Diaz kan smutte hvis nogen byder højt nok. Om Mac Alisters frikøbsklausul er £60m bliver også spændende.

Salah, TAA og VvD er på sidste år af deres kontrakt så der lyttes nok også på bud.

Det kan blive noget af en opbygning der skal startes op.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 10. aug, 2024 17:23

Carvalho solgt til Brentford for £20 M, og beløbet kan stige til £27.5 M. Vi får 17.5% ved videresalg.

https://www.liverpool.no/nyheter/2024/8 ... brentford/

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 10. aug, 2024 17:55

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 10. aug, 2024 17:23
Carvalho solgt til Brentford for £20 M, og beløbet kan stige til £27.5 M. Vi får 17.5% ved videresalg.

https://www.liverpool.no/nyheter/2024/8 ... brentford/
Fulham skal have 20 % af overskud men fint salg kan ikke se hvor han skulle få spilletid i Liverpool. Held og Lykke i Brentford.
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 10. aug, 2024 20:47

Først Carvalho og nu er Bobby Clark på vej til Red Bull Salzburg og blive genforenet med Pep. Synes sgu et eller andet sted, at det er ærgerligt. Vi må jo stole på vores team, at de har vurderet, at Carvalho og Clark er bagest i en eventuel kø til spilletid, men jeg kan ikke helt lade være med at føle os lidt som Chelsea, meget koldt og dehumaniserende på en måde, også med tanker om Bajcetic i en eventuel låneaftale som en del af Zubimendi-handlen. Omvendt skrives der, at pengene fra Carvalho etc. skal bruges til at købe Zubimendi, så er alt jo tilbage ved det gamle, hvor der skal sælges før der bliver købt. Og her gik vi nok ellers mange og troede, vi havde Caicedo-penge til overs og endelig havde det famøse war chest, der tales om hver sæson fra journalisterne.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 10. aug, 2024 22:59

Ja, det er rå business. Jeg plejer at kalde fodbold for den rå kapitalismes sidste bastion. Vores akademi er struktureret efter at give penge i kassen til transfers. Det er en meget vigtig del af akademiet, Men der kommer også talenter som vi kan bruge. Se blot Bradley og Quansah. Super talenter.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Indlæg af Emmy » søndag, 11. aug, 2024 09:30

Det er en okay pris for Carvalho, faktisk en god handel. Han er en dygtig fodboldspiller, men vil bare ikke få særlig meget spilletid.
Men Clarke skal vi ikke sælge. Han har bevist at han kan spille PL bold og er Liverpool dreng. Ham kan vi godt beholde. Evt udleje for sæsonen. Jeg synes det er for tidligt at slippe ham og prisen er iøvrigt slet ikke høj nok. Men der er kæmpe forskel på priserne i PL og Bundesligaen
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ

Indlæg af AJJ » søndag, 11. aug, 2024 10:44

Stop nu. Skal vi nu have ondt af Clark? Han har fået en fin fodbold opdragelse på akademiet til en god løn. Han fik et minde for livet i Liga cup finalen. Vurderingen er så, at han ikke slår igennem i Liverpool. Et skifte til Pep i Østrig lyder da super. Han får sikkert en fin karriere i mellemstore klubber.

De her drenge kender betingelserne.

Og der opereres naturligvis ikke med Liverpool-kvoter i truppen. Kan en Liverpool-dreng slå igennem er det selvfølgelig skønt

TG12

Indlæg af TG12 » søndag, 11. aug, 2024 16:57

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 10. aug, 2024 20:47
Først Carvalho og nu er Bobby Clark på vej til Red Bull Salzburg og blive genforenet med Pep. Synes sgu et eller andet sted, at det er ærgerligt. Vi må jo stole på vores team, at de har vurderet, at Carvalho og Clark er bagest i en eventuel kø til spilletid, men jeg kan ikke helt lade være med at føle os lidt som Chelsea, meget koldt og dehumaniserende på en måde, også med tanker om Bajcetic i en eventuel låneaftale som en del af Zubimendi-handlen. Omvendt skrives der, at pengene fra Carvalho etc. skal bruges til at købe Zubimendi, så er alt jo tilbage ved det gamle, hvor der skal sælges før der bliver købt. Og her gik vi nok ellers mange og troede, vi havde Caicedo-penge til overs og endelig havde det famøse war chest, der tales om hver sæson fra journalisterne.
Carvalho virkede meget spænende og tror desværre kan i Brentford kan udvikle sig til noget spænende.

Det sagt så synes jeg han havde nogle uheldige udtalelser, som indikere en del primma Donna nykker, som jeg ikke brød mig om.

Besvar