hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 01. feb, 2022 10:40

Oomph242 skrev:
tirsdag, 01. feb, 2022 09:41
Redtothebone skrev:
mandag, 31. jan, 2022 17:47
Nå nu nappede de nat Phillips på leje resten af sæsonen, fint nok han får noget spilletid inden han nok skal sælges til sommer.
Vi må have sat prisen for højt siden ingen PL klubber hoppede på ham.
Derfor har vi brug for Bournemouth i PL :D
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. feb, 2022 07:41

Oomph242 skrev:
fredag, 28. jan, 2022 14:14
Filos of Isk skrev:
fredag, 28. jan, 2022 13:49


Det er vel ikke dårligt at få en lille slat penge for Origi inden han forlader os?

Origi passer jo ikke super godt ind.

Taki syntes vel også han drukner i højrefodede kanter/angribere.

bredden er vel også fin nok, selv hvis vi skulle få solgt begge.

HA: Mané/Diaz/Jota/Ox/Jones
CA: Jota/Bobby/Mané/Salah/Ox
VA: Salah/Elliott/Mané/Jota/Ox

Transfermarkt har i øvrigt opdateret Origi's situation til at kontraktudløb er i 2022 med "performance based option". Det skulle være baseret på et antal kampe, måske starter og måske kun PL kampe, ifølge Neil Jones(goal) og Damesh Seth(SKY).
Jeg håber ikke Diaz handler går i vasken, hvis vi ikke får solgt de andre.
Nej, for du mener jo ikke, at vi køber spillere, uden vi har solgt først ? Er du forvirret over, hvordan januarvinduet er forløbet for vores vedkommende ?

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 02. feb, 2022 07:51

Niels K skrev:
onsdag, 02. feb, 2022 07:41
Oomph242 skrev:
fredag, 28. jan, 2022 14:14
Filos of Isk skrev:
fredag, 28. jan, 2022 13:49


Det er vel ikke dårligt at få en lille slat penge for Origi inden han forlader os?

Origi passer jo ikke super godt ind.

Taki syntes vel også han drukner i højrefodede kanter/angribere.

bredden er vel også fin nok, selv hvis vi skulle få solgt begge.

HA: Mané/Diaz/Jota/Ox/Jones
CA: Jota/Bobby/Mané/Salah/Ox
VA: Salah/Elliott/Mané/Jota/Ox

Transfermarkt har i øvrigt opdateret Origi's situation til at kontraktudløb er i 2022 med "performance based option". Det skulle være baseret på et antal kampe, måske starter og måske kun PL kampe, ifølge Neil Jones(goal) og Damesh Seth(SKY).
Jeg håber ikke Diaz handler går i vasken, hvis vi ikke får solgt de andre.
Nej, for du mener jo ikke, at vi køber spillere, uden vi har solgt først ? Er du forvirret over, hvordan januarvinduet er forløbet for vores vedkommende ?
Jeg ved vi har ca. £15m pr vindue. Udover salg. Men når man kigger på, så er dette da en sjældenhed. Men mon ikke vi havde regnet med at få solgt lidt.

Forvirret?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 02. feb, 2022 08:32

Oomph242 skrev:
onsdag, 02. feb, 2022 07:51
Jeg ved vi har ca. £15m pr vindue. Udover salg.
Hvor ved du det fra?

STMO
Indlæg: 2340
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af STMO » mandag, 21. mar, 2022 08:12

Hvordan kan Barcelona finansiere køb af Salah? Er de ikke dybt forgældede, og havde ikke råd til at holde på Messi?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » mandag, 21. mar, 2022 09:10

Det kan de ikke. Og vi vil ikke sælge mere til den lorte klub.
Så det må blive en fri transfer i 23 hvis han skal dertil
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 21. mar, 2022 10:55

Filos of Isk skrev:
onsdag, 02. feb, 2022 08:32
Oomph242 skrev:
onsdag, 02. feb, 2022 07:51
Jeg ved vi har ca. £15m pr vindue. Udover salg.
Hvor ved du det fra?
Når man regner lidt tilbage på, hvad vi har brugt under de sidste mange sæsoner.... Et skøn....

Det ligger i historiken..

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 21. mar, 2022 10:56

Emmy skrev:
mandag, 21. mar, 2022 09:10
Det kan de ikke. Og vi vil ikke sælge mere til den lorte klub.
Så det må blive en fri transfer i 23 hvis han skal dertil
Spotify måske...

70m euro om året.. .

STMO
Indlæg: 2340
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af STMO » mandag, 21. mar, 2022 16:42

Jeg synes, vi skal matche ethvert bud på Salah, og se at komme overens med ham. Han betyder vildt meget for os på alle måder.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » onsdag, 06. apr, 2022 17:31

Oomph242 skrev:
mandag, 21. mar, 2022 10:55
Når man regner lidt tilbage på, hvad vi har brugt under de sidste mange sæsoner.... Et skøn....

Det ligger i historiken..
Jeg synes nu mere at historikken viser at vi bruger de penge der er nødvendige for at være konkurrencedygtige. I nogle tilfælde har vi dog været nødsaget til at vente en hel/halv sæson på at få den spiller vi gerne ville have.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » lørdag, 07. maj, 2022 13:21

Karius, Adrian, Origi og Milner har kontraktudløb til sommer. Selvom Origi har været en fantastisk super sub for os uden noget som helst ævl og kævl, så har han sikkert lyst til at spille en hel masse den sidste del af karrieren og sikkert hans bedste år. Milner styrer selv, hvad han vil, og jeg synes da, at en forlængelse med endnu en sæson vil være helt fint. De 2 målmænd skal også videre, da Kelleher er vores klare 2. valg, og så kan vi hive op fra ungdomsrækkerne.

Oxlade, Keita, Mané, Salah og Bobby har alle kontraktudløb i 2023, og her håber jeg på forlængelser med alle 3 af vores stjerneangribere, mens Oxlade gerne må finde nye græsgange og en masse spilletid, hvor vi samtidig kan få måske 10 mille for ham.
Jeg er lidt ambivalent ift. Keita. Det ville ikke gøre mig noget, hvis vi fik en god stak penge for ham til sommer, men hvis han ligesom skal være en del af en fremtidig midtbane efter Hendo og Thiago, så skal vi jo beholde ham. Det tænker jeg, at Klopp har et rigtig godt øje for.

Udover et salg af Oxlade og afgang af Karius, Adrian og Origi og dermed sparede lønninger, så mener jeg ikke, at vi svækkes synderligt ved at lade følgende spillere forlade os:

Rhys Williams - 10 m
Nat Phillips - 10 m
Ben Davies - 5 m
Neco Williams - 15 m
Taki - 15 m
Ojo - 1
Woodburn - 2

Så er der 68 mille + hvad klubben har lagt i transferkassen til at lege med til sommer, hvor midtbanen er eneste sted, jeg kan se, at vi godt kan bruge flere spillere. Gomez spiller en fin højre back, og Fabio Carvalho skal nok sætte spræl i tingene til træning. Elliott og Curtis kommer forhåbentligt også mere i spil næste sæson.

Ellers skal vi koncentrere os om at finde de største talenter derude, så vi hele tiden har den perfekte fødekæde fra akademiet.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 07. maj, 2022 14:41

Meget enig Niels. Det er lidt spændende at se om COVID-19 krisen er så meget ovre st transfer markedet for Taki-klassen af spillere går lidt opad igen.

Jeg tror mange af de spillere du nævner bliver solgt, hvis der er nogle der er villige til at betale en pris i det leje du gætter på. Mit bud er at det ikke sker for dem alle sammen, men det er også ok hvis vi har Taki som sjettevalget i angrebet.

Vores næste tredje keeper skal helst tælle som home grown. Man kunne hyre en rutineret ræv, så man evt. kan leje den næstbedste yngre keeper ud eller han kam spille fast for u23.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » lørdag, 07. maj, 2022 14:56

Niels K skrev:
lørdag, 07. maj, 2022 13:21
Jeg er lidt ambivalent ift. Keita. Det ville ikke gøre mig noget, hvis vi fik en god stak penge for ham til sommer, men hvis han ligesom skal være en del af en fremtidig midtbane efter Hendo og Thiago, så skal vi jo beholde ham. Det tænker jeg, at Klopp har et rigtig godt øje for. Enig i ambivalensen. Han er blevet bedre, men er han stabil nok?
.....salg af Oxlade og afgang af Karius, Adrian og Origi ENIG
Jeg er enig i salg af Oxlade, Karius, Adrian og Origi, og så har jeg mistet troen på at Minamino kan tage det sidste skridt.

Ang. Keita, så har han jo bevist sit værd i Bundesligaen, som er lidt mindre hård, og der er en lidt længere vinterpause (som jeg husker det), så hans krop kan få en restitutionspause midt i sæsonen. Så kunne man forestille sig, at Keita indgik i en byttehandel med Jude Bellingham? Han kan i mine øjne spille både 6'er og 8'er, og vil kun blive bedre af at komme under Klopps udviklende vinger.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 08. maj, 2022 08:50

Ben Woodburn har i øvrigt kontraktudløb(transfermarkt.com) så vi får næppe noget for ham.

Jeg er ret spændt på om der er nogle store klubber, der vil byde på Naby. Han gider nok ikke at skifte til Burnley.

Jeg tror ikke Dortmund kan lokkes med at Keita indgår i handlen for Bellingham, de skal sikkert have et stort bud med en hel del cash Up front, for at lokkes til at sælge Bellingham samme sommer som Haaland. Jeg tror først den fugl flyver fra reden i 2023.

Men skadeshistorikken gør rigtig nok at naby bør overveje en af de andre store ligaer. Og jeg tror da også at hold som Inter, Bayern eller Atletico vil kunne gøre sig lidt af et røverkøb, hvis de tør smide 25 millioner på bordet.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 09. maj, 2022 06:59

Filos of Isk skrev:
søndag, 08. maj, 2022 08:50
Ben Woodburn har i øvrigt kontraktudløb(transfermarkt.com) så vi får næppe noget for ham.

Jeg er ret spændt på om der er nogle store klubber, der vil byde på Naby. Han gider nok ikke at skifte til Burnley.

Jeg tror ikke Dortmund kan lokkes med at Keita indgår i handlen for Bellingham, de skal sikkert have et stort bud med en hel del cash Up front, for at lokkes til at sælge Bellingham samme sommer som Haaland. Jeg tror først den fugl flyver fra reden i 2023.

Men skadeshistorikken gør rigtig nok at naby bør overveje en af de andre store ligaer. Og jeg tror da også at hold som Inter, Bayern eller Atletico vil kunne gøre sig lidt af et røverkøb, hvis de tør smide 25 millioner på bordet.
Hvis Dortmund ser på spilleres kvalitet nogenlunde som Klopp (og det er der jo en vis sandsynlighed for), så så de måske også, at han var den bedste midtbanespiller i Bundesligaen (sammen med Thiago), da vi købte ham, så det er måske slet ikke så dum en byttehandel for dem ?

Besvar