hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » fredag, 29. jul, 2016 19:35

Nåvel, så er Benteke og Balotelli salgsopjekter, som de næste efter Joe Allen afsked til Stoke.

Hvilket er fornuftig, når spillerne ikke VIL være reserver. Samtidig begge kan give en kvalitets back, som der er brug for alvor. Til hhv Clyne og Moreno.

Kan dette rygte passe = http://www.socceronsunday.com/article/h ... 3-million/
Hull City købe Balotelli for 23M + 3 M.
Manden vil åbenbart gå ned i løn og kickstarte karrieren igen efter små 2-3 år i dvale... :lol:
You'r Never Walk Alone. ///

Bondo
Indlæg: 462
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:38

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bondo » søndag, 31. jul, 2016 20:49

@DAGGER!

prøv at læs det du linker til.. det er bare gas og god humor

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » mandag, 01. aug, 2016 15:44

Bondo skrev:@DAGGER!

prøv at læs det du linker til.. det er bare gas og god humor
hahah, men Balotelli spiller jo på Liverpool U23 hold nu osv end til en NY Klub henvender sig :army5:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 01. aug, 2016 18:24

Niels K skrev:
AJ skrev:Vores situationen på backerne (hvis man ser bort fra Clyne og Moreno) er endnu en grund til at beholde alle vores etablerede midtbanespillere. For Can og Milner kan velsagtens vise sig at være bedre alternativer på backerne end folk som Flanagan, Randall, Smith, Wisdom osv. Derfor giver det mening at beholde både Allen og Lucas, selvom jeg tvivler på, at vi beholder dem. Desværre.
Enig, jeg ville godt kunne leve med Can eller Milner på højre back i en række kampe, men det ser tyndt ud i venstre side. Jeg beholder også gerne Lucas, som den rutinerede spiller, han er, som vil kunne bringe ro ind på holdet som defensiv ankermand, eller hvis der er brug for ham i midterforsvaret, hvor vi måske skal spille med 3 mand en gang imellem, og der Lucas vel oplagt som den midterste ?
Det forstår jeg ikke meget af det her.. Så Det er (ifølge citat i bunden) ikke godt nok med en forsvarsspiller med tidligere erfaring fra positionen (Klavan) som reserve på backen, men du er fint tilfreds med en midtbane spillere som reserve på positionen som hhv. Back / fullback ?
Niels K skrev:
Bellamy_fever skrev:
Niels K skrev:
Emmy skrev:Nej Klavan er ikke back og jeg tvivler stærkt på at Klopp ser Gomez som back men det ved vi ikke endnu. Wisdom er bare ikke god nok.
Jeg må tilslutte mig. Det er ikke godt nok med out of position spillere som back ups.
Når man nu ikke hsr en utømmelig pengetank at tage af, kan det vel være fint nok at have out-of-position back-ups og så fokusere krudtet på vores start 11 . Hvis de holder et ok fint niveau er det vel 'ok' til netop en back-up.

Hvem ved måske er det netop det der hør at vi kan finde de ekstra penge til at betale en ny større kontrakt til Coutinho og dermed holde på ham (et eksempel) eller måske kan det lige være det der gær at vi kan købe drømmespilleren til en anden position
Nu så vi jo sidste år, hvor voldsomt man kan rammes af skader - også meget langvarige. Skulle både Moreno og Clyne samtid rammes af langvarige skader, og vi dermed stiller med Klavan og Wisdom, så har vi i dén grad selv været ude om, at vi står enormt svækket.
Får vi solgt Benteke, Ilori, Alberto, Balotelli og Markovic, så er der kæmpe plus på transferkontoen, når vi også indregner salget af Allen og forhåbentlig Smith, og dermed har vi virkelig mange penge at hente enten en back, der kan spille begge sider (de findes helt sikkert) eller 2 backs, hvis vi lejer Flanno ud. Vi har også penge til at hente andre spillere, hvis Klopp finder det nødvendigt.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 01. aug, 2016 19:53

@Bellamy-fever:

Jeg var godt klar over den tvetydige udmelding, men lige når det gælder Milner, føler jeg mig temmelig sikker og beroliget nærmest uanset hvilken position, han spiller ;)

Efter at have set Klavan, så fremstår han dog også ganske stabil og boldsikker, så hvis Klopp mener, at han kan gøre et godt job, så er det også fint med mig.

Vi har dog haft alt, alt for mange sæsoner med spillere på uvante pladser, eller pladser som langt fra er deres foretrukne, og der er meget få succes historier på den front, så jeg ser gerne fænomet fjernet generelt. Det må kun være en nødløsning i helt grelle, skades/karantæne situationer.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » tirsdag, 02. aug, 2016 08:30

Bare vi holder Lucas og får en god løsning på venstre back er jeg glad.

Med færre kampe i år kan jeg måske godt leve med ikke at få en ny back, men Lucas skal ikke sælges!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » torsdag, 04. aug, 2016 09:05

Gode nyheder taget i betragtning af at vi alligevel ikke har tænkt os at bruge ham: http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... an-8556400
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jensen » torsdag, 04. aug, 2016 09:57

Jesper skrev:Gode nyheder taget i betragtning af at vi alligevel ikke har tænkt os at bruge ham: http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... an-8556400

Få så den handel igennem, det ville være fedt for alle parter. :clap:

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bojangles » torsdag, 04. aug, 2016 10:30

Jensen skrev:
Jesper skrev:Gode nyheder taget i betragtning af at vi alligevel ikke har tænkt os at bruge ham: http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... an-8556400

Få så den handel igennem, det ville være fedt for alle parter. :clap:
Jeg håber ikke det bliver Everton, der ender med at rende med ham. Tror de kan få rigtig meget ud af ham, så de bliver en hård udfordrer til at ende over os.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jensen » torsdag, 04. aug, 2016 10:50

Bojangles skrev:
Jensen skrev:
Jesper skrev:Gode nyheder taget i betragtning af at vi alligevel ikke har tænkt os at bruge ham: http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... an-8556400

Få så den handel igennem, det ville være fedt for alle parter. :clap:
Jeg håber ikke det bliver Everton, der ender med at rende med ham. Tror de kan få rigtig meget ud af ham, så de bliver en hård udfordrer til at ende over os.

Everton slutter sjældent i top 4, så det behøver du vidst ikke ligge søvnløs over.


;)

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 04. aug, 2016 11:12

Jensen skrev:
Bojangles skrev:
Jensen skrev:
Jesper skrev:Gode nyheder taget i betragtning af at vi alligevel ikke har tænkt os at bruge ham: http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... an-8556400

Få så den handel igennem, det ville være fedt for alle parter. :clap:
Jeg håber ikke det bliver Everton, der ender med at rende med ham. Tror de kan få rigtig meget ud af ham, så de bliver en hård udfordrer til at ende over os.

Everton slutter sjældent i top 4, så det behøver du vidst ikke ligge søvnløs over.


;)
Hvilket vi jo omvendt gør ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: hvem skal ud

Indlæg af MP » torsdag, 04. aug, 2016 13:53

Bojangles skrev:
Jensen skrev:
Jesper skrev:Gode nyheder taget i betragtning af at vi alligevel ikke har tænkt os at bruge ham: http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... an-8556400

Få så den handel igennem, det ville være fedt for alle parter. :clap:
Jeg håber ikke det bliver Everton, der ender med at rende med ham. Tror de kan få rigtig meget ud af ham, så de bliver en hård udfordrer til at ende over os.
Tror kun vi skal forvente et seriøst bud fra Everton hvis de ikke kan holde på Lukaku. De er lidt samme type og Benteke ville være en god erstatning, men kan ikke se dem have gavn af begge angribere..

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 04. aug, 2016 14:07

MP skrev:
Bojangles skrev:
Jensen skrev:
Jesper skrev:Gode nyheder taget i betragtning af at vi alligevel ikke har tænkt os at bruge ham: http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... an-8556400

Få så den handel igennem, det ville være fedt for alle parter. :clap:
Jeg håber ikke det bliver Everton, der ender med at rende med ham. Tror de kan få rigtig meget ud af ham, så de bliver en hård udfordrer til at ende over os.
Tror kun vi skal forvente et seriøst bud fra Everton hvis de ikke kan holde på Lukaku. De er lidt samme type og Benteke ville være en god erstatning, men kan ikke se dem have gavn af begge angribere..
Benteke vil vel være ideel for Everton, men netop forudsat et salg af Lukaku. Derfor sælger vi forhåbentlig ikke til dem , det ville være tæt på lettere ubekvemt, skulle Everton slutte over os i ligaen (eller vinde i en finale) og især hvis det er takket være Benteke - for han ER altså god, bare ikke for os .

Især da der lader til at være andre interesserede som ikke er direkte konkurrenter til os.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: hvem skal ud

Indlæg af MP » torsdag, 04. aug, 2016 14:12

Bellamy_fever skrev:
MP skrev:
Bojangles skrev:
Jensen skrev:
Jesper skrev:Gode nyheder taget i betragtning af at vi alligevel ikke har tænkt os at bruge ham: http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... an-8556400

Få så den handel igennem, det ville være fedt for alle parter. :clap:
Jeg håber ikke det bliver Everton, der ender med at rende med ham. Tror de kan få rigtig meget ud af ham, så de bliver en hård udfordrer til at ende over os.
Tror kun vi skal forvente et seriøst bud fra Everton hvis de ikke kan holde på Lukaku. De er lidt samme type og Benteke ville være en god erstatning, men kan ikke se dem have gavn af begge angribere..
Benteke vil vel være ideel for Everton, men netop forudsat et salg af Lukaku. Derfor sælger vi forhåbentlig ikke til dem , det ville være tæt på lettere ubekvemt, skulle Everton slutte over os i ligaen (eller vinde i en finale) og især hvis det er takket være Benteke - for han ER altså god, bare ikke for os .

Især da der lader til at være andre interesserede som ikke er direkte konkurrenter til os.
Ja helt enig.. Benteke var ond nok ved os i Aston Villa

Hellere få et par mio. pund mindre for ham og så sende ham afsted til Palace. (Hvis de ellers kan få de personlige vilkår på plads)

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » torsdag, 04. aug, 2016 14:32

Umiddelbart tænker jeg, at det vil være en vanvittigt god forretning for Everton, hvis de sælger Lukaku til Chelsea for £70m og så henter Benteke hos os for £30m. I mine øjne har de to spillere samme niveau.

Kunne det ikke også tænkes, at Chelsea måske når til den konklusion, at Benteke til £40m (for de kommer til at betale mere, hvis de vil handle hos os) repræsenterer en bedre investering end Lukaku til £70m?

Uanset hvad, så tror jeg nok, at vi skal få solgt Benteke.
Kloppite

Besvar